Wel een smet een vriend, maar niet super regelmatig ofzo hoorquote:Op zondag 11 april 2010 22:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
serieus? lijkt me eerder iets wat je alleen doet
Ik scoor niet echt punten bij jou vandaag volgens mijquote:
Heb je de intro gezien, toen probeerde hij het goed te pratenquote:Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef mschol het volgende:
overigens: Peter pleit voor handhaving van het recht enzo.. an sich goed.. maar hij maakt zich, keer op keer, schuldig aan het breken van een gerechtelijke uitspraak..
Maar dan ook fappen?quote:Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel een smet een vriend, maar niet super regelmatig ofzo hoorEn met mijn vriendin wel regelmatiger
quote:Op zondag 11 april 2010 22:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik scoor niet echt punten bij jou vandaag volgens mij
Captain Justice!!quote:Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef mschol het volgende:
overigens: Peter pleit voor handhaving van het recht enzo.. an sich goed.. maar hij maakt zich, keer op keer, schuldig aan het breken van een gerechtelijke uitspraak.. pot verwijt de ketel dattie zwart ziet?
En als je goed luisterde zei hij "ik vind" dus Peter staat boven de wetquote:Op zondag 11 april 2010 22:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb je de intro gezien, toen probeerde hij het goed te praten
quote:Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef mschol het volgende:
overigens: Peter pleit voor handhaving van het recht enzo.. an sich goed.. maar hij maakt zich, keer op keer, schuldig aan het breken van een gerechtelijke uitspraak.. pot verwijt de ketel dattie zwart ziet?
Wat een held hequote:Op zondag 11 april 2010 22:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
En als je goed luisterde zei hij "ik vind" dus Peter staat boven de wet
Dus om punten te scoren mag ik het niet hebben over de vleeslullen van Peter en Alberto?quote:
goed praten? er valt niks goed te praten want er is geen maatschappelijk belang, dader zit namelijk gewoon achter tralies (of heeft dit gezeten)quote:Op zondag 11 april 2010 22:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb je de intro gezien, toen probeerde hij het goed te praten
DOE JE HET WEERquote:Op zondag 11 april 2010 22:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dus om punten te scoren mag ik het niet hebben over de vleeslullen van Peter en Alberto?
Vriendin vind ik logischquote:Op zondag 11 april 2010 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met vrienden niet
Met vriendin nadoen, of gewoon geil worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |