abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80988901
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:35 schreef Syytön het volgende:
Flauw, ik kreeg twee van die IKEA family bonnen, maar ik kan er dus maar 1 gebruiken.

Nog circa 3,5 week wachten op mijn nieuwe Bemz hoes voor mijn vintage STRÖMSTAD.
2 bonnen op 1 IKEA Family nummer?
(nummer staat links van je adres heel klein geprint)...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_80988996
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:31 schreef pascalheister het volgende:
Vanavond de Karlstad 2 zits met chaise lounge gehaald, verder nog een Freden/Höllviken wastafel,kast en losse stelling kast.
Ging er dus vanuit dat de bestelling compleet op de wagen stond, spul ingeladen, kom ik thuis en zit ik te kijken, mis ik het pakket van de wastafelkast en de stellingkast
Wat kan ik het beste doen, gewoon bellen morgenvroeg of langsgaan?
Zijn dit artikelen die voor je verzameld zijn?
Grote kans dat die artikelen op een tweede kar hebben gestaan, die dus nu nog klaar staat in de vestiging. Ik denk dat het handiger is wanneer je morgenvroeg gelijk even langs gaat... (wel even je kassabon meenemen)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_80989129
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Zijn dit artikelen die voor je verzameld zijn?
Grote kans dat die artikelen op een tweede kar hebben gestaan, die dus nu nog klaar staat in de vestiging. Ik denk dat het handiger is wanneer je morgenvroeg gelijk even langs gaat... (wel even je kassabon meenemen)
ja aparte order, dus zou klaar moeten staan.
morgen maar even langsgaan dan, bedankt iig
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2010 @ 08:16:53 #104
37843 lady-wrb
kortaf
pi_80996074
wij zijn zo'n mooie keuken aan het bouwen, maar nu krijgen we met geen mogelijkheid de laden meer uit de kastjes?
weet iemand de truuk?
pi_80996616
Bij de meeste keukenlades die ik in mijn handen heb gehad gaat dat door de lade tot kort voor de aanslag er uit te trekken, iets te liften en dan met een klein rukje door de eindstop te trekken. Maar of dat bij IKEA keukens ook zo is weet ik niet.
pi_80997387
Bij mij werkt het zo: lade zo min mogelijk uittrekken, dan zo ver mogelijk omhoog duwen en terwijl je 'm hoog houdt kan je 'm er zo uit trekken... (Kwam geen rukje aan te pas bij mij)
pi_81000711
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 08:16 schreef lady-wrb het volgende:
wij zijn zo'n mooie keuken aan het bouwen, maar nu krijgen we met geen mogelijkheid de laden meer uit de kastjes?
weet iemand de truuk?
Aan de onderzijde, bij de ladegeleider zitten aan de beide kant een witte 'knop'. Die moet je indrukken en dan schiet de ladegeleider los van de lade.
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2010 @ 14:30:47 #108
37843 lady-wrb
kortaf
pi_81007716
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:37 schreef Beijtje het volgende:
Bij mij werkt het zo: lade zo min mogelijk uittrekken, dan zo ver mogelijk omhoog duwen en terwijl je 'm hoog houdt kan je 'm er zo uit trekken... (Kwam geen rukje aan te pas bij mij)
die deed het bij ons
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2010 @ 14:50:49 #109
37843 lady-wrb
kortaf
pi_81008479

wij hebben trouwens nog een geintje.
we hebben de keuken in februari gekocht en zijn nu een maand bezig met de verbouwing van de keuken. nu blijkt de carroussel van de hoekkast te ontbreken.
na dagen bellen en een standaardbandje krijgen dat we later nog maar eens moeten proberen en een berichtje dat we niet kunnen mailen eindelijk contact gehad.
ze gaan 14 dagen nadenken wat ze eraan zullen gaan doen.
met een beetje pech moeten we het ding nog een keer betalen
terwijl we pas geleden nog aan de balie waren en ze ons toen al gratis een wilden leveren, wat we toen geweigerd hebben onder het mom van: we gaan thuis eerst nog even goed zoeken
pi_81010371
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:35 schreef Syytön het volgende:
Flauw, ik kreeg twee van die IKEA family bonnen, maar ik kan er dus maar 1 gebruiken.

Nog circa 3,5 week wachten op mijn nieuwe Bemz hoes voor mijn vintage STRÖMSTAD.
Welke hoes heb je gekocht voor je Stromstad¿? Ik zit nl ook al tijden te dubben of ik een nieuwe hoes zal bestellen. Zou je hier kunnen laten weten of hij goed is qua pasvorm e.d. Misschien word ik daardoor over de streep getrokken

Ik kreeg mijn Ikea bon pas vandaag Koninginnedag is allang geweest
pi_81011588
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 15:43 schreef sjaakspark het volgende:

[..]

Welke hoes heb je gekocht voor je Stromstad¿? Ik zit nl ook al tijden te dubben of ik een nieuwe hoes zal bestellen. Zou je hier kunnen laten weten of hij goed is qua pasvorm e.d. Misschien word ik daardoor over de streep getrokken

Zinc Grey Belgian Linen Blend. Ben erg benieuwd hoe de kleur staat, want ik heb nu de crèmekleurige originele hoes (helemaal vol katten halen). Ik maak wel een foto als de nieuwe hoes er op zit.
De pasvorm schijnt heel goed te zijn. Je kon een tijdje terug gratis 10 sample stofjes bestellen, dit heb ik toen gedaan en dat heeft me over de streep getrokken.

Ik heb idd twee verschillende nummers op die bon, waar ik echt helemaal niets van begrijp, want ik heb me maar 1 keer aangemeld, ik ben 100% zeker nooit mijn pas of wat dan ook kwijt geraakt. Bovendien ben ik in de tussentijd verhuisd.
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2010 @ 16:31:49 #112
37843 lady-wrb
kortaf
pi_81012159
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 15:43 schreef sjaakspark het volgende:

[..]

die bon is nog steeds geldig hoor!

(je wil toch niet echt zeggen dat je met koninginnedag in de ikea had willen lopen ?
pi_81012873
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:15 schreef Syytön het volgende:

[..]

Ik heb idd twee verschillende nummers op die bon, waar ik echt helemaal niets van begrijp, want ik heb me maar 1 keer aangemeld, ik ben 100% zeker nooit mijn pas of wat dan ook kwijt geraakt. Bovendien ben ik in de tussentijd verhuisd.
Beide nummers beginnen met 627598015?
Dan zou je ook 2 IKEA Family kaarten moeten hebben....
pi_81015303
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Beide nummers beginnen met 627598015?
Dan zou je ook 2 IKEA Family kaarten moeten hebben....
Nee, heb maar 1 kaart, krijg ook maar 1 tijdschrift en ook maar 1 mailing.
pi_81030089
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:51 schreef pascalheister het volgende:

[..]

ja aparte order, dus zou klaar moeten staan.
morgen maar even langsgaan dan, bedankt iig
Vanmiddag dus nagevraagd bij de klantenservice, bleek dat ik de ontbrekende pakketen aan de overkant van de parkeerplaats (vestiging Duiven) moest afhalen. Handig als ze dat ook even zeggen van te voren Maargoed ik heb het nu.
pi_81042997
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:31 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

die bon is nog steeds geldig hoor!

(je wil toch niet echt zeggen dat je met koninginnedag in de ikea had willen lopen ?

Wou prima hoor. Gewoon vroeg er zijn, wij waren er om half 11 en zijn tegen de stroom in vanuit het restaurant naar de kookafdeling gegaan (moesten we zijn) boodschappenlijst afgewerkt en weggegaan. Binnen een uur klaar!
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2010 @ 12:05:54 #117
37843 lady-wrb
kortaf
  woensdag 5 mei 2010 @ 15:21:44 #118
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81051055
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:46 schreef Syytön het volgende:

[..]

Nee, heb maar 1 kaart, krijg ook maar 1 tijdschrift en ook maar 1 mailing.
Jij krijgt tenminste een kaart, tijdschrift en mailing

Heeft het nut om IKEA te mailen omdat ik niks ontvang? Of gaat dat op een grote stapel en heeft dat geen zin?
pi_81075517
Ik heb voor de IKEA profi's 2 vraagjes

Zitter er in de verpakking van de PAX kasten een stelwigje om de kasten exact waterpas te kunnen stellen?
Is de zijsteun zoals op het Kritter kinderbed los verkrijgbaar?

Ik kan geen enkele losse zijsteun op de website vinden.
(Ik ben blijkbaar niet de enige met deze vraag: http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/193863-zijsteun-kritter-bed-ikea.html)
pi_81085025
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:21 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Jij krijgt tenminste een kaart, tijdschrift en mailing

Heeft het nut om IKEA te mailen omdat ik niks ontvang? Of gaat dat op een grote stapel en heeft dat geen zin?
1 keer per maand een mail en 2 of 3 keer per jaar een tijdschrift, vind het wel een leuk blad op zich.
pi_81090382
Vandaag met de kaart van mn moeder met 10 euro korting een mooi tv meubel gehaald voor 30 euro .
Geen referral hier.
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2010 @ 22:39:25 #122
37843 lady-wrb
kortaf
pi_81109425
ik heb met die kaart korting gehad op een mooie pan
* lady-wrb blij is
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2010 @ 22:40:16 #123
37843 lady-wrb
kortaf
pi_81109473
en mag ik even juichen voor de goede service van ikea?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:14:26 #124
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_81179842
Ik heb een paar weken geleden een Engan bed gekocht met daarbij een Sultan Lillaker lattenbodem. Maar nu valt de hele tijd die lattenbodem er af in het midden aan één van de twee kanten. Weet iemand daar een oplossing voor? Zonder dat ik aan de slag hoef met tiewraps of ducktape.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 22:17:41 #125
100412 mefke79
komt goed!
pi_81193824
Wij hebben hier de bemz hoes voor onze mysinge bank en die passen perfect. Omdat we het niet zeker wisten hebben we eerst hoes 1 gekocht en later pas hoes twee, maar helaas is er wel kleurverschil. Tja, eigen schuld, hadden we het maar in 1 keer moeten kopen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')