quote:
Waar woon jij eigenlijk?quote:Op maandag 12 april 2010 11:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
In mijn woonwijk wonen meer mensen dan in jouw dorp stad
Waarom had je me niet in de OP gezet dan?quote:
quote:
Zo.quote:Op maandag 12 april 2010 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom had je me niet in de OP gezet dan?
ey de groeten hequote:Op maandag 12 april 2010 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
WAAROM ALTIJD VOETBAL?
ik ben heir weg
quote:
Duh. over van Basten en Cruijf denk ik ook wel.quote:Op maandag 12 april 2010 11:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al dat we het over Dennis Bergkamp eens zouden zijn. Robin van Persie zal misschien iets gevoeliger liggen? Kijk je ooit op afca.nl eigenlijk?
Zaandam?quote:
oh jaquote:
En wat nou als ik hier niet post?quote:Op maandag 12 april 2010 11:27 schreef Panda72 het volgende:
Ik adoreer alle fokkertje die in dit topic posten.![]()
*zo voelt niemand zicht tenminste overgeslagen*
Daarom ging ik eens kijken ja. Plaatje zelf is inmiddels vervangen. Maar heb je ook dat stukje gelezen over kakkerlakkenjacht in Amsterdam? Gaat wat mij betreft veel en veel te ver. Evenals het inmiddels weggehaalde plaatje. Benieuwd hoe jij daar over denktquote:Op maandag 12 april 2010 11:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Duh. over van Basten en Cruijf denk ik ook wel.
Jep. Je bedoelt het plaatje waardoor Peter R. gestopt is?
Iedereen moet mij adoreren toch?quote:
Jullie vinden ;t ook niet erg ofzo he ?quote:
Ik denk niet dat je het serieus meende. En zo heel vaak gaat het ook weer niet over voetbal. En zelfs als je dat wel vindt, er zijn nog meer users in deze SC waarmee je over andere dingen kunt pratenquote:Op maandag 12 april 2010 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jullie vinden ;t ook niet erg ofzo he ?
Moet dat dan?quote:Op maandag 12 april 2010 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jullie vinden ;t ook niet erg ofzo he ?
Op Geenstijl stond hij nog volgens mij. Kakkerlakkenjacht e.d. niet gelezen, maar het zegt al genoeg. Gaat mij ook te ver, net als in het plaatje. Zoals Peter R. zelf ook al zegt, dat heeft niets meer met voetbal te maken.quote:Op maandag 12 april 2010 11:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom ging ik eens kijken ja. Plaatje zelf is inmiddels vervangen. Maar heb je ook dat stukje gelezen over kakkerlakkenjacht in Amsterdam? Gaat wat mij betreft veel en veel te ver. Evenals het inmiddels weggehaalde plaatje. Benieuwd hoe jij daar over denkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik was serieus weg, in de hoop dat jullie op zouden houden over voetbal, maar ja, valse hoop. En waar zijn die andere users dan ?quote:Op maandag 12 april 2010 11:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het serieus meende. En zo heel vaak gaat het ook weer niet over voetbal. En zelfs als je dat wel vindt, er zijn nog meer users in deze SC waarmee je over andere dingen kunt praten
Natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik adoreer mezelfIk adoreer mezelf ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
Daar is heul niks natuurlijks aanquote:
in de berichten in deze SC die nog geen half uur oud isquote:Op maandag 12 april 2010 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was serieus weg, in de hoop dat jullie op zouden houden over voetbal, maar ja, valse hoop. En waar zijn die andere users dan ?
Jawelquote:Op maandag 12 april 2010 11:53 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Daar is heul niks natuurlijks aan
Niet iedereen blijft reagerenquote:Op maandag 12 april 2010 11:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
in de berichten in deze SC die nog geen half uur oud is
Adoreer ik niet genoeg?quote:Op maandag 12 april 2010 11:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iedereen moet mij adoreren toch?
Jawel, maar ik ben aandachtsgeil.quote:
Fixedquote:
Tell nomething newquote:Op maandag 12 april 2010 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben aandachtsgeil.
Ik heb een penis van 63 cm.quote:
Niet mijn probleem dusquote:
Aangepast.quote:Op maandag 12 april 2010 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben aandachtsgeil.
Ik heb maar 1/3 daarvanquote:
Er is een fucking subforum over voetbalquote:Op maandag 12 april 2010 12:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet mijn probleem dusHad zelf maar een nieuw onderwerp gelanceerd. Voetbal is een van de dingen die mij bezighouden en ik vind het dus ook leuk om soms over te praten. Denk je dat al jouw berichten interessant zijn voor mij? Nee ook niet.
Neequote:Op maandag 12 april 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is een fucking subforum over voetbal
Maar ja, wat jij wilt, ik blijf hier wel weg.
Is die nieuw?quote:
Dat is anders. Hier komt het onderwerp vluchtig voorbij en worden er meestal geen hele discussies over gehouden. Die laatste opmerking is trouwens je eigen conclusie. Ik vind dat het wel meevalt met de voetbal berichtjes.quote:Op maandag 12 april 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is een fucking subforum over voetbal
Maar ja, wat jij wilt, ik blijf hier wel weg.
Dat zegt helemaal niks, ik vind ook wel meevallen hoe vaak we ;t over Zwitsal hebben, maar Naatje denkt daar anders over.quote:Op maandag 12 april 2010 12:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is anders. Hier komt het onderwerp vluchtig voorbij en worden er meestal geen hele discussies over gehouden. Die laatste opmerking is trouwens je eigen conclusie. Ik vind dat het wel meevalt met de voetbal berichtjes.
Ja. Ik kom weer terug als het hier weer leuk is en ;t niet over voetbal of, zoals laatst, formule 1 gaat.quote:
Nee, maar ik heb ;t nog nooit iemand verteldquote:
Daar heb je gelijk in. Maar omdat Naatje het niet over Zwitsal wil hebben betekend toch niet dat jij daar niet meer over mag praten?quote:Op maandag 12 april 2010 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks, ik vind ook wel meevallen hoe vaak we ;t over Zwitsal hebben, maar Naatje denkt daar anders over.
Dat klopt, maar ik houd er wel rekening mee. Ik wil het hier gezellig voor iedereen houden, iets wat jij blijkbaar niet snapt.quote:Op maandag 12 april 2010 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar omdat Naatje het niet over Zwitsal wil hebben betekend toch niet dat jij daar niet meer over mag praten?
quote:Op maandag 12 april 2010 12:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik kom weer terug als het hier weer leuk is en ;t niet over voetbal of, zoals laatst, formule 1 gaat.![]()
![]()
[..]
Dat wil ik ook. Maar ik wil ook ooit over dezelfde interesses kunnen praten. Als andere die interesse niet hebben, ja jammer dan. Er blijven genoeg andere SC users over om mee te praten. En zo niet, kom je toch een andere keer terug als er een ander onderwerp is. Maar dat is dan weer mijn mening.quote:Op maandag 12 april 2010 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik houd er wel rekening mee. Ik wil het hier gezellig voor iedereen houden, iets wat jij blijkbaar niet snapt.
en ik dan?quote:Op maandag 12 april 2010 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
DW kom je gezellig in de tuin zitten?
Oke, dan ga ik voortaan alleen maar over dingen lullen die mij interesseren, me niks van anderen aantrekken en vooral niet proberen het hier leuk te houden. Eens kijken hoe snel de SC dan dicht is.quote:Op maandag 12 april 2010 12:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook. Maar ik wil ook ooit over dezelfde interesses kunnen praten. Als andere die interesse niet hebben, ja jammer dan. Er blijven genoeg andere SC users over om mee te praten. En zo niet, kom je toch een andere keer terug als er een ander onderwerp is. Maar dat is dan weer mijn mening.
Daar is het waarschijnlijk beter dan hier.quote:Op maandag 12 april 2010 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
DW kom je gezellig in de tuin zitten?
Hmm toch eens van die zwaar relaxte ligbedden voor in de tuin regelen danquote:
Dat is weer een uiterste. Ik denk niet dat ik op die manier post.quote:Op maandag 12 april 2010 12:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik voortaan alleen maar over dingen lullen die mij interesseren, me niks van anderen aantrekken en vooral niet proberen het hier leuk te houden. Eens kijken hoe snel de SC dan dicht is.
quote:Op maandag 12 april 2010 12:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ofwel, jullie hebben zwitsal en wij hebben voetbal en wij als SC hebben bier
Nu blij
Eens. En ja blijquote:Op maandag 12 april 2010 12:23 schreef naatje_1 het volgende:
Nu blij
Laat mij er eens buitenquote:Op maandag 12 april 2010 12:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, DW, huppel, ST, KZ, rest van de vrouwensoort, blijf vooral doorgaan met het aanbidden van de Zwitsal en dat ook hier steeds melden...
om me maar eens met de discussie te bemoeien...
ok, maar het was even nodig mijn standpunt aan te duidenquote:Op maandag 12 april 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat mij er eens buiten![]()
Ik vind over voetbal kletsen namelijk ook leuk
Neequote:Op maandag 12 april 2010 12:23 schreef naatje_1 het volgende:
Nu blij
cocktail? Denk het niet eerlijk gezegd bij jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar weet ik allemaal geen flikker vanafquote:Op maandag 12 april 2010 12:26 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nee
Ik wil het over chips hebben en taksi en hoe zielig ik ben omdat ik nu al wakker ben en over flipperkasten uit de jaren 70
taksiquote:Op maandag 12 april 2010 12:26 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nee
Ik wil het over chips hebben en taksi en hoe zielig ik ben omdat ik nu al wakker ben en over flipperkasten uit de jaren 70
quote:Op maandag 12 april 2010 12:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
cocktail? Denk het niet eerlijk gezegd bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
ik heb heul geen zwitsal thuisquote:Op maandag 12 april 2010 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil even over 1 kam scheren ja, laat me lekker, dat jullie nou zo nodig afwijkend gedrag moeten hebben...
ik kan het hebben gelukkig... kutjes ftwquote:
Daar lijkt ;t soms wel op.quote:Op maandag 12 april 2010 12:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is weer een uiterste. Ik denk niet dat ik op die manier post.
You can eat mequote:
Dat heb ik dan zelf niet in de gaten en ik zal er proberen op te letten. Ook al is dat natuurlijk wel makkelijk zeggen nu.quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 12:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik kan het hebben gelukkig... kutjes ftw
quote:
Dank u.quote:Op maandag 12 april 2010 12:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan zelf niet in de gaten en ik zal er proberen op te letten. Ook al is dat natuurlijk wel makkelijk zeggen nu.
dat heet dan valesquote:Op maandag 12 april 2010 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe zou dat smaken? Een hapje uit een borst? Gewoon als vlees, of zou er ook een melksmaak aan zitten...
Je snapt ;m niet he.quote:Op maandag 12 april 2010 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe zou dat smaken? Een hapje uit een borst? Gewoon als vlees, of zou er ook een melksmaak aan zitten...
Is goedquote:Op maandag 12 april 2010 12:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neuken? ben geil als boteral 3 dagen ofzo
Ik dacht dat je fallus bedoeldequote:
das dat vegetarisch vlees vervanger gemaakt uit melk productenquote:
Doe eens normaal jij.quote:Op maandag 12 april 2010 12:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neuken? ben geil als boteral 3 dagen ofzo
Doen alsof?quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 12 april 2010 12:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vrijdag
IK WIL DIT KUSSEN!
http://www.dumpert.nl/mediabase/910191/fb084aae/zzz.html
Zodat niemand erachter zou komen dat je geen idee had waar het over ging?quote:Op maandag 12 april 2010 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik stel expres een domme vraag om de mensen hier af te leiden van een nutteloze discussie
Discussie is al overquote:Op maandag 12 april 2010 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik stel expres een domme vraag om de mensen hier af te leiden van een nutteloze discussie
dit is mijn normaal jaquote:
Neequote:Op maandag 12 april 2010 12:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zodat niemand erachter zou komen dat je geen idee had waar het over ging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 april 2010 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NeeIk wist heel goed waar het over ging
Het ging over het eten van kutjus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op maandag 12 april 2010 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NeeIk wist heel goed waar het over ging
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Jij bent raar en arrogant.quote:Op maandag 12 april 2010 12:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dit is mijn normaal ja![]()
en dat kussen
kut-jus?quote:Op maandag 12 april 2010 12:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het ging over het eten van kutjus.
Maffia kussenquote:Op maandag 12 april 2010 12:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vrijdag
IK WIL DIT KUSSEN!
http://www.dumpert.nl/mediabase/910191/fb084aae/zzz.html
quote:
ik ben niet arrogant! ik heb zelfkennisquote:
Smoesjes. Je bent gewoon arrogant.quote:Op maandag 12 april 2010 12:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben niet arrogant! ik heb zelfkennis
Stoep heeft mij, hij heeft geen vrienden nodig.quote:
Daar kom ik hier ook niet voor.quote:
ach zolang ik er maar geen last van hebquote:Op maandag 12 april 2010 12:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Smoesjes. Je bent gewoon arrogant.
Dat zal ik ook niet doen.quote:Op maandag 12 april 2010 12:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben trouwens weg, jullie hoeven me niet te bedanken hoor, voor het omwenden van het gesprek
Goede gedachtegang.quote:Op maandag 12 april 2010 12:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ach zolang ik er maar geen last van hebdat de rest van de wereld er last van heeft is niet mijn probleem...
Arrogant en egoistischquote:Op maandag 12 april 2010 12:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ach zolang ik er maar geen last van hebdat de rest van de wereld er last van heeft is niet mijn probleem...
tja ik werd van beschuldigd dat ik te veel aan andere dacht.... dus doen we dat niet meer... is het weer niet goedquote:
Ja, laat mij eens uit je hoofd ofzo!quote:Op maandag 12 april 2010 12:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tja ik werd van beschuldigd dat ik te veel aan andere dacht.... dus doen we dat niet meer... is het weer niet goed
Ja, je hebt gelijk. Dan maar alleen maar aan jezelf denken.quote:Op maandag 12 april 2010 12:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tja ik werd van beschuldigd dat ik te veel aan andere dacht.... dus doen we dat niet meer... is het weer niet goed
Bij mij is het juist andersomquote:Op maandag 12 april 2010 12:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
stop dan met foto's postenquote:Op maandag 12 april 2010 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, laat mij eens uit je hoofd ofzo!
weet ikquote:Op maandag 12 april 2010 12:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersomWat deze SC betreft dan. Het was ook maar een grapje hoor
Oke.quote:Op maandag 12 april 2010 12:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
stop dan met foto's posten
[..]
weet ik
je mag ze wel blijven pm'en hoorquote:
Dan kom ik alsnog niet uit je hoofdquote:Op maandag 12 april 2010 12:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je mag ze wel blijven pm'en hoor
mwah... is niet ergquote:Op maandag 12 april 2010 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kom ik alsnog niet uit je hoofd
En aandacht.quote:
Van jou vooral.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op maandag 12 april 2010 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Van jou vooral.VrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op maandag 12 april 2010 13:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
VrijdagIk ga je echt doodknuffelen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op maandag 12 april 2010 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga je echt doodknuffelen danHelp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 13:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Help?
Bij wijze van sprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan necrofilie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Je mag me wel lastig vallen hoorquote:
vrouwen... blijven wispelturigquote:Op maandag 12 april 2010 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag me wel lastig vallen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
quote:Op maandag 12 april 2010 13:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vrouwen... blijven wispelturigIk vooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij bent voornamelijk piepjongquote:
Goed nieuwsquote:Op maandag 12 april 2010 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
George wordt vanavond rond 6 uur opgehaald
Als ze hem kunnen maken voor een leuk en vooral laag prijsje wel jaquote:
Ken je George niet?quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
George wordt vanavond rond 6 uur opgehaald
George is al een heel begrip hoor in de SCquote:
ja maar ik kom hier pas sinds kort en zo vaak ben ik er ook weer nietquote:Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George is al een heel begrip hoor in de SC
Mn vorige auto heette Barneyquote:Op maandag 12 april 2010 13:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar ik kom hier pas sinds kort en zo vaak ben ik er ook weer niet
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op maandag 12 april 2010 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn vorige auto heette Barney![]()
Deze heet George en ik mis hem![]()
Maar hopelijk heb ik hem snel weer werkend terug![]()
En dan gaan we weer roadtripjes doen hoor DW!!!
Nog nooit over gehoordquote:Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George is al een heel begrip hoor in de SC
regenquote:Op maandag 12 april 2010 14:16 schreef Pingwingei het volgende:
vers natgeregend en schoon en wel en over een kwartiertje weg naar de psych die ik bijna vergeten was vandaag![]()
Ja hier ook inderdaad. Net heerlijk buiten gezeten in mijn pauzequote:Op maandag 12 april 2010 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
regen![]()
Hier is het echt overheerlijk weer
Echt nietquote:
nee echt niet. Wel regelmatig iets over je auto gelezen. Ik wist bijvoorbeeld wel dat ie kapot was. Maar George, nee echt nietquote:
Regen?quote:Op maandag 12 april 2010 14:16 schreef Pingwingei het volgende:
vers natgeregend en schoon en wel en over een kwartiertje weg naar de psych die ik bijna vergeten was vandaag![]()
Ik heb behoefte aan eten.quote:
Vrijdag pasquote:
mja nogalquote:
Mag ik ze er vrijdag uitslaan? Ja? Ah toe? Jaaaa?quote:
quote:
Alleen eruit swaffelen he.quote:Op maandag 12 april 2010 14:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mag ik ze er vrijdag uitslaan? Ja? Ah toe? Jaaaa?
Ik blinddoek je wel, zie je het verschil niet.quote:
waarom?quote:
Nou ja zegquote:Op maandag 12 april 2010 14:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mag ik ze er vrijdag uitslaan? Ja? Ah toe? Jaaaa?
Dat voel ik wel.quote:Op maandag 12 april 2010 14:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik blinddoek je wel, zie je het verschil niet.
M;n kiezen staan te strak op elkaar, dus constant geirriteerd tandvlees omdat ik er zelfsm et flosdraad neit tussen kan komenquote:
quote:
Lucy in a sky of diamonds.quote:
Mijn tandarts wist mij te vertellen dat er een verstandskies nog steeds zijn best doet om verder door te komen.quote:Op maandag 12 april 2010 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
M;n kiezen staan te strak op elkaar, dus constant geirriteerd tandvlees omdat ik er zelfsm et flosdraad neit tussen kan komenEn dat doet pijn.
quote:
WITH diamonds, niet OF.quote:
Mijn verstandskiezen durven nog neit buiten te komenquote:[..]
Mijn tandarts wist mij te vertellen dat er een verstandskies nog steeds zijn best doet om verder door te komen.
quote:
Jij wint.quote:
Bier voor echte mannen!quote:
Is weer eens wat anders dan Hertogpils.quote:
Fuck ja. Ik werk te hard voor een maandagquote:
Bangepoeperts!quote:.
[..]
Mijn verstandskiezen durven nog neit buiten te komen
quote:Op maandag 12 april 2010 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan Hertogpils.
NIET FUCKEN MET THE BEATLES!quote:Op maandag 12 april 2010 15:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fuck ja. Ik werk te hard voor een maandag
NEE NIET POEPEN! Ze zitten in m;n mond ja.quote:[..]
Bangepoeperts!
Ik drink alleen bier van adel!quote:
Ik ben necrofiel, remember?quote:
Yay, mental image doet me gelijk aan dit denken:quote:[..]
NEE NIET POEPEN! Ze zitten in m;n mond ja.
En bij m;n broer zijn ze ook pas een halfjaar geleden eruit gerost
quote:
neequote:Op maandag 12 april 2010 15:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Gelijk kotsen natuurlijk ahahhahhaha
Nee, die staat nu op mijn balkon. De rest zal ook hertog zijn.quote:
Mijn broertje is Hertog Jan meestertapper. Hij heeft zijn persoonlijke HJ schuimspatel, en de oorkonde.quote:Op maandag 12 april 2010 15:16 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben in de HJ brouwerij geweest. Ik sta ook met die vent uit de reclame op de foto.
Touché.quote:Op maandag 12 april 2010 15:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, die staat nu op mijn balkon. De rest zal ook hertog zijn.
[..]
Mijn broertje is Hertog Jan meestertapper. Hij heeft zijn persoonlijke HJ schuimspatel, en de oorkonde.
Persoonlijke schuimspatelquote:Op maandag 12 april 2010 15:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Mijn broertje is Hertog Jan meestertapper. Hij heeft zijn persoonlijke HJ schuimspatel, en de oorkonde.
Wat doe je dan met mij?quote:
Ew.quote:
Bij mij Amstel.quote:
Je broertje wordt opeens een stuk aantrekkelijker.quote:Op maandag 12 april 2010 15:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ben het goede woord er even voor kwijtquote:Op maandag 12 april 2010 15:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Persoonlijke schuimspatelDoet me aan Spongebob denken
Doodslaan.quote:
quote:[..]
Ew.
Helemaal niet.quote:
quote:[..]
Ik zal je zijn nummer wel even PM'en.quote:Op maandag 12 april 2010 15:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je broertje wordt opeens een stuk aantrekkelijker.
Waarom?quote:
En jij mag daarvan deel uitmaken. Verrast?quote:
Doen.quote:Op maandag 12 april 2010 15:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zal je zijn nummer wel even PM'en.
Je bent 'cholera' vergeten.quote:Op maandag 12 april 2010 15:29 schreef naatje_1 het volgende:
KLOTEGODVERDETERINGTYFUSZIEKTENOGMEERZIEKTESENNOGMEERSCHELDWOORDENVANANDERKALIBER
Goh, is er iets aan de hand misschien?quote:Op maandag 12 april 2010 15:29 schreef naatje_1 het volgende:
KLOTEGODVERDETERINGTYFUSZIEKTENOGMEERZIEKTESENNOGMEERSCHELDWOORDENVANANDERKALIBER
Verklaar je nader.quote:
Echt alles alles?quote:
que gegevens bedoel ik, behalve de pin enzoquote:Op maandag 12 april 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt alles alles?
Ook dat ene wat je niet zo leuk vindt?
Vanwaar die PI?quote:Op maandag 12 april 2010 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
que gegevens bedoel ik, behalve de pin enzo
omdat het geen leuk iets is als je tel nr, je adres, de naam van je ouders, grootouders en ook nog het adres daarvanquote:
Via internet is ook iemand erachter gekomen dat Paul echt mijn vader is.quote:Op maandag 12 april 2010 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat het geen leuk iets is als je tel nr, je adres, de naam van je ouders, grootouders en ook nog het adres daarvan
Hoe/wat/waar? Eventueel via PM. Omdat internetman, misschien dat ik u hulp kan biedenquote:Op maandag 12 april 2010 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
En vooral omdat ik denk dat dit niet zo snel weg te halen is
Nu moet het eraf ookquote:Op maandag 12 april 2010 15:39 schreef Stoeprand het volgende:
En jouw gegevens zijn in goede handen.
En het stond al op internet. Dus het is niet zo raar dat iemand het dan ooit vindt.
Damn.quote:Op maandag 12 april 2010 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
que gegevens bedoel ik, behalve de pin enzo
Dat weet ik niet, totdat ik weet waar mevrouw het vandaan heeftquote:
Volgens mij heeft mijn opa een stamboom onderzoek gedaan en waarschijnlijk heeft ie dat toen ook op internet gezet ofzoquote:
Alsof iemand meteen naar jou toe zou gaan zodra ze je adres hebbenquote:Op maandag 12 april 2010 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, totdat ik weet waar mevrouw het vandaan heeftmaar ze zegt nu dat de site dood is, nu blijft het er voor eeuwig opstaan en kan iedereen binnenkort gaan aapjeskijken naar babyface
Als iemand weet dat ik op fok zit en ik vermeld per ongeluk dat we op vakantie gaan, dan kunnen ze gemakkelijk toeslaanquote:Op maandag 12 april 2010 15:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Alsof iemand meteen naar jou toe zou gaan zodra ze je adres hebben
Koop deuren.quote:Op maandag 12 april 2010 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als iemand weet dat ik op fok zit en ik vermeld per ongeluk dat we op vakantie gaan, dan kunnen ze gemakkelijk toeslaan
quote:
Die rare opa's van tegenwoordig ookquote:Op maandag 12 april 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn opa een stamboom onderzoek gedaan en waarschijnlijk heeft ie dat toen ook op internet gezet ofzo
Geen bericht gehad nogquote:Op maandag 12 april 2010 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die rare opa's van tegenwoordig ook![]()
Maar ja, wist hij natuurlijk ook niet...
Kan Eze je helpen?
Wel uiterlijk 19:00 weer binnenquote:
Om zich vervolgens te verdrinken in zijn tranen, omdat hij het leven niet meer aankan.quote:
Het leven is ook zo zwaar voor een 16-jarige.quote:Op maandag 12 april 2010 16:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Om zich vervolgens te verdrinken in zijn tranen, omdat hij het leven niet meer aankan.
hihi, ik geil op een 15-jarige jongetje.quote:Op maandag 12 april 2010 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Dat hoef jij nietJij hebt een mooi lichaam.
En dat moet zo blijven, daarom heb ik niet geluncht.quote:Op maandag 12 april 2010 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Dat hoef jij nietJij hebt een mooi lichaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Hihi, een 18-jarig meisje geilt op mij.quote:Op maandag 12 april 2010 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hihi, ik geil op een 15-jarige jongetje.
quote:Op maandag 12 april 2010 16:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En dat moet zo blijven, daarom heb ik niet geluncht.Straks bij de Mac even inhalen zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Nee, je kan niet Maccen op een lege maag. Dan stroomt het meteen door zeg maar.quote:Op maandag 12 april 2010 16:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Straks bij de Mac even inhalen zeker?
Nog nooit meegemaakt. Maar ik zal je tip onthoudenquote:Op maandag 12 april 2010 16:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, je kan niet Maccen op een lege maag. Dan stroomt het meteen door zeg maar.
quote:Op maandag 12 april 2010 16:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En dat moet zo blijven, daarom heb ik niet geluncht.Je meot wel eten stoepje. Anders ga ik in hongerstakingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom die PI erbij?quote:Op maandag 12 april 2010 16:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hihi, een 18-jarig meisje geilt op mij.
Vanavond weer.quote:Op maandag 12 april 2010 16:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je meot wel eten stoepje. Anders ga ik in hongerstaking
Hoi meneer met het mooie lichaam dat ik niet mag zienquote:
Braaf.quote:
quote:
Je noemt stoep meneer!quote:Op maandag 12 april 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi meneer met het mooie lichaam dat ik niet mag zien
Als er 1 persoon in deze SC is die de status meneer verdiend dan is dat stoep toch welquote:
Zo oud ben ik helemaal niet.quote:Op maandag 12 april 2010 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als er 1 persoon in deze SC is die de status meneer verdiend dan is dat stoep toch wel
Ja.quote:
Maar je verdiend wel het respect dat bij "meneer" hoortquote:
Je bent wel een held.quote:
Nietes.quote:Op maandag 12 april 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je verdiend wel het respect dat bij "meneer" hoort
Je mag ook wel een snoepje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |