Niet iedereen komt uit zo'n familiequote:Op maandag 12 april 2010 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is drankmisbruik doodnormaal onder jongeren tegenwoordig (als ik kijk naar hoe mijn neefjes (en hun vriendjes) van 15 en 16 met drank omgaan).
ja dat schijnt. je kunt van mensen die zich met drank niet kunnen inhouden niet verwachten dat ze zich seksueel wel gaan inhouden, seks is namelijk veel lekkerder dan drank en lichamelijk ook nog eens een stuk gezonder.quote:Op maandag 12 april 2010 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is drankmisbruik doodnormaal onder jongeren tegenwoordig (als ik kijk naar hoe mijn neefjes (en hun vriendjes) van 15 en 16 met drank omgaan).
Neuh, drankmisbruik is van alle tijden. Het heeft er meer mee te maken in welke vriendengroep je zit.quote:Op maandag 12 april 2010 12:55 schreef Copycat het volgende:
Tegenwoordig? Vroegah (...) was het vrijdagmiddag toch ook het weekend indrinken, met happy hour in de kroeg en dan het hele weekend door? Of deed met dat alleen hier?
Gelukkigquote:Op maandag 12 april 2010 13:05 schreef speknek het volgende:
Neuh, drankmisbruik is van alle tijden. Het heeft er meer mee te maken in welke vriendengroep je zit.
Nee echt, geweldig plan, je zit er al mee, dan nog ff alle details eroverheen om het vuurtje nog wat meer op te stoken, zij die door het stof moet en ineens vanalles moet bewijzen zonder dat je er echt bij zegt wat je verwacht(verwacht je dat ze niet meer dronken wordt als ze zonder jou is, verwacht je dat ze op haar knietjes gaat en je voeten kust, wat wil je?).quote:Op maandag 12 april 2010 09:43 schreef Interfere het volgende:
[..]
WAt jij zegt hea, je neemt me de woorden uit mijn mond. Gister was ze bij mij, ik zei tegen haar: Bewijs me je liefde, bewijs dat je van me houd, en wees creatief zodat ik veel van jou kan zien zoals ik van je houd
En toen zei zij niets? wtf? ik maak het haar nog makkelijk ook, ik wil haar juist vergeven, ik wil bij haar blijven.
Ze zei, moet ik het nu gaan bewijzen? vertrouw je me niet?
Ik zeg: ja, dat moet je inderdaad, vind je het gek dan? dat ik je niet vertrouw? jij bent net vreemd gegaan
Ik denk ook, dat als ze zodadelijk naar me toe komt, dat dat echt een voorwaarde is als wij bij elkaar willen blijven. En dat zij mij preceis gaat vertellen hoe het was.
En de vriendin van TS is een hoer eerste klas.quote:Op maandag 12 april 2010 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dus. Hoe moet ze in hemelsnaam bewijzen dat ze van je houdt. Man, wordt eens volwassen.
Ze is ook overstuur. En dat zegt je helemaal niks?
En kom op zeg, ze heeft staan zoenen. Leer eens relativeren, zoals jij ermee omgaat is schadelijker voor jullie relatie dan haar zoen. Wat je ermee doet bepaalt hoe je relatie verder verloopt en als je het kapot wilt hebben door een zoen dan moet je er vooral een halszaak van maken. Maak duidelijk dat het je kwetst en vraag of ze het in godsnaam nooit meer wil doen. That's it. Daarna gewoon verder gaan en ophouden haar een schuldgevoel te bezorgen of te vragen om bewijs dat ze van je houdt. Haar woord moet genoeg zijn en anders ben je gewoon een lul eerste klas.
quote:Op maandag 12 april 2010 13:17 schreef HugoBaas het volgende:
En de vriendin van TS is een hoer eerste klas.
there is a time and place for that and its called college!quote:Op maandag 12 april 2010 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ervaringsdeskundige denk ik.. zijn vrouwen waren hoerenquote:
Precies! Man, op vrijdag middag van 15:00 tot 16:00 Happy Hour en dan bij paps en mams 'savonds bij het avond eten wakker proberen te blijven.quote:Op maandag 12 april 2010 13:08 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig.
En volgens mij deed elke groep dat; van alto tot disco tot punk tot mainstream, behalve de vriendeloze nerdgroepjes. Maar die had je toen niet zoveel, in het pre-PC tijdperk.
3 Glaasjes is ook zo wat, maar echt zuipen om het zuipen deed ik ook pas in m'n studententijd. En niet comazuipen was ook weer geen minderheidspositie in onze middelbare schoolklas (maar indrinken werd bij ons ook enigszins op neergekeken).quote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Wat was ik dan braafHeb misschien in totaal 3 glaasjes alcohol gehad voor mijn 18e en ben pas voor het eerst dronken geweest toen ik 20 was.
Ik mocht van mijn ouders niet drinken voor mijn 18e, dus die 3 glaasjes waren heel wat voor mijn gevoelquote:Op maandag 12 april 2010 14:08 schreef speknek het volgende:
3 Glaasjes is ook zo wat, maar echt zuipen om het zuipen deed ik ook pas in m'n studententijd. En niet comazuipen was ook weer geen minderheidspositie in onze middelbare schoolklas (maar indrinken werd bij ons ook enigszins op neergekeken).
Nee hoor, helemaal niet.quote:Op maandag 12 april 2010 13:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ervaringsdeskundige denk ik.. zijn vrouwen waren hoeren
proef je de verbitterdheid?
nee hoor, jij hebt recht op een imo bekrompen meningquote:Op maandag 12 april 2010 14:17 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet.![]()
Vrouwen die gebonden zijn en dan een ander zoenen/neuken dat zijn hoeren/sletten. Dat is een feit.
Probeer je nu iets voor jezelf goed te praten ofzo?
Zonder geld is nog erger, dan laat je je gratis aflebberen door anderen dan je partner.quote:Op maandag 12 april 2010 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor, jij hebt recht op een imo bekrompen mening
trouwens een hoer ontvangt er geld voor
Want dat doe je ook echt tegen je eigen zin, als je in een vrije relatie zit.quote:Op maandag 12 april 2010 14:32 schreef HugoBaas het volgende:
Zonder geld is nog erger, dan laat je je gratis aflebberen door anderen dan je partner.
Het gaat hier om de vriendin van TS en die zat niet in een vrije relatiequote:Op maandag 12 april 2010 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want dat doe je ook echt tegen je eigen zin, als je in een vrije relatie zit.
Excuus. Dacht dat het inmiddels over swingers gingquote:Op maandag 12 april 2010 14:39 schreef HugoBaas het volgende:
Het gaat hier om de vriendin van TS en die zat niet in een vrije relatie
en met haar nog miljoenen swingers, je punt is???quote:Op maandag 12 april 2010 14:43 schreef solaire het volgende:
jaja in een swingertopic voel jij je wel thuis he CC
oh je roept zomaar iets?quote:
Je danst nooit?quote:
ze wilt niet met jou denk ik, ze danst nooitquote:Op maandag 12 april 2010 14:54 schreef Scorpie het volgende:
Swingers, hadden we het over swingers?
Ladylike, mijn liefste, mag ik swingen met Copycat?
quote:Op maandag 12 april 2010 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze wilt niet met jou denk ik, ze danst nooit
Nou kom maar dan, mag je met de toyboy van Ladylike dansen!quote:Op maandag 12 april 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Ik dans wel! Swingend. Maar ik swing dan weer niet.
En niemand wil meer met Stefan zoenen.
Toyboysquote:Op maandag 12 april 2010 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Nou kom maar dan, mag je met de toyboy van Ladylike dansen!
Als het maar swingt!quote:
Ik vind jou wel een type voor een open relatie eigenlijk.quote:Op maandag 12 april 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Ik dans wel! Swingend. Maar ik swing dan weer niet.
Nee, ben ik uiteindelijk veel te jaloers voor. Wat 'van mij' is, wil ik niet delen. Daarom doe ik liever open geen-relaties. Een stuk relaxter en no strings attached.quote:Op maandag 12 april 2010 15:02 schreef Stefan het volgende:
Ik vind jou wel een type voor een open relatie eigenlijk.
Ligt er aan hoe je zoenen definieert. Als je het beiden geen fuck voor vindt stellen kun je daar makkelijk mee om gaan, dan is het niet per definitie onkuis of sletwaardig. TS en zijn vriendin vinden het allebei veel voorstellen dus maken ze er beiden een probleem van. Zelf weten, mij lijkt het ongezellig.quote:Op maandag 12 april 2010 14:39 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Het gaat hier om de vriendin van TS en die zat niet in een vrije relatie
fuckbuddys dus. Is dat niet veel lastiger. Weten ze het van elkaar, zijn ze niet jaloers, willen ze stiekum niet meer, hebben zij een relatie. Dat soort dingen maakt het veel ingewikkelder.quote:Op maandag 12 april 2010 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ben ik uiteindelijk veel te jaloers voor. Wat 'van mij' is, wil ik niet delen. Daarom doe ik liever open geen-relaties. Een stuk relaxter en no strings attached.
Een monogame fuckbuddy? Dus zodra hij het met een ander doet is het exit fuckbuddy?quote:Op maandag 12 april 2010 15:45 schreef Copycat het volgende:
Ik ben dan ook een monogame fuckbuddy en daarin altijd duidelijk over de aard van het spel. Nooit tot problemen geleid en vreemdgaan doe je maar met iemand anders.
Werkt prima hoor. Momenteel is er een fuckbuddyoverschot, dus een andere is zo gevonden.quote:Op maandag 12 april 2010 15:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Een monogame fuckbuddy? Dus zodra hij het met een ander doet is het exit fuckbuddy?
Ik heb zelf altijd één fuckbuddy at the time, dat bedoel ik. Wat hij verder met wie doet, boeit me niet. Maar ik heb zelf geen behoefte aan een heel arsenaal buddy's at once.quote:Op maandag 12 april 2010 15:46 schreef Stefan het volgende:
Een monogame fuckbuddy? Dus zodra hij het met een ander doet is het exit fuckbuddy?
Hoe kun je nu eisen van een no strings attached fuckbuddy eisen dat hij of zij alleen met jou neukt.quote:Op maandag 12 april 2010 15:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Werkt prima hoor. Momenteel is er een fuckbuddyoverschot, dus een andere is zo gevonden.
Lé-zen.quote:Op maandag 12 april 2010 15:49 schreef Stefan het volgende:
Hoe kun je nu eisen van een no strings attached fuckbuddy eisen dat hij of zij alleen met jou neukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |