Flodder, 'nuff saidquote:
Niet zulke moeilijke dingen eisen van Flodderquote:
en tegelijk niet. Hij staat niet boven de wet. Hij predikt in z'n programma dat de wet voor iedereen geldt, nu zegt hij in feite dat die voor iedereen geldt, behalve Peter R de Vries. Best triest hoor, van misdaadjournalist vervallen tot mediageile misdaadjournalist en dan ook nog eens de val naar hypocriete mediahoer maken.quote:Op maandag 12 april 2010 09:57 schreef AQuila360 het volgende:
Peter R heeft gelijk
Peter R is een smakeloos op sensatie belust Telegraaf-journalistje die onder elke steen iets loopt te zoeken en dan met de dikke vinger wijzen dat die en die slecht en gemeen zijn. Soms is het net zo'n neurotisch personage als die vrouwelijke pedofielenjager die iedereen optrommeld dat er een pedofiel in de buurt woont.quote:
Je hebt gelijk hoor ik vind hem zelf ook wel een kwal maar aan de andere kant elke ''crimineel'' die die te pakken neemt ben ik blij mee.quote:Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Peter R is een smakeloos op sensatie belust Telegraaf-journalistje die onder elke steen iets loopt te zoeken en dan met de dikke vinger wijzen dat die en die slecht en gemeen zijn. Soms is het net zo'n neurotisch personage als die vrouwelijke pedofielenjager die iedereen optrommeld dat er een pedofiel in de buurt woont.
Tegen de tijd dat je met pensioen zou mogen is de pensioensleeftijd al opgehoogd naar 80quote:
QFTquote:Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Peter R is een smakeloos op sensatie belust Telegraaf-journalistje die onder elke steen iets loopt te zoeken en dan met de dikke vinger wijzen dat die en die slecht en gemeen zijn. Soms is het net zo'n neurotisch personage als die vrouwelijke pedofielenjager die iedereen optrommeld dat er een pedofiel in de buurt woont.
Dan ga ik nog even niet updatenquote:Op maandag 12 april 2010 10:11 schreef Morthill het volgende:
Fijn, Windows 7 lijkt instabiel te worden na de laatste update. PC crasht continu. System Restore gedaan en nu maar hopen dat alles weer stabiel blijft. Zou wel weer typisch zijn
Draait bij mij nog steeds prima, nog geen crash gehadquote:Op maandag 12 april 2010 10:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan ga ik nog even niet updaten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |