Hoi! Lekker gegeten?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:13 schreef P.F het volgende:
Ik heb hem toch maar niet genomen, heb een schilderijlijst genomen
[ afbeelding ]

Is dat niet gewoon een kwestie van met wat latjes het raamwerk van de wand maken, mdf panelen er tegen aan en schilderen of behangen?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:24 schreef LadyDanae het volgende:
Weet iemand hoe ze die wandjes maken in die "ik woon op 50m2" woonideeën? Ik woon op 50m2 maar dan zonder binnenmuren..Doen ze die dingen ook wel 's weg misschien?

). Zijn dus niet meer te krijgen helaas.
). Zijn dus niet meer te krijgen helaas. 

De stoffen versie van KRAMFORS is inderdaad helemaal uit het assortiment...quote:Op zondag 30 mei 2010 23:37 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb een Ikea vraag.
Is de Kramfors stoffe serie er nou helemaal uit?
Aangezien hij niet meer op de site staat.
(want in het boek van 2010 staat 'ie nog wel)

met marktplaats wat in de gaten houden lukt het denk ik wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Jammer, ik heb de grote 3-zits incl. hocker en wilde graag van m'n 3-zits naar een hoek versie.
Maar dat kan dus niet meer.

Huhquote:Op zondag 30 mei 2010 19:40 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hoi! Lekker gegeten?
Binnenkort nog aanbiedingen bij de IKEA? Ik wil misschien toch die nieuwe bank kopen.
 ?
? 

Afdekdopjes voor schroeven?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Huh?
Ooo ik zie nu dat ik die afdekdopjes niet heb voor de schroeven, kan ik die nog nabestellen?

iemand een idee?quote:Op maandag 26 april 2010 19:41 schreef kaputwiehund het volgende:
Iemand van de medewerkers een idee wanneer de Spoling kinderstoel weer leverbaar is? Had hem graag meegenomen op vakantie.

Ja, dat zou ideaal zijn! Ze hebben ze ook met zo'n rond gat erin, die zijn ook leuk.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En bedoel je dan dat je van die wanden wilt overnemen?
Ja, dat kan ook.. Als het niet anders kan.. * LadyDanae is lui.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:43 schreef Cyan het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een kwestie van met wat latjes het raamwerk van de wand maken, mdf panelen er tegen aan en schilderen of behangen?

Oow wacht voor die plank bedoel je? Dat zijn stickertjes...quote:Op maandag 31 mei 2010 14:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja die zitten er volgens de gebruiksaanwijzing bij!

Die wanden worden afgebroken (met nadruk op gebroken) en weggegooid. En die gaten zijn er door ons zelf ingezaagd... Wellicht dat je zoiets zelf kunt bouwen?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:41 schreef LadyDanae het volgende:
[..]
Ja, dat zou ideaal zijn! Ze hebben ze ook met zo'n rond gat erin, die zijn ook leuk.
[..]
Ja, dat kan ook.. Als het niet anders kan.. * LadyDanae is lui.

quote:Op maandag 31 mei 2010 15:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow wacht voor die plank bedoel je? Dat zijn stickertjes...
 Maar waar zaten die dan in/op want ik zag ze nergens
 Maar waar zaten die dan in/op want ik zag ze nergens  

Was een klein los stickervelletje...quote:Op maandag 31 mei 2010 15:20 schreef P.F het volgende:
[..]Maar waar zaten die dan in/op want ik zag ze nergens

gaat dit over dat plankje dat je hebt opgehangen voor de schilderijtjes?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:30 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat die dan er of niet bij zat of inmiddels op de vuilstort is

jaquote:Op maandag 31 mei 2010 15:32 schreef willempjewever het volgende:
[..]
gaat dit over dat plankje dat je hebt opgehangen voor de schilderijtjes?

Maar als ze toch worden weggegooid kan ik er misschien wel eens eentje ophalen? Ik ga binnenkort wel 's vragen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die wanden worden afgebroken (met nadruk op gebroken) en weggegooid. En die gaten zijn er door ons zelf ingezaagd... Wellicht dat je zoiets zelf kunt bouwen?

Je kan het op een paar manieren oplossen:quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |