"Op internet is het tegenwoordig makkelijk om je voor te doen als iemand anders. Ik werd getipt door één van onze kijkers en het blijkt dat een vrouw in de waan is dat wij getrouwd zijn. Dat... terwijl wij elkaar nooit hebben ontmoet. Vandaag in Undercover in Nederland. De confrontatie met deze vrouw en waarom zij beweert mijn vrouw te zijn. "quote:Op zondag 11 april 2010 21:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
gewoon doorgaan met stalken..dan confronteert ie je misschien binnenkort wel
Duitse slogansquote:Op zondag 11 april 2010 21:24 schreef teamlead het volgende:
Limburg is goed vertegenwoordigt vandaag
Opel.. wir leben auto's
quote:Op zondag 11 april 2010 21:24 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik de OP niet heb geupdate
quote:Op zondag 11 april 2010 21:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
"Op internet is het tegenwoordig makkelijk om je voor te doen als iemand anders. Ik werd getipt door één van onze kijkers en het blijkt dat een vrouw in de waan is dat wij getrouwd zijn. Dat... terwijl wij elkaar nooit hebben ontmoet. Vandaag in Undercover in Nederland. De confrontatie met deze vrouw en waarom zij beweert mijn vrouw te zijn. "
[Undercover in Nederland deuntje]
quote:Op zondag 11 april 2010 21:26 schreef TheKC het volgende:
Er is al weken geen blauw blauw meer geweest
Krijg ik geen persoonlijke doeiquote:Op zondag 11 april 2010 21:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ben er vandoor mensen, fijne avond nog en tot volgende week![]()
Doei Maraca!
Dag lieverdquote:Op zondag 11 april 2010 21:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ben er vandoor mensen, fijne avond nog en tot volgende week![]()
Doei Maraca!
Het lijkt eropquote:
quote:
Nou ik ook niet, ik versta het wel goed, maar spreken is een ander verhaal.quote:Op zondag 11 april 2010 21:27 schreef PiRANiA het volgende:
Vrij goed Duits nog, ik zou het niet kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |