Nee dus...quote:Op maandag 31 mei 2010 15:34 schreef LadyDanae het volgende:
[..]
Maar als ze toch worden weggegooid kan ik er misschien wel eens eentje ophalen? Ik ga binnenkort wel 's vragen.
We hebben alle voorraad van het zomerassortiment al binnen. Wanneer het niet in de winkel lag, is het uitverkocht ben ik bang...quote:Op maandag 31 mei 2010 16:03 schreef P.F het volgende:
Dank je wel, ik denk er even over na!
Heeft iemand die lampionnetjes van de zomercollectie al ergens gespot? Ik ben echt al 4x wezen kijken..
Elke keer als ik in Delft kom hebben ze de lampjes gewoon hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:03 schreef P.F het volgende:
Dank je wel, ik denk er even over na!
Heeft iemand die lampionnetjes van de zomercollectie al ergens gespot? Ik ben echt al 4x wezen kijken..
In filiaal Delft lagen ze geloof 'k helemaal vooraan bij de Kassa's.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef P.F het volgende:
Ik heb 1x in Delft gekeken en 3x in Amsterdam?!
Uh ja, die zit er inderdaad bij, al trek je die dus zo uit het blok (die zit niet vast), wat moet ik daar dan mee?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:26 schreef Bartjebart het volgende:
Bedoel je dat licht houten blok met 4 messen?
Daar hoort een metalen beugel bij te zitten...
Die zit/zat als het goed is bij je messen ingestoken?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:08 schreef kahlie het volgende:
[..]
Uh ja, die zit er inderdaad bij, al trek je die dus zo uit het blok (die zit niet vast), wat moet ik daar dan mee?
Oh, zoo! Nu staat hij prima stabiel! Harstikke bedankt! =) Volgende keer beter kijken hoe het hoort ipv het briefje weggooien en het messenblok gelijk in de olie zetten.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die zit/zat als het goed is bij je messen ingestoken?
Die haal je er uit en aan de achterkant van het blok zitten 2 gaatjes. Je drukt deze daarin, en je messenblok staat stabiel...
Vega toch?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Huh?
Ooo ik zie nu dat ik die afdekdopjes niet heb voor de schroeven, kan ik die nog nabestellen?
Er lopen gewoon collega's van mij rond die je kunnen helpen. Vriendelijk aanspreken helpt je je doel te bereiken, maar dat is overal zo, toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:03 schreef pistoljames het volgende:
Ik ben van plan een LIATORP bureau op te halen bij Ikea vanavond. Nu heb ik echter niemand kunnen regelen om even met me mee te gaan. Het gaat om 1 pakket die 153cm diep is, 81cm breed en 65kg weegt.
Nu kan ik op zich wel het één en ander tillen, maar het lijkt me vrij ambitieus om dit pakket in m'n eentje op de kar en in de auto te krijgen (met name de lengte zal een probleem worden, het moet natuurlijk wel een beetje heel blijven allemaal). Lopen er bij de Ikea medewerkers rond die je hierbij kunnen helpen? Of is het een ieder voor zich verhaal?
Zo zou het wel moeten zijn jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:59 schreef Snarf het volgende:
[..]
Er lopen gewoon collega's van mij rond die je kunnen helpen. Vriendelijk aanspreken helpt je je doel te bereiken, maar dat is overal zo, toch?
Dit bureau bestaat uit 2 pakketten, is wel te doen in je eentje als je een man bent. Op de site staat 1 keer dat het 1 pakket is en even verderop dat het 2 pakketten zijn. Dat is wat vaag.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:03 schreef pistoljames het volgende:
Ik ben van plan een LIATORP bureau op te halen bij Ikea vanavond. Nu heb ik echter niemand kunnen regelen om even met me mee te gaan. Het gaat om 1 pakket die 153cm diep is, 81cm breed en 65kg weegt.
Ja dat vond ik idd al vrij vaag, maar als het 2 pakketten zijn dan moet het idd goed te doen zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:26 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dit bureau bestaat uit 2 pakketten, is wel te doen in je eentje als je een man bent. Op de site staat 1 keer dat het 1 pakket is en even verderop dat het 2 pakketten zijn. Dat is wat vaag.
Vergeet niet dat het thuis ook uit je auto moet trouwens
Ikea impuls http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80075317quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:58 schreef P.F het volgende:
Ja gewoon een waterkan,
http://lmgtfy.com/?q=ikea+kan+met+deksel
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:06 schreef corradodv het volgende:
Hallo Ikea kenners
Binnenkort will ik graag een ikea keuken bestellen (de lindigo serie)
Nu las ik dat er per 1 augustus weer een ieuwe collectie/boek komt.
Wijzigd het keuken gedeelte dan drastisch? Heb nl al een keuken ontworpen en de bouw wordt daar op aangepast. Helaast zal ik deze pas over ong een6 weken kunnen bestellen en dan nog de levertijd maakt dat we in augustus zitten...................
Grtn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |