1) Geen stelwig, maar aan de voorkant zitten draaibare schroefpootje-dingen waarmee je de kast kan stellen. En die zijn weer netjes weggewerkt door het plintje van de kast dus je ziet er niks van.quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:20 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb voor de IKEA profi's 2 vraagjes![]()
Zitter er in de verpakking van de PAX kasten een stelwigje om de kasten exact waterpas te kunnen stellen?
Is de zijsteun zoals op het Kritter kinderbed los verkrijgbaar? [ afbeelding ]
Ik kan geen enkele losse zijsteun op de website vinden.
(Ik ben blijkbaar niet de enige met deze vraag: http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/193863-zijsteun-kritter-bed-ikea.html)
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:06 schreef Snarf het volgende:
[..]
1) Geen stelwig, maar aan de voorkant zitten draaibare schroefpootje-dingen waarmee je de kast kan stellen. En die zijn weer netjes weggewerkt door het plintje van de kast dus je ziet er niks van.
2) Zie hieronder
Beide bedankt, maar vrijdag en zaterdag zijn kast en bed al geplaatst. De zijsteun heb ik inderdaad in het magazijn kunnen vinden (Amsterdam) maar ben er niet erg kapot van. Monteren volgens de tekening klemt helemaal niet op 18 mm, de beugels verdraaien klemt wel, totdat je er per ongeluk tegen stoot, dan is de handel weer los, waarschijnlijk omdat de beugels verbuigen.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Oja daar zou ik nog op reageren, in Utrecht staan die zijsteunen (Vikare) nog op 27 op voorraad hoewel je m op internet dus niet kan vinden
Je bedoelt gewoon de vertaalde versie van de Deense kitchenplanner v2, die niet Opera-compatible is?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
Binnenkort een hatstke handige en hippe IKEA Homeplanner speciaal voor de keuken
Wat ik probeer te voorkomen is dat mensen "op internet" een nieuwe planner hebben gevonden, vervolgens dát design meenemen naar de winkel en bij een montage-aanvraag opnieuw moeten tekenen. En vervolgens uit hun panty gaan. Dat kan nu dus nog fout gaan, over een paar weken niet meer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:44 schreef Bartjebart het volgende:
Het is sowieso niet handig om je keuken in de Deense versie te plannen.
Maar vanaf volgende week is deze planner gewoon werkzaam in de meeste Nederlandse vestigingen hoor.
Edit: Waarmee ik probeer te zeggen dat deze potentiële klanten gewoon rustig hier hun keuken in kunnen plannen behalve als ze deze bij IKEA Delft willen kopen blijkbaar.
De nieuwe homeplanner gaat eerst in de winkels live. En pas als we daar zeker van weten dat het werkt komt deze op internet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:15 schreef Snarf het volgende:
[..]
Wat ik probeer te voorkomen is dat mensen "op internet" een nieuwe planner hebben gevonden, vervolgens dát design meenemen naar de winkel en bij een montage-aanvraag opnieuw moeten tekenen. En vervolgens uit hun panty gaan. Dat kan nu dus nog fout gaan, over een paar weken niet meer.
Heeft verder niks metIKEA Delft
te maken...
Met de nieuwe planner wel, merkte ik net. Zowaar een .dmg filequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Met een mac kan je je keuken sowieso niet plannen
Ja klopt! Maar het werkt dan weer niet zo goed met Firefox bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met de nieuwe planner wel, merkte ik net. Zowaar een .dmg file
Delft toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:16 schreef Snarf het volgende:
Had ik al verteld dat onze keukenafdeling op dit moment wordt verbouwd en we over een paar weken een hagelnieuwe, schitterende afdeling hebben?
No way! Eindelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met de nieuwe planner wel, merkte ik net. Zowaar een .dmg file
Klopt, klopt en kloptquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:19 schreef Syytön het volgende:
[..]
Delft toch?
Dat duurt lang, ik was er twee maanden geleden, toen zag ik dat de showroommodellen gedemonteerd werden, zag er naar uit dat de mensen die zo'n showroommodel hadden gekocht ze zelf moesten demonteren.
iemand?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:55 schreef willempjewever het volgende:
Maar voor nu een vraagje: ik heb de Norden eettafel en ben benieuwd of ik die kan verven en zo ja, waarmee. Volgens de site zit er acrylverf op.
En er zitten gaatjes in de tafel vanwege het knutselen van de kids. Kan ik dat met mdf plaatvuller dichtmaken voor het opnieuw verven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |