Wat verschrikkelijk inderdaadquote:Op zondag 11 april 2010 21:40 schreef Rijpie het volgende:
Ik vind het zo lullig dat ze een jeugdvriend gebruiken he, zo kan je als crimineel straks niemand meer vertrouwen
quote:Op zondag 11 april 2010 21:40 schreef henrydg het volgende:
Peter heeft nu al een stijve
[ afbeelding ]
]quote:Op zondag 11 april 2010 21:41 schreef YazooW het volgende:
Die cam heeft die zeker van Alberto geleend.
Albertoquote:Op zondag 11 april 2010 21:41 schreef YazooW het volgende:
natuurlijk die is een expert hierinquote:Op zondag 11 april 2010 21:41 schreef YazooW het volgende:
DXquote:Op zondag 11 april 2010 21:41 schreef TheKC het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31988
Dat houd Peter R. mooi geheim
Ik las net Maraca's post en toen zag ik het , nouja, ik legde de link natuurlijk gelijk, per toevalquote:
Of horlogequote:Op zondag 11 april 2010 21:42 schreef WcPot het volgende:
Ik denk een klein cameratje in de stropdas van nico
Vleeslulquote:Op zondag 11 april 2010 21:40 schreef henrydg het volgende:
Peter heeft nu al een stijve
[ afbeelding ]
Evenveel als patrick?quote:Op zondag 11 april 2010 21:41 schreef Karina het volgende:
Hoeveel zou die Nico hiervoor gekregen hebben vraag ik me af?
Haha ook meteen mijn eerste gedachtequote:Op zondag 11 april 2010 21:41 schreef TheKC het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31988
Dat houd Peter R. mooi geheim
Het spijt me lieverdquote:
Zeeziek enzulks.quote:Op zondag 11 april 2010 21:43 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
sjezus kan die vent niet een beetje stil zitten....
Ik had eerlijk gezegd niets anders verwachtquote:Op zondag 11 april 2010 21:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze checken z'n naam nieteens, hoe kansloos.
Ook coolquote:Op zondag 11 april 2010 21:44 schreef TheKC het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19636
Vught hé, half Nederland smokkelt daar blokken hasj naar binnen in Lays Naturel chips die bezoekers mogen meenemen voor de gevangenen.quote:Op zondag 11 april 2010 21:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze checken z'n naam nieteens, hoe kansloos.
Volgensmij is het zo'n horloge, aan het geschud van het beeld te zien.quote:
en niet eens in het bosquote:Op zondag 11 april 2010 21:44 schreef henrydg het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |