"bronnen" zeggen dit, maar het is niet officieel?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:16 schreef PPL het volgende:
2e Seizoen aangekondigd.
http://livefeed.hollywoodreporter.com/2010/05/abc-renews-v.html
[ afbeelding ]
quote:Ook werd vrijdag bekend dat tv-netwerk ABC doorgaat met een tweede seizoen van de science-fictionserie V, dit ondanks zeer matige ratings. De toekomst van een andere Amerikaanse serie, Heroes, hangt aan een zijden draadje. Mogelijk komt er van Heroes een verkort nieuw seizoen dat de serie gaat afsluiten.
Ik vond de afgelopen aflevering ook niet onaardig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:20 schreef sbientje het volgende:
nou, ik kijk het nog steeds, het wordt wel steeds beter maar om nou te zeggen dat ik het geweldig vind, neuh...
Hahaha, die Chad moet bij Fox News gaan werken. Wat een objectieve pipo is dat. Zelfs de Televaag is nog objectiever.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:56 schreef Tegan het volgende:
Chad is echt een mongool. Ik kan gewoon niet serieus naar hem kijken.
De mensen moeten zich met hun kunnen identificeren vandaar dat ze menselijke namen hebben.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond de afgelopen aflevering ook niet onaardig.
Maar de serie blijft gay, waarom hebben die aliens alleen maar menselijke namen, hebben ze geen echte alien-namen zoals Orki en Butu ofzo? En waarom geen achternaam.
Leuk - niemand die zich afvraagt wat hun echte namen zijn, van welke planeet ze komen, hoe hun alien-ras heet en of ze in God geloven?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:26 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
De mensen moeten zich met hun kunnen identificeren vandaar dat ze menselijke namen hebben.
Orki en Butuquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond de afgelopen aflevering ook niet onaardig.
Maar de serie blijft gay, waarom hebben die aliens alleen maar menselijke namen, hebben ze geen echte alien-namen zoals Orki en Butu ofzo? En waarom geen achternaam.
Das toch allang bekend, ze gaan de mensheid converteren naar V's. Is in een v/d eerste afleveringen aan bod gekomen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:57 schreef Johnny Blaze het volgende:
Vast wel, dat wordt alleen niet benoemd in het verhaal. Ik zie ook niet in waarom dat belangrijk is.
Het is juist vreemder dat de verzetsleden zich niet afvragen wat ze komen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |