25 kilo! Wow! Hoeveel kledingmaten is dat wel niet eigenlijkquote:Op maandag 12 april 2010 09:25 schreef Laydina het volgende:
Ik moet er nog zeker zo'n 7 vanaf. Daarna zie ik wel weer verder
Bij mij zijn dat er uhm.. 2,5e kledingmaat.quote:Op maandag 12 april 2010 09:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
25 kilo! Wow! Hoeveel kledingmaten is dat wel niet eigenlijk
Valt idd wel tegenquote:Op maandag 12 april 2010 09:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dat valt eigenlijk wel mee/tegen.. Maar wel fijn dat het zo goed gaat!!
Ik hoop ook 2 maten af te vallen en schat dat ik er met 10-13 kilo zou moeten zijn..
Even via pm gedaanquote:Op maandag 12 april 2010 09:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat zou best kunnen ja.. Eigenlijk nooit zo bij stil gestaan dat daar verschil in kan zijn..
(misschien wil je het niet zeggen hier hoor, maar van welke maat naar welke ben je nu aan het afvallen?)
Uh ben jij een vrouwtje of mannetje?quote:Op maandag 12 april 2010 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kreeg gisteren opmerking dat ik was aangekomen en dat dat er goed uitzag haha. Komt door de nwe pil...
Veel plezierquote:Op maandag 12 april 2010 09:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga sporten! Tot over 2 uur (ongeveer)
Zeg jijquote:Op maandag 12 april 2010 09:46 schreef cybermans het volgende:
Laydina de mysterieuze :p
@future je vraagt een dame niet naar gewicht en/of leeftijd
wist ik al :pquote:Op maandag 12 april 2010 09:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zeg jij![]()
24Dat mag hij/zij gerust weten
Naar de handen?quote:Op maandag 12 april 2010 09:52 schreef cybermans het volgende:
[..]
wist ik al :p
meestal kan ik toch de leeftijd redelijk goed schatten ahv kijken naar de handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |