Flodder, 'nuff saidquote:
Niet zulke moeilijke dingen eisen van Flodderquote:
en tegelijk niet. Hij staat niet boven de wet. Hij predikt in z'n programma dat de wet voor iedereen geldt, nu zegt hij in feite dat die voor iedereen geldt, behalve Peter R de Vries. Best triest hoor, van misdaadjournalist vervallen tot mediageile misdaadjournalist en dan ook nog eens de val naar hypocriete mediahoer maken.quote:Op maandag 12 april 2010 09:57 schreef AQuila360 het volgende:
Peter R heeft gelijk
Peter R is een smakeloos op sensatie belust Telegraaf-journalistje die onder elke steen iets loopt te zoeken en dan met de dikke vinger wijzen dat die en die slecht en gemeen zijn. Soms is het net zo'n neurotisch personage als die vrouwelijke pedofielenjager die iedereen optrommeld dat er een pedofiel in de buurt woont.quote:
Je hebt gelijk hoor ik vind hem zelf ook wel een kwal maar aan de andere kant elke ''crimineel'' die die te pakken neemt ben ik blij mee.quote:Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Peter R is een smakeloos op sensatie belust Telegraaf-journalistje die onder elke steen iets loopt te zoeken en dan met de dikke vinger wijzen dat die en die slecht en gemeen zijn. Soms is het net zo'n neurotisch personage als die vrouwelijke pedofielenjager die iedereen optrommeld dat er een pedofiel in de buurt woont.
Tegen de tijd dat je met pensioen zou mogen is de pensioensleeftijd al opgehoogd naar 80quote:
QFTquote:Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Peter R is een smakeloos op sensatie belust Telegraaf-journalistje die onder elke steen iets loopt te zoeken en dan met de dikke vinger wijzen dat die en die slecht en gemeen zijn. Soms is het net zo'n neurotisch personage als die vrouwelijke pedofielenjager die iedereen optrommeld dat er een pedofiel in de buurt woont.
Dan ga ik nog even niet updatenquote:Op maandag 12 april 2010 10:11 schreef Morthill het volgende:
Fijn, Windows 7 lijkt instabiel te worden na de laatste update. PC crasht continu. System Restore gedaan en nu maar hopen dat alles weer stabiel blijft. Zou wel weer typisch zijn
Draait bij mij nog steeds prima, nog geen crash gehadquote:Op maandag 12 april 2010 10:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan ga ik nog even niet updaten!
quote:
quote:
quote:
Hehequote:Op maandag 12 april 2010 10:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je met pensioen zou mogen is de pensioensleeftijd al opgehoogd naar 80
Als je het nu laat uitbetalen dan kost je het je 33% + administratiekosten afhankelijk van het pensioenfonds. Je kan het dan beter laten staan en als je straks weer gaat werken laten overhevelen naar je nieuwe pensioenfonds.quote:Op maandag 12 april 2010 10:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hehe![]()
Maar ik heb 2 jaar gewerkt en nu weer poos school maar heb nu 480 euro pensioen uitgebouwd dus krijg ik als ik 65/67 ben 1,44 euro per maand![]()
![]()
Maar is het mogelijk om nu gewoon die 400 te krijgen of 300 wat er overblijft ofzo want ik heb er zo niets aan.
Oke dat is dan misschien beter ja maar bij dat overhevelen betaal je geen 33 % ?quote:Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je het nu laat uitbetalen dan kost je het je 33% + administratiekosten afhankelijk van het pensioenfonds. Je kan het dan beter laten staan en als je straks weer gaat werken laten overhevelen naar je nieuwe pensioenfonds.
Volgens mij niet, maar ik ben dan ook geen pensioenexpertquote:Op maandag 12 april 2010 10:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke dat is dan misschien beter ja maar bij dat overhevelen betaal je geen 33 % ?
Ik wacht wel even op dat nieuwe overzicht dan.quote:Op maandag 12 april 2010 11:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik ben dan ook geen pensioenexpert
update was niet het probleem, wat het wel was weet ik niet. Format gedaan en nu hopelijk stabielquote:Op maandag 12 april 2010 10:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan ga ik nog even niet updaten!
Echt de triestheid zelve. Ik schaam me steeds meer dat ik ook nog wel eens naar een stadion ga.quote:
quote:
quote:
quote:
Poster ook gezien? Want dit was ook al een tijdje bekendquote:
hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |