DOE JE HET WEERquote:Op zondag 11 april 2010 22:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dus om punten te scoren mag ik het niet hebben over de vleeslullen van Peter en Alberto?
Vriendin vind ik logischquote:Op zondag 11 april 2010 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met vrienden niet
Met vriendin nadoen, of gewoon geil worden
IK MOET HET TOCH EVEN ZEKER WETEN?quote:
NU JE ZIN!!!quote:
ow god wat zijn we weer grappig , haha...quote:
zit daar levenslang...quote:Op zondag 11 april 2010 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
goed praten? er valt niks goed te praten want er is geen maatschappelijk belang, dader zit namelijk gewoon achter tralies (of heeft dit gezeten)
whehe.. nu doe jij het ookquote:
Het is ook geen gewoonte, gewoon na een zware film even tot rust komen met simpele sletjesquote:Op zondag 11 april 2010 22:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vriendin vind ik logischmaar met vrienden zou ik het toch.. erm.. apart vinden
Simpele sletjesquote:Op zondag 11 april 2010 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is ook geen gewoonte, gewoon na een zware film even tot rust komen met simpele sletjes
hij kan van alles vinden... hij heeft nog steeds een gerechtelijk bevel te gehoorzamen of de straf (die mij inziens veel te zwak is overigens) accepterenquote:Op zondag 11 april 2010 22:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
En als je goed luisterde zei hij "ik vind" dus Peter staat boven de wet
Jaquote:
Ja erm.. moet je bij de rechter gaan klagenquote:Op zondag 11 april 2010 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
hij kan van alles vinden... hij heeft nog steeds een gerechtelijk bevel te gehoorzamen of de straf (die mij inziens veel te zwak is overigens) accepteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |