Ja, waan-fucking-zinnig was dat.quote:Op maandag 12 april 2010 13:05 schreef Stefan het volgende:
Joran scoorde 7 milljoen kijkers
Omdat je oren verstopt zaten, er is héél duidelijk gezegd, misschien zelfs tot 2 keer toe, dat dat volgende week behandeld gaat worden.quote:Op maandag 12 april 2010 14:39 schreef Vinamp het volgende:
Waarom hoorde ik niks meer over de rechter die erbij betrokken zou zijn?
Voor huidige SBS begrippen is dit goed en was ook de bedoeling. Ze hadden de reclame al duur verkocht dus niet uitzenden had waarschijnlijk een grotere schaden opgeleverd. Nu hebben ze over de rug van de slachtoffers van deze man toch mooi flink geld verdiend.quote:Op maandag 12 april 2010 12:07 schreef Arcee het volgende:
Kijkcijfers:
1 2.728.000 STUDIO SPORT EREDIVISIE
2 2.618.000 JOURNAAL 20 UUR
3 1.886.000 PETER R DE VRIES MISDAADVERSLAGGEVER
4 1.650.000 BANANASPLIT
5 1.488.000 POSTCODE LOTERIJ MILJOENEN JACHT
6 1.425.000 HART VAN NEDERLAND
7 1.002.000 WEGMISBRUIKERS
Ze hadden op meer gerekend, lijkt me.
Dit vind ik dus BS.quote:Nu hebben ze over de rug van de slachtoffers van deze man toch mooi flink geld verdiend.
Dat had hij ze ook prive kunnen laten zien, als het hem daarom te doen was.quote:Op maandag 12 april 2010 20:37 schreef piepie het volgende:
[..]
Dit vind ik dus BS.
De nabestaanden van de slachtoffertjes van dit monster wilden graag duidelijkheid en dankzij PrDV hebben ze dat nu gekregen.
De man heeft ook een programma, dus logisch dat het op deze manier is gedaan, ongetwijfeld in overleg en met toestemming van de nabestaanden.quote:Op maandag 12 april 2010 20:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat had hij ze ook prive kunnen laten zien, als het hem daarom te doen was.
Ja John is lekker objectief, dat is een Peter-wannabe.quote:Op maandag 12 april 2010 22:13 schreef marcodej het volgende:
Normaal heb ik weinig problemen met de Vries, prima journalist, maar nu is hij inderdaad wat te ver gegaan. Dit riekt naar sensatie. John van den Heuvel verwoordde het perfect vanavond bij DWDD.
Scorpie zou gezegd hebben: ja, ja, wel smullend voor de buis, met een toastje, een wijntje, een knabbeltje, en dan later mopperen. Wat hypocriet!quote:Op maandag 12 april 2010 22:13 schreef marcodej het volgende:
Normaal heb ik weinig problemen met de Vries, prima journalist, maar nu is hij inderdaad wat te ver gegaan. Dit riekt naar sensatie. John van den Heuvel verwoordde het perfect vanavond bij DWDD.
Ik heb niet gekeken (kijk geen SBS6 en al helemaal geen Peter R de Vries), maar dit ís ook gewoon zwaar hypocriet; van Peter wel te verstaan. Peter staat niet boven de wet, dus hij mag dit niet doen, simpel. Met de PVV-smoes dat het 'landsbelang' zwaarder weegt maakt ie zich er natuurlijk wel erg gemakkelijk van af. Wat erger ik me toch aan die verschrikkelijke vent. En waarom ga ik straks dan tóch Pauw en Witteman kijken, ondanks dat ik me er zo aan erger ?quote:Op maandag 12 april 2010 22:20 schreef OeJ het volgende:
[..]
Scorpie zou gezegd hebben: ja, ja, wel smullend voor de buis, met een toastje, een wijntje, een knabbeltje, en dan later mopperen. Wat hypocriet!
Dat niet boven de wet mogen staan vind ik toch zo'n kul, alsof die heilig is. Als je me wilt overtuigen zul je met iets beters moeten komen.quote:Op maandag 12 april 2010 22:46 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken (kijk geen SBS6 en al helemaal geen Peter R de Vries), maar dit ís ook gewoon zwaar hypocriet; van Peter wel te verstaan. Peter staat niet boven de wet, dus hij mag dit niet doen, simpel. Met de PVV-smoes dat het 'landsbelang' zwaarder weegt maakt ie zich er natuurlijk wel erg gemakkelijk van af. Wat erger ik me toch aan die verschrikkelijke vent. En waarom ga ik straks dan tóch Pauw en Witteman kijken, ondanks dat ik me er zo aan erger ?
Die is niet heilig, maar het lijkt mij goed dat wanneer een rechter uitspraak doet in dit land, wij ons daar aan houden. Of je moet je hele rechterlijke macht en politie afschaffen en dan lost ieder zn eigen problemen op, kan ook.quote:Op maandag 12 april 2010 22:48 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dat niet boven de wet mogen staan vind ik toch zo'n kul, alsof die heilig is. Als je me wilt overtuigen zul je met iets beters moeten komen.
Dan houd jij je daar maar lekker aan, ik doe toch gewoon waar ik zin in heb - en Peter gelukkig ook.quote:Op maandag 12 april 2010 22:50 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Die is niet heilig, maar het lijkt mij goed dat wanneer een rechter uitspraak doet in dit land, wij ons daar aan houden. Of je moet je hele rechterlijke macht en politie afschaffen en dan lost ieder zn eigen problemen op, kan ook.
He ja, laten we ons maar niets aantrekken van de wet. Laat iedereen lekker doen waar ie zin in heeft. Net zoals vroeger, toen je nog ongestraft de hersens van je rivaal in kon slaan.quote:Op maandag 12 april 2010 22:48 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dat niet boven de wet mogen staan vind ik toch zo'n kul, alsof die heilig is. Als je me wilt overtuigen zul je met iets beters moeten komen.
Als je vindt dat je gelijk hebt, dan moet je je kont afvegen met de wet. Zo simpel is het.quote:Op maandag 12 april 2010 22:55 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
He ja, laten we ons maar niets aantrekken van de wet. Laat iedereen lekker doen waar ie zin in heeft. Net zoals vroeger, toen je nog ongestraft de hersens van je rivaal in kon slaan.
De wet heeft per definitie gelijk.quote:Op maandag 12 april 2010 22:56 schreef OeJ het volgende:
[..]
Als je vindt dat je gelijk hebt, dan moet je je kont afvegen met de wet. Zo simpel is het.
Ach gut.quote:Op maandag 12 april 2010 22:57 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
De wet heeft per definitie gelijk.
Ja leuk, dan krijg je een goed georganiseerd land, als iedereen doet wat hem zelf het beste uitkomt.quote:Op maandag 12 april 2010 22:56 schreef OeJ het volgende:
[..]
Als je vindt dat je gelijk hebt, dan moet je je kont afvegen met de wet. Zo simpel is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |