4 jaar schreeuwende PVV'ers in de kamer die niks voor elkaar krijgen behalve in schandalen belanden waarna de partij weer net zo hard verschrompelt als ze is opgekomen.quote:Op maandag 12 april 2010 18:35 schreef freako het volgende:
[..]
En dan komt de helft van dit brandhout ook nog in de Kamer. Mijn God, wat gaan we tegemoet..
Hoe hoger ze stijgen, hoe dieper ze ook weer gaan vallen.quote:Op maandag 12 april 2010 18:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
4 jaar schreeuwende PVV'ers in de kamer die niks voor elkaar krijgen behalve in schandalen belanden waarna de partij weer net zo hard verschrompelt als ze is opgekomen.
Best grappig toch 25 schreeuwende tokkies in een oppositievakquote:Op maandag 12 april 2010 18:37 schreef freako het volgende:
[..]
Hoe hoger ze stijgen, hoe dieper ze ook weer gaan vallen.
En nu kan hij zich ook niet verdedigen.quote:Op maandag 12 april 2010 10:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Top.
Verder valt het me voornamelijk tegen dat Hero Brinkman er nog opstaat. Barmannen slaan, aannemers te lijf gaan met een hamer, dat wil je toch niet in het bestuur hebben?
Je bent wel erg selectief he? Ik hoor jou nooit over Ella Vogelaar, vertrekkend vice premier bos wat een farce bleek te zijn, LINK, of oud pvda'er Marcel van dam die Fortuyn uitmaakte voor minderwaardig mens, vrij vertaald is dat untermensch, maar ja hoor, de pvv, dat zijn de echte fascisten..quote:Op maandag 12 april 2010 18:40 schreef remlof het volgende:
Tsja: 'Hero Brinkman heeft een spreekverbod'
Kun je ook inhoudelijk reacties plaatsen ipv op de man te spelen? Daarbij was ik ook kritisch over de pvv lijst, niet negatief, maar wel kritisch.quote:Op maandag 12 april 2010 18:53 schreef du_ke het volgende:
Die punten zijn ook nogal relevant in een topic over de lijst van de PVV php
En domme naamsverbasteringen passen goed bij je leeftijd...
Allah Vogelaar, kom op zeg. Kan je nog slechter?quote:Op maandag 12 april 2010 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent wel erg selectief he? Ik hoor jou nooit over Ella Vogelaar, vertrekkend vice premier bos wat een farce bleek te zijn, LINK, of oud pvda'er Marcel van dam die Fortuyn uitmaakte voor minderwaardig mens, vrij vertaald is dat untermensch, maar ja hoor, de pvv, dat zijn de echte fascisten..
Aldus de pvda die LPF uitsluit, pvv uitsluit, en LR. Daar kan Wilders nooit tegen op door al die Moslims uit te sluiten, als ie dat al deed.
Typefoutquote:Op maandag 12 april 2010 18:58 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Allah Vogelaar, kom op zeg. Kan je nog slechter?
Kap maar gewoon met je zogenaamd grappige namen als Allah Vogelaar of Partij voor de Allochtonen.quote:
Mag je niet eens iets ridiculiseren? De pvv wordt hier alleen maar gebasht.quote:Op maandag 12 april 2010 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kap maar gewoon met je zogenaamd grappige namen als Allah Vogelaar of Partij voor de Allochtonen.
Nee, dat mag niet, en ja, en daar mod ik ook op. Wist je het nog niet, dan weet je het bij dezen. lompe namen worden evenmin gewaardeerd als hitlervergelijkingen mbt Wilders. Ben je het daar niet mee eens, verwelkom ik je graag op FB.quote:Op maandag 12 april 2010 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mag je niet eens iets ridiculiseren? De pvv wordt hier alleen maar gebasht.
dit kan toch haast niet waar zijn? Mag hij dan ook niet meer in de Kamer spreken straks?quote:Op maandag 12 april 2010 18:40 schreef remlof het volgende:
Tsja: 'Hero Brinkman heeft een spreekverbod'
Lucas Hartong (Europarlementariër) is één van de weinigen die zelf nadenkt binnen deze 'partij'. Onlangs was er een aardig vraaggesprek met hem op de radio bij Dit is de Dag (link).quote:Op maandag 12 april 2010 18:48 schreef ethiraseth het volgende:
Denk dat een spreekverbod voor elk lid eigenlijk wel het beste is. Misschien dat Agema nog wel enigszins wat zinnigs kan uitbrengen, maar voor de rest. Als ik die knakkers die fractievoorzitter in Den Haag en Almere zijn al zag, het schaamrood stond me op de kaken.
Ik voorzie een Lijst Brinkmanquote:Op maandag 12 april 2010 19:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dit kan toch haast niet waar zijn? Mag hij dan ook niet meer in de Kamer spreken straks?
Dat zou voor de PVV enkel een zegen zijn.quote:
Ooit van drogredenen gehoord? Vast niet.quote:Op maandag 12 april 2010 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent wel erg selectief he? Ik hoor jou nooit over Ella Vogelaar, vertrekkend vice premier bos wat een farce bleek te zijn, LINK, of oud pvda'er Marcel van dam die Fortuyn uitmaakte voor minderwaardig mens, vrij vertaald is dat untermensch, maar ja hoor, de pvv, dat zijn de echte fascisten..
Aldus de pvda die LPF uitsluit, pvv uitsluit, en LR. Daar kan Wilders nooit tegen op door al die Moslims uit te sluiten, als ie dat al deed.
Dat heeft nog nooit in de gehele wereldgeschiedenis ergens overal gekund. Wij leven nu voor de eerste maal in een samenleving waar men er bijna van uit gaat dat achterbuurten even leefbaar zouden moeten zijn als een willekeurig Brabants dorp zoals Waalre.quote:Op maandag 12 april 2010 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat buitenspelen en 's avonds op straat kunnen lopen zonder angst zou overal moeten kunnen.
En dat is nu gewoon niet zo.
En die Raymond de Roon is ook een helder lichtje:quote:Op maandag 12 april 2010 21:04 schreef arjan1212 het volgende:
volgens het boek 'undercoffer bij de pvv'
heb je raymon de roon, geert wilders en de rest is brandhout
Gewoon uitzetten natuurlijk.quote:Op maandag 12 april 2010 21:18 schreef remlof het volgende:
En niet te vergeten z'n knieschot pleidooi:
Geweldige oplossing, kutmarokkaantjes voor het leven verminken zodat de staat voor ze kan betalen de rest van hun leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |