Tuurlijk.quote:Op maandag 12 april 2010 22:56 schreef OeJ het volgende:
[..]
Als je vindt dat je gelijk hebt, dan moet je je kont afvegen met de wet. Zo simpel is het.
Je overdrijft, bovendien ben ik in dit geval van mening, dat de wet aan je laars lappen het alleen maar beter kan maken.quote:Op maandag 12 april 2010 23:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tuurlijk.Als het zo werkt dan verwordt Nederland razendsnel tot bananenrepubliek.
Uhm... ja? Maar je mag het ook gewoon zeggen als dat je niet lukt.quote:Op maandag 12 april 2010 23:01 schreef OeJ het volgende:
[..]
Moet ik dat serieus nog gaan beargumenteren?
Peter R. de Vries is het programma dat onderzoekt, ontmaskert, aanklaagt en verdedigt.quote:Op maandag 12 april 2010 23:04 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Uhm... ja? Maar je mag het ook gewoon zeggen als dat je niet lukt.
Peter R. de Vries staat niet boven de wet maar eronder.quote:Op maandag 12 april 2010 23:05 schreef OeJ het volgende:
[..]
Peter R. de Vries is het programma dat onderzoekt, ontmaskert, aanklaagt en verdedigt.
De media hebben soms bedoeld, soms onbedoeld een controlerende functie. Dat maakt voor het resultaat niks uit.quote:Op maandag 12 april 2010 23:07 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Peter R. de Vries staat niet boven de wet maar eronder.
Ik mag er toch hopelijk wel van uitgaan dat justitie achter die handlanger aangaat nu.quote:Op maandag 12 april 2010 23:42 schreef Stefan het volgende:
Goede uitzending. veel bekentenissen van iemand die altijd heeft ontkent. Snap alleen niet dat ze die handlanger steeds wegpiepen, of komt die in deel 3 aan bod? Of is het de rechter?
De rechter zal hooguit een hogere boete in het vooruitzicht stellen. het OM doet niks, Koos zal De Vries moeten aanklagen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De volgende keer dat hij voor de rechter komt zal de rechter zich wel minder coulant opstellen
Hoi Dynd,quote:Op woensdag 14 april 2010 20:18 schreef Dynd het volgende:
Ik heb het allemaal een beetje gemist over Koos, nu wil ik de afleveringen graag terugzien maar op de officiële site worden ze niet gestreamed omdat ze dan een extra boete kunnen krijgen. Waar zijn de afleveringen nog wel te zien? Thanks
Jammer dat er geen streams zijn ja, dan maar hem binnenhalen via de nieuwsgroepen (En ik weet wat dat is Caesuquote:Op woensdag 14 april 2010 20:51 schreef piepie het volgende:
[..]
Hoi Dynd,
Ik zag inderdaad dat het bij uitzending gemist niet te zien is.
Op youtube zijn ook de filmpjes al verwijderd.
Misschien via een torrent-site???
12.45 komt er een uitspraakquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:08 schreef Arcee het volgende:
Nog geen uitslag over kort geding van vanochtend?
Zou om 9:00 uur zijn.
Pittig.quote:Dwangsom 500.000 euro voor De Vries
Misdaadjournalist Peter R. de Vries
moet een dwangsom betalen van 500.000
euro per overtreding als hij zondag
weer beelden toont van seriemoordenaar
Koos H.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |