abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 april 2010 @ 12:50:02 #297
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_80442305
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:46 schreef Interfere het volgende:

[..]

Neuh, dat doet ze niet. Ik vergeef haar en vertrouw erop dat het niet weer gebeurd. Ze heeft het goed gemaakt. En ik denk ook dat het voor haar wel heel veel duidelijk maakte, ze zal nu wel 2x nadenken voor ze uitgaat.
omg.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 18 april 2010 @ 12:51:25 #298
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_80442356
quote:

[..]

Neuh, dat doet ze niet.
Dat doet ze wel. Ze gaat nu nadenken dat er naast jou ook andere jongens zijn en binnen nu en niet al te lange tijd zal jullie relatie haar gaan benauwen. Ze wil dan ruimte, ze zal zeggen dat het niet aan jou maar aan haar ligt. En dat ze tijd nodig heeft. En dan zal ze uitgaan met vriendinnen en valt er een last van haar schouder. Zelf vaak genoeg meegemaakt toen ik die leeftijd had, zowel van mij als van haar kant. Niet alleen ik, maar iedereen om me heen. Dit hoort erbij. Maar hoe meer je haar gaat controleren en aan een lijn gaat hiuden des te sneller het uit zal gaan.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_80458013
quote:

[..]

Neuh, dat doet ze niet. Ik vergeef haar en vertrouw erop dat het niet weer gebeurd. Ze heeft het goed gemaakt. En ik denk ook dat het voor haar wel heel veel duidelijk maakte, ze zal nu wel 2x nadenken voor ze uitgaat.
Beetje naïef he?

Maakt niet uit, je komt er zelf nog wel achter. sowieso...16 jaar, dat gaat geen stand houden en je weet het.
pi_80461525
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:51 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat doet ze wel. Ze gaat nu nadenken dat er naast jou ook andere jongens zijn en binnen nu en niet al te lange tijd zal jullie relatie haar gaan benauwen. Ze wil dan ruimte, ze zal zeggen dat het niet aan jou maar aan haar ligt. En dat ze tijd nodig heeft. En dan zal ze uitgaan met vriendinnen en valt er een last van haar schouder. Zelf vaak genoeg meegemaakt toen ik die leeftijd had, zowel van mij als van haar kant. Niet alleen ik, maar iedereen om me heen. Dit hoort erbij. Maar hoe meer je haar gaat controleren en aan een lijn gaat hiuden des te sneller het uit zal gaan.

Ik verbied haar niet uit te gaan, ze zal nadenken als ze uitgaat, dat het niet nog een keer gebeurd. Dat is toch wat ik zei?

Uitgaan doet ze gewoon, en als zij dat wilt doet ze dat maar lekker. Het is mijn probleem dat ik mss nog bang ben als ze uitgaat. Ik weet ook wel dat ik het haar niet kan verbieden. En ik vertrouw er ook op dat ze het niet nog een keer doet

Het was de eerste keer dat ze dronken was, ze kende haar drinkgrens echt niet. Ze heeft duidelijk laten zien dat het haar spijt. Ik vertrouw haar en ben zeker dat zij van mij houdt zoals ik van haar.

Ik ben eigenlijk klaar met alles, en bedank iedereen die serieuze reacties heeft gegeven, en vooral de mensen die me hebben kunnen helpen.
Ik heb geen idee hoe je een topic sluit (en of dat kan) maar als ik erachter kom sluit ik dit topic want mijn probleem is opgelost en ik ben weer blij.
  zondag 18 april 2010 @ 22:30:54 #301
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_80463483
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:55 schreef Interfere het volgende:

Ik ben eigenlijk klaar met alles, en bedank iedereen die serieuze reacties heeft gegeven,
Graag gedaan en we zien de 'het is uit, ze heeft tijd nodig, hoe krijg ik haar terug' topic wel verschijnen

Game of
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')