Bron?quote:Op maandag 12 april 2010 00:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De "ludieke" actie van Tango is een financiele strop geworden voor het bedrijf.
De Tango moet gestraft worden voor de accijnzen die de overheid oplegt?quote:Laat dit een lesje zijn voor de tankmaffia in dit land die de prijzen kunstmatig hooghouden![]()
Vertaling:quote:Op maandag 12 april 2010 00:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat ben ik trots op mijn landje en mijn medelanders![]()
Vandaag hebben zij massaal de kortingsactie van Tango gebruikt tegen Tango zelf. Wat een leuke ludieke verjaardagsactie van Tango had moeten worden, ontaardde op veel plaatsen in ons land in een verkeerschaos. Zie ook dit topic:
Tango: goedkope benzine actie, 1 euro 16 per liter!
De "ludieke" actie van Tango is een financiele strop geworden voor het bedrijf. Laat dit een lesje zijn voor de tankmaffia in dit land die de prijzen kunstmatig hooghouden![]()
Hulde aan ons volkje dat eindelijk de ballen heeft om in opstand te komen tegen de gevestigde orde!!!
Ik las in een ander topic dat Tango tijdje geleden een (zeer) slechte kwaliteit benzine had ingekocht, en dat er (toen) nog naar een oplossing gezocht werdquote:Op maandag 12 april 2010 00:28 schreef Bill_E het volgende:
en je denkt niet dat Tagno gewoon ingecalculeerd had dat er zoveel mensen kwamen tanken?
quote:Op maandag 12 april 2010 00:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik las in een ander topic dat Tango tijdje geleden een (zeer) slechte kwaliteit benzine had ingekocht, en dat er (toen) nog naar een oplossing gezocht werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |