abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80747327
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:41 schreef Adelante het volgende:
Op zich wel een leuke aanbieding, je koopt iets van minstens 40 euro en krijgt direct 15 euro korting. Dan kan ik ook nog wel wat gebruiken
Zou dat voor of na aftrek van personeelskorting zijn?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_80757546
Gave aanbieding van die 15 Euro korting!

Maarre, ik heb die bon ook niet gehad, kan ik toch op de één of andere manier gebruik maken van die actie?

Ik heb geloof ik Delft als voorkeur ingesteld, maar ik woon tussen drie in (Barendrecht, Utrecht en Delft) dus ik heb niet echt een 'vaste' Ikea. Bovendien denk ik dat het weinig zin heeft als ik mijn voorkeur nu alsnog op Utrecht zet aangezien die mailing al verzonden is.
pi_80760184
Volgens mij wordt die bon pas deze week verzonden.
(kan me namelijk niet voorstellen dat een klant uit Haarlem IKEA Utrecht als voorkeursvestiging heeft )
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 27 april 2010 @ 12:19:03 #79
3185 Adelante
To let it go now
pi_80761768
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/family/family_tegoed.html

Hier staan de voorwaarde, geldt helaas niet voor nieuwe familyklanten (na 7 april lid geworden).
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_80768055
De voorwaarden had ik inderdaad al gelezen. Ik ben al een jaar of 3 Familylid dus daar kan het niet aan liggen. Als het deze week nog verstuurd wordt dan moeten ze opschieten: vrijdag is 't al Koninginnedag.
Maar goed, we wachten nog even af.

[ Bericht 33% gewijzigd door WillemijnB op 27-04-2010 15:11:06 (ik val in herhaling ) ]
pi_80772186
Leuke actie! Vandaag de bon in de brievenbus gekregen. Gelukkig ook de hele volgende week geldig, ik heb geen zin om in de topdrukte van Koninginnedag te gaan shoppen.
pi_80829483
Klopt het dat voor de PAX kasten er geen witte Hemnes deur is? Wat zou het alternatief zijn als het wit moet zijn wat bij een Hemnes kamer moet passen?
pi_80830889
PAX BIRKELAND misschien?

Maar het zou ook goed kunnen dat er in het nieuwe assortiment wel een PAX HEMNES deur zit. Dat weet ik niet zeker.
pi_80831079
Hmmm, voorbeeldje:

Links de Hemnes kast, rechts de PAX, met eerst 2 BERGSBO en dan 2 BIRKELAND deuren

BIRKELAND lijkt aardig te kunnen ja.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:52:37 #85
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_80918229
Weet iemand of de hoezen voor een PS stoel nog te koop zijn? Mijne is echt viezzz...
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_80918415
Welke PS stoel?

edit: deze?

Vanaf 49.- in veule kleurtjes te bestellen bij Bemz.com;
http://www.bemz.com/index(...)_id/26/pattern_id/1/
(excl 10.- verzendkosten)
pi_80925851
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:49 schreef Beijtje het volgende:
Dag mensen,

Even een vraagje, word op dit punt niet wijs uit de Ikea-site en hier zit vast wel iemand die dit weet. Ik heb de Besta "bank" als tv meubel en ik wil eigenijk iets van deurtjes ervoor, zodat ik niet tegen mijn dvd's aan zit te kijken. Zijn daar deuren voor? En zit ik dan goed met de Vara-deuren en hoe gaan die open (hoeft niet te schuiven), naar boven? En vallen die over de rand of er in? Want de maat van de "bank" is 49 x 120 maar die deuren zie ik telkens van 38 x 60...

Bedankt alvast...
Niemand...?
pi_80929640
Ik heb een vraag over die aanbiedingen van IKEA. Weet iemand of die wekelijkse aanbiedingen op nationaal niveau gelden, of zijn ze per vestiging? Hiermee doel ik op deze aanbieding die geldt van Ma 3 mei t/m Za 8 mei in de IKEA Amersfoort. Alleen zie ik hem niet terug op de pagina van de vestiging Barendrecht.. 20% korting op een bank is natuurlijk wel erg mooi meegenomen
pi_80946415
quote:
Op zondag 2 mei 2010 13:37 schreef Xandork het volgende:
Ik heb een vraag over die aanbiedingen van IKEA. Weet iemand of die wekelijkse aanbiedingen op nationaal niveau gelden, of zijn ze per vestiging? Hiermee doel ik op deze aanbieding die geldt van Ma 3 mei t/m Za 8 mei in de IKEA Amersfoort. Alleen zie ik hem niet terug op de pagina van de vestiging Barendrecht.. 20% korting op een bank is natuurlijk wel erg mooi meegenomen
De KARLSTAD aanbieding is landelijk... Meestal wanneer een actie regionaal is dan staat erbij; alleen geldig bij IKEA ...
pi_80946555
quote:
Op zondag 2 mei 2010 11:40 schreef Beijtje het volgende:

[..]

Niemand...?
Volgens mij, en dat weet ik niet 100% zeker, zijn er alleen laden die geschikt zijn voor de bank
pi_80957810
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 01:10 schreef JohnB52 het volgende:
Ik ben op zoek naar n aantal Redd schoenenrekjes, zijn die uit assortiment bij Ikea?

[ afbeelding ]
bij mij ook niemand???

Of een goed alternatief mag ook!
  maandag 3 mei 2010 @ 10:36:57 #92
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80960231
Geen ikea-bon gezien en wel al zeker een jaar of langer lid Ontvangen jullie trouwens nog wel eens dat family-magazine?
pi_80960259
Jahoor, af en toe ontvang ik hem nog. De bon ook ontvangen overigens!
E.
  Nerd met benen maandag 3 mei 2010 @ 10:38:49 #94
18073 miss_bleu
pi_80960274
quote:
Op maandag 3 mei 2010 10:36 schreef Stiemie het volgende:
Geen ikea-bon gezien en wel al zeker een jaar of langer lid Ontvangen jullie trouwens nog wel eens dat family-magazine?
nope. geen van beide gehad en ben zeker wel langer dan een jaar lid
pi_80960757
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij, en dat weet ik niet 100% zeker, zijn er alleen laden die geschikt zijn voor de bank
Ok, thanx. Ik ga wel eens bij Ikea kijken...
pi_80961449
quote:
Op zondag 2 mei 2010 11:40 schreef Beijtje het volgende:

[..]

Niemand...?
Die bank is niet 49cm hoog, maar 49cm diep De hoogte van die bank is 26cm. Dat kun je alleen combineren met: INREDA lade zonder front en ladefronten van BESTA VARA, BESTA HOLMBO, BESTA TOFTA of
BESTA TOMBO
pi_80962354
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die bank is niet 49cm hoog, maar 49cm diep
Ooo duhhh ik zat echt niet op te letten toen ik daarnaar keek dus... Bedankt!
pi_80984821
quote:
Op maandag 3 mei 2010 06:14 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

bij mij ook niemand???

Of een goed alternatief mag ook!
REDD is uit het assortiment inderdaad... en voor zover ik weet is er geen vervanger voor...

[ Bericht 8% gewijzigd door Bartjebart op 03-05-2010 22:44:13 ]
pi_80988130
Vanavond de Karlstad 2 zits met chaise lounge gehaald, verder nog een Freden/Höllviken wastafel,kast en losse stelling kast.
Ging er dus vanuit dat de bestelling compleet op de wagen stond, spul ingeladen, kom ik thuis en zit ik te kijken, mis ik het pakket van de wastafelkast en de stellingkast
Wat kan ik het beste doen, gewoon bellen morgenvroeg of langsgaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door pascalheister op 03-05-2010 22:42:56 ]
pi_80988321
Flauw, ik kreeg twee van die IKEA family bonnen, maar ik kan er dus maar 1 gebruiken.

Nog circa 3,5 week wachten op mijn nieuwe Bemz hoes voor mijn vintage STRÖMSTAD.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')