2 bonnen op 1 IKEA Family nummer?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:35 schreef Syytön het volgende:
Flauw, ik kreeg twee van die IKEA family bonnen, maar ik kan er dus maar 1 gebruiken.![]()
Nog circa 3,5 week wachten op mijn nieuwe Bemz hoes voor mijn vintage STRÖMSTAD.
Zijn dit artikelen die voor je verzameld zijn?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:31 schreef pascalheister het volgende:
Vanavond de Karlstad 2 zits met chaise lounge gehaald, verder nog een Freden/Höllviken wastafel,kast en losse stelling kast.
Ging er dus vanuit dat de bestelling compleet op de wagen stond, spul ingeladen, kom ik thuis en zit ik te kijken, mis ik het pakket van de wastafelkast en de stellingkast
Wat kan ik het beste doen, gewoon bellen morgenvroeg of langsgaan?
ja aparte order, dus zou klaar moeten staan.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zijn dit artikelen die voor je verzameld zijn?
Grote kans dat die artikelen op een tweede kar hebben gestaan, die dus nu nog klaar staat in de vestiging. Ik denk dat het handiger is wanneer je morgenvroeg gelijk even langs gaat... (wel even je kassabon meenemen)
Aan de onderzijde, bij de ladegeleider zitten aan de beide kant een witte 'knop'. Die moet je indrukken en dan schiet de ladegeleider los van de lade.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:16 schreef lady-wrb het volgende:
wij zijn zo'n mooie keuken aan het bouwen, maar nu krijgen we met geen mogelijkheid de laden meer uit de kastjes?
weet iemand de truuk?
die deed het bij onsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:37 schreef Beijtje het volgende:
Bij mij werkt het zo: lade zo min mogelijk uittrekken, dan zo ver mogelijk omhoog duwen en terwijl je 'm hoog houdt kan je 'm er zo uit trekken... (Kwam geen rukje aan te pas bij mij)
Welke hoes heb je gekocht voor je Stromstad¿? Ik zit nl ook al tijden te dubben of ik een nieuwe hoes zal bestellen. Zou je hier kunnen laten weten of hij goed is qua pasvorm e.d. Misschien word ik daardoor over de streep getrokkenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:35 schreef Syytön het volgende:
Flauw, ik kreeg twee van die IKEA family bonnen, maar ik kan er dus maar 1 gebruiken.![]()
Nog circa 3,5 week wachten op mijn nieuwe Bemz hoes voor mijn vintage STRÖMSTAD.
Zinc Grey Belgian Linen Blend. Ben erg benieuwd hoe de kleur staat, want ik heb nu de crèmekleurige originele hoes (helemaal vol katten halen). Ik maak wel een foto als de nieuwe hoes er op zit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:43 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Welke hoes heb je gekocht voor je Stromstad¿? Ik zit nl ook al tijden te dubben of ik een nieuwe hoes zal bestellen. Zou je hier kunnen laten weten of hij goed is qua pasvorm e.d. Misschien word ik daardoor over de streep getrokken
Ik kreeg mijn Ikea bon pas vandaag Koninginnedag is allang geweest
die bon is nog steeds geldig hoor!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:43 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn Ikea bon pas vandaag Koninginnedag is allang geweest
Beide nummers beginnen met 627598015?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:15 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik heb idd twee verschillende nummers op die bon, waar ik echt helemaal niets van begrijp, want ik heb me maar 1 keer aangemeld, ik ben 100% zeker nooit mijn pas of wat dan ook kwijt geraakt. Bovendien ben ik in de tussentijd verhuisd.
Nee, heb maar 1 kaart, krijg ook maar 1 tijdschrift en ook maar 1 mailing.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Beide nummers beginnen met 627598015?
Dan zou je ook 2 IKEA Family kaarten moeten hebben....
Vanmiddag dus nagevraagd bij de klantenservice, bleek dat ik de ontbrekende pakketen aan de overkant van de parkeerplaats (vestiging Duiven) moest afhalen. Handig als ze dat ook even zeggen van te vorenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja aparte order, dus zou klaar moeten staan.
morgen maar even langsgaan dan, bedankt iig
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die bon is nog steeds geldig hoor!
(je wil toch niet echt zeggen dat je met koninginnedag in de ikea had willen lopen ?
Jij krijgt tenminste een kaart, tijdschrift en mailingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:46 schreef Syytön het volgende:
[..]
Nee, heb maar 1 kaart, krijg ook maar 1 tijdschrift en ook maar 1 mailing.
1 keer per maand een mail en 2 of 3 keer per jaar een tijdschrift, vind het wel een leuk blad op zich.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Jij krijgt tenminste een kaart, tijdschrift en mailing![]()
Heeft het nut om IKEA te mailen omdat ik niks ontvang? Of gaat dat op een grote stapel en heeft dat geen zin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |