abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80255370
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:25 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waar neemt hij in zijn programma afstand van deze uitspraken? En dit is niet iets wat hij zomaar heeft geroepen, hier is duidelijk tijd en aandacht in gestopt. Ik vind wel dat het een kwestie van oogkleppen is als je denkt 'dat hij dat niet helemaal zo bedoelt'
Waar in het programma staat dat de moslims allemaal uitgezet gaan worden?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_80255435
Maar het is ook niet raar dat een partij die oproept tot discriminatie en het uitzetten van onschuldigen wat meer weerstand oproept dan andere partijen wat dat betreft

En El_matador jij hebt PvdA ers ongeveer alle mogelijke negatieve benamingen die mogelijk zijn gegeven, om
nog maar van de Godwins (zoals hier) te zwijgen. Dus wat dat beterft is het wel wat hypocriet.
pi_80255478
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:29 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Hoewel hij zij wel dat tientallen miljoenen moslims uit Europa moeten terwijl het totaal aantal moslims in Europa 20 miljoen bedraagt.
pi_80255489
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:31 schreef IHVK het volgende:
Maar het is ook niet raar dat een partij die oproept tot discriminatie en het uitzetten van onschuldigen wat meer weerstand oproept dan andere partijen wat dat betreft

En El_matador jij hebt PvdA ers ongeveer alle mogelijke negatieve benamingen die mogelijk zijn gegeven, om
nog maar van de Godwins (zoals hier) te zwijgen. Dus wat dat beterft is het wel wat hypocriet.
Reageer is op wat ik net zei dan?
cool
pi_80255520
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee hoor. Heb het al vaak genoeg uitgelegd. Maar weerleg het dan maar eens, in plaats van mij voor "gek" uit te maken (een spokenziener althans).
Je ziet spoken is geen zware belediging in een politieke discussie, hypocriet ook niet. Maar zie mijn post hierboven.
pi_80255546
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:33 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Hoewel hij zij wel dat tientallen miljoenen moslims uit Europa moeten terwijl het totaal aantal moslims in Europa 20 miljoen bedraagt.
Ja daar ga je weer. Blijven we nu domme uitspraken uit het verleden aanhalen als leidraad, of gaan we kijken naar wat de partij daadwerkelijk wil doen?

Zo hou je de discussie dus op een vrij laag niveau, door continu hiermee te blijven schermen.
pi_80255579
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:31 schreef IHVK het volgende:

Ik heb nergens gezegd dat je de inhoud dan wel de methodes van de PVV niet zou mogen vergelijken met de NSDAP o.i.d.

Maar zoals ik ook niet zeg dat Job Cohen = Adolf Hitler, verwacht ik zulke domheid ook niet van de Linkse kant.

De PvdA is met afstand de gevaarlijkste partij van Nederland.
De PVV is de potentieel gevaarlijkste partij van Nederland.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:36:23 #258
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80255581
quote:

[..]

och, ik denk dat het meer dit soort uitspraken zijn:
quote:
De islam moet worden bestreden, de islamisering van ons land gestopt.
quote:
Wij kiezen voor een veilig Nederland, voor veilige straten waar het tuig wordt opgepakt en uitgezet
http://www.pvv.nl/index.php/visie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_80255603
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:33 schreef Mindblower2k4 het volgende:

[..]

Reageer is op wat ik net zei dan?
Al gedaan. Ik heb je niet geqoute maar in ongeveer al mijn reacties hier is de essentie terug te vinden. Alle politieke ideologieën zijn aan discussie onderhevig. Een extreme ideologie lokt ook extreme discussies uit.
pi_80255640
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:34 schreef IHVK het volgende:

[..]

Je ziet spoken is geen zware belediging in een politieke discussie, hypocriet ook niet. Maar zie mijn post hierboven.
Ik zeg niet dat het een "zware belediging" is. Sowieso ben ik nauwelijks gevoelig voor "beledigingen". Het gaat erom dat je geen enkele poging doet tot argumenteren, maar gewoon roept: die's gek.

En dan afgeven op Wilders die Vogelaar "knettergek" noemde (waar ie uiteraard helemaal gelijk in had)...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_80255666
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:37 schreef IHVK het volgende:

[..]

Al gedaan. Ik heb je niet geqoute maar in ongeveer al mijn reacties hier is de essentie terug te vinden. Alle politieke ideologieën zijn aan discussie onderhevig. Een extreme ideologie lokt ook extreme discussies uit.
Oftewel je bent zelf geen haar beter als waar je anderen van beschuldigd.
cool
pi_80255671
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef El_Matador het volgende:
Erger(lijker) is nog dat mensen die GEEN PVV-stemmer zijn, daar door De Linkse Elite wel graag toe gerekend worden. Dat is om hun eigen onvermogen problemen op te lossen te verbloemen.
Wat ik weer ergerlijk vind is dat je met kritiek op de partij wordt weggezet als links (daar is Wilders heel bedreven in, die noemt zelfs HP/De Tijd links).
pi_80255673
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:36 schreef Re het volgende:

[..]

[..]

[..]

Met die uitspraken an sich is niets mis en zelfs erg toe te juichen. Ik denk dat 90% van Nederland het daarmee eens is. Het punt ontstaat wat er allemaal islamisering is en wat niet.

pi_80255699
quote:

[..]

- Koran is het meest heilige boek voor een moslim, zonder koran zou het nergens op slaan dat je jezelf moslim noemt
- Wilders ziet het hebben van een Koran al als een strafbaar feit
- Moslims die strafbare feiten hebben gepleegd moeten uitgezet worden.

Tada.
pi_80255735
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:40 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

- Koran is het meest heilige boek voor een moslim, zonder koran zou het nergens op slaan dat je jezelf moslim noemt

Tada.
Hij bedoeld "ALLEMAAL"....niet een enkeling
cool
pi_80255777
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:39 schreef Mindblower2k4 het volgende:

[..]

Oftewel je bent zelf geen haar beter als waar je anderen van beschuldigd.
Als jij dat wil denken moet je dat vooral doen
pi_80255789
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:39 schreef knnth het volgende:

[..]

Wat ik weer ergerlijk vind is dat je met kritiek op de partij wordt weggezet als links (daar is Wilders heel bedreven in, die noemt zelfs HP/De Tijd links).
Ja, maar Wilders is dan ook wat dat betreft weinig serieus te nemen. Het probleem met links is dat zij ZICHZELF beschouwen als genuanceerd, betrokken en onbevooroordeeld, maar dat zijn ze zelf net zo hard. Links is daarom veel hypocrieter dan rechts. En liever dom dan hypocriet.

Henri Osewoudt heeft het hier ooit mooi samengevat:
The left is wrong, the right is stupid.

pi_80255808
quote:

[..]

Tada.
Wanneer men verder kijkt wil de PVV (ja het is niet enkel Wilders meer) een zelfde soort integratie systeem als in Australië / Amerika

PS: Nee ik stem geen PVV, wel rechts (VVD) maar vind wel dat mensen zichzelf hier heel erg slecht informeren, en continue op heel summiere informatie afgaan.
cool
pi_80255824
quote:

[..]

Tijd dat die "heiligheid" in de 21e eeuw es met de grond gelijk gemaakt wordt. Meer spotprenten en andere beschimpingen van die fascistische DonaldDuck dus.

pi_80255842
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het een "zware belediging" is. Sowieso ben ik nauwelijks gevoelig voor "beledigingen". Het gaat erom dat je geen enkele poging doet tot argumenteren, maar gewoon roept: die's gek.

En dan afgeven op Wilders die Vogelaar "knettergek" noemde (waar ie uiteraard helemaal gelijk in had)...
Ik noem je niet gek, ik zeg alleen dat je spoken ziet. Een vaak gebruikte term in een beschaafde politieke discussie.
pi_80255854
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:43 schreef IHVK het volgende:

[..]

Als jij dat wil denken moet je dat vooral doen
Haal "moslims" en "PVV-aanhangers" weg en je bent inderdaad geen haar beter, het komt namelijk exact op hetzelfde neer.
cool
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:49:20 #272
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80255978
En als Wilders afstand (zou) nemen van zijn uitspraken dat wordt ie weer bestempelt als draaikont en onbetrouwbaar.

Wanneer is het wel goed met slinks?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_80256019
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:36 schreef Re het volgende:

[..]

[..]

[..]

En dat is reden om elke discussie uit de weg te gaan en te streven naar ridiculisatie?
pi_80256031
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:44 schreef Mindblower2k4 het volgende:

[..]

Wanneer men verder kijkt wil de PVV (ja het is niet enkel Wilders meer) een zelfde soort integratie systeem als in Australië / Amerika

PS: Nee ik stem geen PVV, wel rechts (VVD) maar vind wel dat mensen zichzelf hier heel erg slecht informeren, en
continue op heel summiere informatie afgaan.
De PVV is een eenmansbeweging waar alles om Wilders draait. Het is geen democratische partij met leden. Er is maar 1 lid en dat is Wilders. Ik heb Wilders sinds zijn opkomst alle kansen gegeven en heb hem met open blik aanschouwd.

En het baseer me echt niet op summiere gegevens als ik zeg dat die man enorm is geradicaliseerd. Een fixatie op een bevolkingsgroep zie ik bijvoorbeeld niet terug in het Amerikaanse model. Het uitzetten van onschuligen, discriminatie mogelijk maken en het in knieën schieten van mensen duid op onbeschaafdheid.
pi_80256039
quote:

[..]

Tada.
En waar staan al jouw zaken in het partijprogramma? Of haal je nu weer uitspraken aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')