quote:
Waar woon jij eigenlijk?quote:Op maandag 12 april 2010 11:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
In mijn woonwijk wonen meer mensen dan in jouw dorp stad
Waarom had je me niet in de OP gezet dan?quote:
quote:
Zo.quote:Op maandag 12 april 2010 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom had je me niet in de OP gezet dan?
ey de groeten hequote:Op maandag 12 april 2010 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
WAAROM ALTIJD VOETBAL?
ik ben heir weg
quote:
Duh. over van Basten en Cruijf denk ik ook wel.quote:Op maandag 12 april 2010 11:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al dat we het over Dennis Bergkamp eens zouden zijn. Robin van Persie zal misschien iets gevoeliger liggen? Kijk je ooit op afca.nl eigenlijk?
Zaandam?quote:
oh jaquote:
En wat nou als ik hier niet post?quote:Op maandag 12 april 2010 11:27 schreef Panda72 het volgende:
Ik adoreer alle fokkertje die in dit topic posten.![]()
*zo voelt niemand zicht tenminste overgeslagen*
Daarom ging ik eens kijken ja. Plaatje zelf is inmiddels vervangen. Maar heb je ook dat stukje gelezen over kakkerlakkenjacht in Amsterdam? Gaat wat mij betreft veel en veel te ver. Evenals het inmiddels weggehaalde plaatje. Benieuwd hoe jij daar over denktquote:Op maandag 12 april 2010 11:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Duh. over van Basten en Cruijf denk ik ook wel.
Jep. Je bedoelt het plaatje waardoor Peter R. gestopt is?
Iedereen moet mij adoreren toch?quote:
Jullie vinden ;t ook niet erg ofzo he ?quote:
Ik denk niet dat je het serieus meende. En zo heel vaak gaat het ook weer niet over voetbal. En zelfs als je dat wel vindt, er zijn nog meer users in deze SC waarmee je over andere dingen kunt pratenquote:Op maandag 12 april 2010 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jullie vinden ;t ook niet erg ofzo he ?
Moet dat dan?quote:Op maandag 12 april 2010 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jullie vinden ;t ook niet erg ofzo he ?
Op Geenstijl stond hij nog volgens mij. Kakkerlakkenjacht e.d. niet gelezen, maar het zegt al genoeg. Gaat mij ook te ver, net als in het plaatje. Zoals Peter R. zelf ook al zegt, dat heeft niets meer met voetbal te maken.quote:Op maandag 12 april 2010 11:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom ging ik eens kijken ja. Plaatje zelf is inmiddels vervangen. Maar heb je ook dat stukje gelezen over kakkerlakkenjacht in Amsterdam? Gaat wat mij betreft veel en veel te ver. Evenals het inmiddels weggehaalde plaatje. Benieuwd hoe jij daar over denkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik was serieus weg, in de hoop dat jullie op zouden houden over voetbal, maar ja, valse hoop. En waar zijn die andere users dan ?quote:Op maandag 12 april 2010 11:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het serieus meende. En zo heel vaak gaat het ook weer niet over voetbal. En zelfs als je dat wel vindt, er zijn nog meer users in deze SC waarmee je over andere dingen kunt praten
Natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik adoreer mezelfIk adoreer mezelf ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
Daar is heul niks natuurlijks aanquote:
in de berichten in deze SC die nog geen half uur oud isquote:Op maandag 12 april 2010 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was serieus weg, in de hoop dat jullie op zouden houden over voetbal, maar ja, valse hoop. En waar zijn die andere users dan ?
Jawelquote:Op maandag 12 april 2010 11:53 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Daar is heul niks natuurlijks aan
Niet iedereen blijft reagerenquote:Op maandag 12 april 2010 11:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
in de berichten in deze SC die nog geen half uur oud is
Adoreer ik niet genoeg?quote:Op maandag 12 april 2010 11:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iedereen moet mij adoreren toch?
Jawel, maar ik ben aandachtsgeil.quote:
Fixedquote:
Tell nomething newquote:Op maandag 12 april 2010 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben aandachtsgeil.
Ik heb een penis van 63 cm.quote:
Niet mijn probleem dusquote:
Aangepast.quote:Op maandag 12 april 2010 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben aandachtsgeil.
Ik heb maar 1/3 daarvanquote:
Er is een fucking subforum over voetbalquote:Op maandag 12 april 2010 12:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet mijn probleem dusHad zelf maar een nieuw onderwerp gelanceerd. Voetbal is een van de dingen die mij bezighouden en ik vind het dus ook leuk om soms over te praten. Denk je dat al jouw berichten interessant zijn voor mij? Nee ook niet.
Neequote:Op maandag 12 april 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is een fucking subforum over voetbal
Maar ja, wat jij wilt, ik blijf hier wel weg.
Is die nieuw?quote:
Dat is anders. Hier komt het onderwerp vluchtig voorbij en worden er meestal geen hele discussies over gehouden. Die laatste opmerking is trouwens je eigen conclusie. Ik vind dat het wel meevalt met de voetbal berichtjes.quote:Op maandag 12 april 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is een fucking subforum over voetbal
Maar ja, wat jij wilt, ik blijf hier wel weg.
Dat zegt helemaal niks, ik vind ook wel meevallen hoe vaak we ;t over Zwitsal hebben, maar Naatje denkt daar anders over.quote:Op maandag 12 april 2010 12:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is anders. Hier komt het onderwerp vluchtig voorbij en worden er meestal geen hele discussies over gehouden. Die laatste opmerking is trouwens je eigen conclusie. Ik vind dat het wel meevalt met de voetbal berichtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |