abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82463867
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:06 schreef corradodv het volgende:
Hallo Ikea kenners

Binnenkort will ik graag een ikea keuken bestellen (de lindigo serie)
Nu las ik dat er per 1 augustus weer een ieuwe collectie/boek komt.

Wijzigd het keuken gedeelte dan drastisch? Heb nl al een keuken ontworpen en de bouw wordt daar op aangepast. Helaast zal ik deze pas over ong een6 weken kunnen bestellen en dan nog de levertijd maakt dat we in augustus zitten...................

Grtn
Wat Adelante ook al zei...
Verder zal LIDINGO gewoon in het assortiment blijven. Wel gaan er een aantal apparaten uit het assortiment.
Hiervoor krijgen we van een aantal soorten een nieuwere versie. Ook komt een nieuwe kast voor de spoelbak en krijgen we veel nieuwe RATIONELL kastinrichters; nieuwe, verbeterde, bestekbakken en ladeverdelers.

Vraagje; Waarom kun je pas over 6 weken bestellen? Wellicht kun je nu al wel vast je tekening eens doorspreken met een medewerker in de winkel. Dat scheelt je straks wellicht veel gedoe.
Wil je trouwens gebruik maken van de montageservice?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_82464873
Dank voor de snelle reactie!

Dus in principe kan ik alleen maar beter van worden met betere apparatuur/handigheden.

Wil pas over 6 weken bestellen omdat ik dan nog ong de levertijd nodig heb om alles gereed te krijgen (bouwen zelf dus duurt het wat langer.....helaas)

De tekening hebben we al besproken met een ikea medewerker en de keuken was goed opgezet/goedgekeurd zeg maar.

De montage doen we zelf (handige familie met ikea keuken ervaring!)
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat Adelante ook al zei...
Verder zal LIDINGO gewoon in het assortiment blijven. Wel gaan er een aantal apparaten uit het assortiment.
Hiervoor krijgen we van een aantal soorten een nieuwere versie. Ook komt een nieuwe kast voor de spoelbak en krijgen we veel nieuwe RATIONELL kastinrichters; nieuwe, verbeterde, bestekbakken en ladeverdelers.

Vraagje; Waarom kun je pas over 6 weken bestellen? Wellicht kun je nu al wel vast je tekening eens doorspreken met een medewerker in de winkel. Dat scheelt je straks wellicht veel gedoe.
Wil je trouwens gebruik maken van de montageservice?
pi_82467745
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:58 schreef corradodv het volgende:
Dank voor de snelle reactie!

Dus in principe kan ik alleen maar beter van worden met betere apparatuur/handigheden.

Wil pas over 6 weken bestellen omdat ik dan nog ong de levertijd nodig heb om alles gereed te krijgen (bouwen zelf dus duurt het wat langer.....helaas)

De tekening hebben we al besproken met een ikea medewerker en de keuken was goed opgezet/goedgekeurd zeg maar.

De montage doen we zelf (handige familie met ikea keuken ervaring!)
[..]

Je kunt nu je keuken al bestellen en pas over 10 weken laten leveren... Dan heb je dat achter de rug...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 7 juni 2010 @ 22:01:58 #254
58711 soapie
Zeeperd
pi_82468732
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:38 schreef Snarf het volgende:
We kunnen schijnbaar de boel ook gewoon aan je vasttapen als je dat op prijs stelt.

[Video] IKEA tapet invalide vast aan kast
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2010 @ 08:05:37 #255
37843 lady-wrb
kortaf
pi_82480978
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:51 schreef Adelante het volgende:

[..]

Meestal wat nieuwe apparatuur en nieuwe kleuren deuren/frontjes. Ze hebben nu een leuke actie trouwens met uitgesteld betalen tegen 0% rente.
ik vond die 500 euro kadobon die ik bij mijn keuken kreeg leuker eigenlijk.
dit vind ik een beetje een sigaar uit eigen doos
pi_82491008
Even een vraagje: is de Rakke kledingkast uit het assortiment? Ik kan hem nergens meer vinden
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_82514398
ik hoop dat iemand dit zo weet, mijn bed heeft geen middenbalk, wat is dan de goedkoopste lattenbodem die ik kan pakken?
pi_82521830
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef styliste het volgende:
ik hoop dat iemand dit zo weet, mijn bed heeft geen middenbalk, wat is dan de goedkoopste lattenbodem die ik kan pakken?
www.ikea.nl staan alle lattenbodems op
pi_82523891
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

www.ikea.nl staan alle lattenbodems op
Ja weer ik, ik had al zitten kijken maar ik kan niet zien welke er een verstevigde zijkant hebben.

Ik weet dat er sowieso 2 zijn waarbij je een middenbalk nodig hebt omdat die latten met flexibel materiaal aan elkaar zitten.. Vandaar..
pi_82618190
Beste Ikea-medewerkers, ik heb een vraagje over FAKTUM POTEN.. Voor onder keukenkastjes dus...
Ben zelf een keuken aan het bouwen. Nu is hij structureel af (zie mijn eigen topic) maar nu heb ik heel veel poten over, ondanks dat ik ook onder een plank (niet van Ikea) ook poten gezet heb.
In de handleiding staat namelijk dat de poten half onder het ene, half onder het andere kastje moeten. Heel fijn met het stellen! Maar omdat ik nu zoveel poten over heb, begin ik te twijfelen of al die andere poten er toch niet ook nog onder moeten...
Op de site staat dat 1 poot met 125 kg belast kan worden. Even uitgaand van de 2 zwaarste hoge kasten (met koelkast, oven etc.) die staan samen op 6 poten, waarvan 4 dus ook weer gebruikt worden door de kasten er naast... Dus voor het gemak 4 gehele poten. Deze zouden 500 kg kunnen dragen. De kasten zelf wegen samen 100kg, de apparatuur en deurtjes ook 150kg dus kan er nog 250 kg aan spullen in de kasten Lijkt me ruim voldoende. Maar waarom dan al die extra poten?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:08:27 #261
246614 KingsCrown
The opposite of Faith is Fear!
pi_82653621
Dag Ikea-ers!

Ik ben op zoek naar een stevige voet voor mijn zweefparasol thuis... is het ook mogelijk om de voet van de KARLSÖ los te kopen?

Het gaat om deze parasol:

De andere parasolvoeten die worden aangeboden bij IKEA zijn niet zwaar genoeg voor een zweefparasol.

Dank!
pi_82686668
Tip:

Weet niet of je een vaste plek hebt in je tuin voor n parasol?

Tegeltjes eruit, beetje grond en zand eruit, laagje cement aanbrengen, parasolvoet erin stoppen, nog laagje cement erover, lekker laten drogen, zand terug, tegeltjes terug en prettige zomer!
pi_82689865
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:59 schreef Leonietje83 het volgende:
vraag
Eh, normaal gesproken is het handiger een keuken te plaatsen wanneer ieder kastje zijn eigen setje pootjes heeft. IKEA Nederland heeft daarom besloten dat wij bij ieder kastje 1 setje poten te verkopen. Ook om toch een bepaalde stevigheid te garanderen... (als in de ketting is zo sterk als zijn zwakste schakel)
pi_82689891
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef KingsCrown het volgende:
Dag Ikea-ers!

Ik ben op zoek naar een stevige voet voor mijn zweefparasol thuis... is het ook mogelijk om de voet van de KARLSÖ los te kopen?

Het gaat om deze parasol:

[ afbeelding ]

De andere parasolvoeten die worden aangeboden bij IKEA zijn niet zwaar genoeg voor een zweefparasol.

Dank!
Nee voor zover ik weet wordt die alleen met de parasol mee verkocht...

[ Bericht 0% gewijzigd door Bartjebart op 11-06-2010 23:42:28 ]
pi_82691832
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Eh, normaal gesproken is het handiger een keuken te plaatsen wanneer ieder kastje zijn eigen setje pootjes heeft. IKEA Nederland heeft daarom besloten dat wij bij ieder kastje 1 setje poten te verkopen. Ook om toch een bepaalde stevigheid te garanderen... (als in de ketting is zo sterk als zijn zwakste schakel)
Dank voor je snelle reactie na PM Maar waarom staat het dan anders in de handleiding van de poten? Weet niet of ik ze er nu nog onder kan krijgen...
pi_82692001
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:38 schreef Leonietje83 het volgende:

[..]

Dank voor je snelle reactie na PM Maar waarom staat het dan anders in de handleiding van de poten? Weet niet of ik ze er nu nog onder kan krijgen...
Nja volgens ons Zweedse hoofdkantoor en zijn productontwikkelaars is de methode waarop jij je poten hebt gebruikt ook de juiste hoor...Dus wat dat betreft moet je het gewoon kunnen gebruiken en de rest lekker terug brengen...
pi_82700929
Ikea
pi_82715902
Ik kan de GALANT bureauserie niet meer op de site vinden, what's up with that?
Alleen de vergadertafels staan er nog op.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:52:10 #269
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_82722633
In Amsterdam zag ik een tijdje geleden een zwart leren hoofdeinde bij de boxsprings staan. Ik was er vorige week en deze was daar weg. Zijn deze nog leverbaar ergens en is deze van een oude collectie ofzo? Lijkt mij vet handig. Ik wil deze misschien in combi doen met een mandal.
Seen it all done it all, can't remember most of it
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:58:51 #270
151515 verita
Happy days
pi_82722960
Kan iemand vertellen hoeveel gewicht je ongeveer kunt plaatsen in/op de onderste uittrekbare lade van de FAKTUM Onderkast met uittrekbaar opbergrek met Tidaholm front in 60 cm breed en daarbovenop eiken werkblad ?
Ik wil graag een aantal kunststof afvalbakken op de uittrekbare onderste lade zetten ( 1x 50 liter en 2 x 15 liter). Is de lade trouwens aan de deur vast te maken?
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_82723854
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 21:52 schreef Hopey het volgende:
In Amsterdam zag ik een tijdje geleden een zwart leren hoofdeinde bij de boxsprings staan. Ik was er vorige week en deze was daar weg. Zijn deze nog leverbaar ergens en is deze van een oude collectie ofzo? Lijkt mij vet handig. Ik wil deze misschien in combi doen met een mandal.
Dat was/is tijdelijk assortiment. Niet elke store voert dit assortiment (is een keuze van de store).
De store kan dan vaak 1malig een bestelling plaatsen en deze verkopen. Is het product op, dan komt het vaak ook niet weer.
pi_82723921
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:07 schreef Syytön het volgende:
Ik kan de GALANT bureauserie niet meer op de site vinden, what's up with that?
Alleen de vergadertafels staan er nog op.
Waarschijnlijk een foutje...
pi_82724016
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 21:58 schreef verita het volgende:
Kan iemand vertellen hoeveel gewicht je ongeveer kunt plaatsen in/op de onderste uittrekbare lade van de FAKTUM Onderkast met uittrekbaar opbergrek met Tidaholm front in 60 cm breed en daarbovenop eiken werkblad ?
Ik wil graag een aantal kunststof afvalbakken op de uittrekbare onderste lade zetten ( 1x 50 liter en 2 x 15 liter). Is de lade trouwens aan de deur vast te maken?
Max. belasting: 25 kg
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10110159

Alle informatie die je geeft is niet van toepassing, al zou je er een stenen werkblad opleggen met een hoogglans wit ladefront, de draagkracht van een lade blijft gelijk...

Om de kast op te bouwen die je aangeeft, moet je zelfs de deur aan de lade vastschroeven...
pi_82810100
De houten jaloezien (LINDMON) kan je volgens de site inkorten.

Hoe gaat dat in zijn werk?
En heeft iemand ervaring?
pi_82810169
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:05 schreef willempjewever het volgende:
De houten jaloezien (LINDMON) kan je volgens de site inkorten.

Hoe gaat dat in zijn werk?
En heeft iemand ervaring?
Ja ik heb ervaring. Je kunt het touwtje namelijk aan de onderkant losknopen en zo dus latjes verwijderen. Het stelt echt niets voor en het is zo gepiept!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')