Deze geeft al een hele grote hint dat het om een Maserati gaat vanwege het logo in de grill.quote:Op maandag 12 april 2010 12:07 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Maserati A6GCS/53
Als ie zowel die Lancia als deze goed heeft zonder op te zoeken en uit zn hoofd ben ik redelijk impressed
Maar achterhalen, dat kan-ie wel denk ik.quote:Op maandag 12 april 2010 12:05 schreef vosss het volgende:
Dat is een Lancia Flaminia Zagato Super Sport
En die raad ie niet denk ik.
Wat is het dan? Denk dat dit wel makkelijk te achterhalen valt?quote:Op maandag 12 april 2010 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
Beetje knippen en plakken; logo's weg... ik vinnum easy, maar dat komt meer omdat het mijn auto is
![]()
[ afbeelding ]
Dat klopt, maar hij staat bij google images iig niet op de eerste 20 pagina's, dat heb ik zojuist even bekekenquote:Op maandag 12 april 2010 12:15 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Deze geeft al een hele grote hint dat het om een Maserati gaat vanwege het logo in de grill.
Sinds google is alles te achterhalenquote:Op maandag 12 april 2010 13:15 schreef BernardGielessen het volgende:
[..]
Wat is het dan? Denk dat dit wel makkelijk te achterhalen valt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:28 schreef ellevehC86 het volgende:
Ben benieuwd of iemnd kan reden wat dit is:
[ afbeelding ]opelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nissan Figaro Ragtop, erg zeldzame auto in NL.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:04 schreef Meike26 het volgende:
Kleine kans dat dit hem wat zegt :
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:44 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nissan Figaro Ragtop, erg zeldzame auto in NL.
leuker dan de Micra CC
dat bakkie heeft een pittig vermogen!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Er rijden(staan) er zo ongeveer 15 van in Nederland. Het is trouwens gewoon Figaro hoor, de benaming Ragtop kan je eigenlijk wel weglaten, al snap ik wel wat je bedoelt met het type cabriodak wat het heeft.
Voordeel: Met 2 graden boven nul en een zonnetje kan je al ongestoord genieten van het open rijden![]()
[ afbeelding ]
Ook wel leuk van deze auto. Iedereen vraagt van wat het nu is en we zeggen het nooit gelijk, maar laten de mensen eerst raden. Net als het bouwjaar trouwens
ZONDER bij de RDW te kijken: het is 1 of andere vrij nieuwe nissan. Werd tot voor kort alleen maar met het stuur rechts geleverd. Het ding is in elk geval niet zo oud als de kleuren van de kentekenplaat doen vermoedenquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Er rijden(staan) er zo ongeveer 15 van in Nederland. Het is trouwens gewoon Figaro hoor, de benaming Ragtop kan je eigenlijk wel weglaten, al snap ik wel wat je bedoelt met het type cabriodak wat het heeft.
Voordeel: Met 2 graden boven nul en een zonnetje kan je al ongestoord genieten van het open rijden![]()
[ afbeelding ]
Ook wel leuk van deze auto. Iedereen vraagt van wat het nu is en we zeggen het nooit gelijk, maar laten de mensen eerst raden. Net als het bouwjaar trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |