quote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef Maria2.0 het volgende:
In de aanbieding:
Alle Essence Go Snow kleurtjes.
En ik zet hem er nogmaals bij: OPI-You don't know Jacques mag ook een ander huisje zoeken.
QFTquote:Op zondag 11 april 2010 21:31 schreef Lindytje het volgende:
TVP! Als de swapdoos is geweest weet ik pas wat ik eventueel nog te ruil heb...
Same herequote:Op zondag 11 april 2010 21:31 schreef Lindytje het volgende:
dat dusquote:Op zondag 11 april 2010 21:31 schreef Lindytje het volgende:
Sorry, maar die 2 zijn niet mijn ding...quote:Op zondag 11 april 2010 22:58 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je die misschien ruilen voor OPI Chocolate Moose of OPI Pandamonium Pink?
Plaatjes zijn geleend.
Ik heb er twee keer mee gelakt, maar ik kan gewoon niet netjes genoeg lakken om deze tot een mooi eindresultaat te krijgen.
Ohhh Fairy Dustquote:Op maandag 12 april 2010 09:33 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Essie Chiq Boutique
ORLY Orange Sorbet mini
Catrice Sold Out Forever
ORLY Hook Up mini
Essie Midnight Cami mini
China Glaze Fairy Dust
Natuurlijk kan dat! Ik hou van glitters & holo's.quote:Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ohhh Fairy DustIk krijg morgen de swapdoos, zou je hem tot morgen vast kunnen houden?
En wat voor iets zoek je?
Jammer, meer heb ik (nog) niet om te ruilenquote:Op maandag 12 april 2010 07:26 schreef mirannie het volgende:
[..]
Sorry, maar die 2 zijn niet mijn ding...
Welke zijn de 2e en 3e van rechts?quote:Op zondag 11 april 2010 21:04 schreef mirannie het volgende:
Hier dan nog een keer mijn swaplakjes
[ afbeelding ]
De eerste 2 zijn inmiddels weg
[ afbeelding ]
YDKJ is ook al weg
Hmm, swatches vind ik toch wat minder. Thanks voor de reactie!quote:Op maandag 12 april 2010 13:26 schreef mirannie het volgende:
[..]
Van de CG lakjes? Dat zijn meteor shower en cosmic
Geen probleem!quote:Op maandag 12 april 2010 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, swatches vind ik toch wat minder. Thanks voor de reactie!
Wat zou je daar voor terug willen?quote:
Heb geen specifieke wensen, wel het liefst een andere OPI. Wat heb je in de aanbieding?quote:
De doos komt deze week nog, kan je em dan nog steeds vasthouden?quote:Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat! Ik hou van glitters & holo's.
Hier staat mijn wishlist: http://deltacephei.nl/webmiss/wishlist/ *scrollen naar beneden tot nagellak*
Wauwie!! wat wil je hiervoor hebben? en hoe leeg/vol is het potje??quote:Op maandag 12 april 2010 22:23 schreef Burdie het volgende:
Ik heb nog te swappen:
[ afbeelding ]
Essie - Eternal Optimist.
Ik hoop dat mijn Dorothy Who snel aankomtquote:Op maandag 12 april 2010 20:12 schreef Spring10 het volgende:
Nog even mijn ruilvoorraad in de herhaling:
Ik wil te ruil een leuk lakje, wat, geen idee!. (Color Club) Holo's, China Glaze OMG serie, Een goede sneldrogende topcoat. Overnemen is ook goed, want eigenlijk ben ik mijn stash een beetje aan het uitdunnen.
Eerst een foto van de lakjes, dan een foto van het bijbehorende wiel, en daaronder beschrijving welk lakje het is. Voor alles geldt dat het 1 of 2 keer gebruikt is, tenzij anders vermeld.
Roze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2. Miss Helen 078
4. 2B nr 63
8. Catrice Pastel Lilac
1. OPI Hearts & Tarts - geswapt
7. Diamond Cosmetics Hi Ho Silver - geswapt!
French Manicure - setje
[ afbeelding ]
niet gebruikt
Paars
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5. Etos Effect nails 024
1. Etos Effect nails 019
7. Diamond Cosmetics Iced Plum
3. China Glaze Coconut Kiss
2. Essence Go Snow Frostbite
Blauw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
11. Essence All Access
1. China Glaze Dorothy Who - geswapt
3. 2B nr 62
6. China Glaze Blue Island Iced Tea - geswapt
Bruin(ig)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4. China Glaze Your Touch - geswapt
9. Miss Helen 83
Grijs/wit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4. Catrice Best Friend's tiara
11. Color Club Who are you wearing
Rood
CG Lubu heels
(plaatje van Scrangie)
[ afbeelding ]
*hijg*
![]()
Wat heb je ervoor terug in de aanbieding?quote:Op maandag 12 april 2010 23:57 schreef Mss het volgende:
Als iemand Fairy Dust ter overname wil aanbieden houd ik me aanbevolen!
Goed om erbij te zetten ja, was ik vergetenquote:Op maandag 12 april 2010 23:53 schreef Mar123 het volgende:
[..]
Wauwie!! wat wil je hiervoor hebben? en hoe leeg/vol is het potje??
Ik ook!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:22 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn Dorothy Who snel aankomt
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:21 schreef Spring10 het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
dubbele swaps zorgen voor veel vertraging![]()
Ter overname dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat heb je ervoor terug in de aanbieding?
Leuk voor koninginnedag! Zijn ze beide fluo oranje?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:01 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - i scream peach! en GOSH-peachy
Ik wil beide graag ruilen, maakt me niet zo veel uit tegen wat
Ik heb niet zo veel om te ruilen dat is het meerquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:21 schreef tliciouz het volgende:
@ PF, die van GOSH is niet goedkoper om zelf te halen by die van catrice scheelt het niet zo veel, maar ik wil ze ruilen hedat is wat leuker dan verkopen, die van GOSH is echt koninginnedag oranje die andere meer koraal
Nou, de lak is wel iets gekleurd, maar vrij sheer. Als je 'm over rood of zwart smeert zie je het niet, maar ik denk over groen of blauw wel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die golden rose, zijn dat flakies? Of is het een totaal gekleurde lak met ingebouwde flakes? Want in het eerste geval wil ik die wel
ja heb ik zekers!quote:
Oh dan wil ik hem welquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, de lak is wel iets gekleurd, maar vrij sheer. Als je 'm over rood of zwart smeert zie je het niet, maar ik denk over groen of blauw wel.
Ik wil graag de mini lemon fizz ruilen!quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik maak hier even een overzicht van mijn swaplakken. Alles is 1 keer gebruikt.
[ afbeelding ]
VLNR:
NailPerfect A-Coat, tegen vergelen van acryl- en gelnagels
Essence Show Your Feet Juicy Orange
Golden Rose Scale Effect nr 10
Essence Multi Dimension Candy Kiss
Essence Creamylicious Iced Chai Latte
[ afbeelding ]
VLNR:
Beauty & the Beach
Strawberry Fields
Entourage
Cruisin'
Lemon Fizz "mini" (.325 fl.oz.)
[ afbeelding ]
VLNR:
HEMA #27
Diamond Cosmetics Party Hearty
H&M My Favorite Jeans
OPI & Apple Pie
OPI Louvre me, Louvre me not
Wat ik wil:
Geen roze. Geen nude.
Dan ben je gewoon de eerstequote:Op dinsdag 13 april 2010 17:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil graag de mini lemon fizz ruilen!Ben alleen op dit moment aan het oppassen kan pas na half 7 even laten weten wat ik in de aanbieding heb
Wat heb je wel te ruilen want ik ben niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel om te ruilen dat is het meer
Heb zelfs ff snel een plaatje gemaakt, goed he!quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh dan wil ik hem wel
Nu nog iets zoeken van mij wat weg mag
Strawberry fields, apple pie en louvre me louvre me notquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
VLNR:
[ afbeelding ]
VLNR:
Beauty & the Beach
Strawberry Fields
Entourage
Cruisin'
[ afbeelding ]
VLNR:
HEMA #27
H&M My Favorite Jeans
OPI & Apple Pie
Wat ik wil:
Geen roze. Geen nude.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:32 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Strawberry fields, apple pie en louvre me louvre me not![]()
Verdorie nou zit ik soppend op de zaak, maar heb niet zo veel meer te ruil
Je bent amazingquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb zelfs ff snel een plaatje gemaakt, goed he!
[ afbeelding ]
Aaahhh, paper chasin en lemon fizzquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
VLNR:
Beauty & the Beach
Strawberry Fields
Paper Chasin'
Cruisin'
Wat ik wil:
Geen roze. Geen nude.
Ik wil jouw FYI welquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Aaahhh, paper chasin en lemon fizzMaar zag dat tilicious me al voor was voor de lemon fizz
edit: zie er eventueel nog wel 2kunnen we een pakketje maken
![]()
Als je B&TB niet kwijt krijgt wil ik hem wel overnemen. Ik heb namelijk niks om te ruilenquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
VLNR:
[ afbeelding ]
VLNR:
Beauty & the Beach
Strawberry Fields
Paper Chasin'
Cruisin'
[ afbeelding ]
VLNR:
HEMA #27
H&M My Favorite Jeans
OPI & Apple Pie
Wat ik wil:
Geen roze. Geen nude.
Hahaha, hier komt ie:quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil jouw FYI wel
Zeg maar wat je allemaal wil
De voorbeelden die je nu noemt heb ik eigenlijk alquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:01 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, hier komt ie:
Paper chasin, lemon fizz, beauty & the beach, louvre me, louvre me not, my favorite jeans
Maar wat wil je verder nog naast de FYI?? Kan ook nog wel even in mijn stash kijken hoor, zit vast nog wel iets in dat ik niet ga dragen of dat ik eigenlijk niet zo leuk vind. Ruby pumps binnen gekregen bijvoorbeeld, maar draag eigenlijk helemaal geen rood (had de complete set...) en heb ook nog wel andere kleurtjes die nagenoeg hetzelfde zijn, dus waar ik wel wat van zou willen ruilen. Absolutely alice heb ik trouwens ook nog, maar vind dorothy who veel mooier, dus dan blijft AA waarschijnlijk liggen... enz enz enz... So, tell me, what would you like??
Ik ben wel erg pro ruilen omdat ik de swapdoos nog ga krijgen, als ik ze niet kan ruilen via dit topic kan ik altijd nog swapdozen namelijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Als je B&TB niet kwijt krijgt wil ik hem wel overnemen. Ik heb namelijk niks om te ruilen
Ja, begrijpelijk hoor! Geen probleem ook, maar ik kon het toch proberenquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben wel erg pro ruilen omdat ik de swapdoos nog ga krijgen, als ik ze niet kan ruilen via dit topic kan ik altijd nog swapdozen namelijk
Zullen we het dan maar even houden bij Paper Chasin voor FYI?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De voorbeelden die je nu noemt heb ik eigenlijk al(zie mijn stashlijstje in mijn signatuur)
Ik vind heel veel dingen leuk, maar roze en bruidskleurtjes vind ik stom.
Lemon Fizz is trouwens geruild met Tliciouz al over de PM
[..]
Ik ben wel erg pro ruilen omdat ik de swapdoos nog ga krijgen, als ik ze niet kan ruilen via dit topic kan ik altijd nog swapdozen namelijk
Sorry!quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar even houden bij Paper Chasin voor FYI?
Echt balen van die lemon fizz... dacht er op een makkelijke manier aan te komen
Golden Rose Scale Effect nr 10quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
VLNR:
[ afbeelding ]
VLNR:
Beauty & the Beach
Strawberry Fields
Paper Chasin'
Cruisin'
Lemon Fizz "mini" (.325 fl.oz.) geswapt tegen orly goth mini met tliciouz!
[ afbeelding ]
VLNR:
HEMA #27
H&M My Favorite Jeans
OPI & Apple Pie
Wat ik wil:
Geen roze. Geen nude.
Mirannie geeft net zelf aan het even bij Paper Chasing te willen houden, dus wat heb je?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:27 schreef PeRi het volgende:
Ik wantz ook Louvre Me Louvre Me Not, als het niet lukt met Mirannie, SQ.
Die is momenteel gereserveerd voor de Taartjesfeequote:
Ja is goed, doen we het gewoon ff zo!quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar even houden bij Paper Chasin voor FYI?
Echt balen van die lemon fizz... dacht er op een makkelijke manier aan te komen
De vraag is, wat wil jijquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mirannie geeft net zelf aan het even bij Paper Chasing te willen houden, dus wat heb je?
Geen roze nude en barbie/bruidskleurenquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
De vraag is, wat wil jij. Ik PM je ff.
Ik ga voor je kijken! Ik heb trouwens ook lakjes van de hema en de etos maar ik heb het idee dat die totaal niet droog worden in tegenstelling tot bijv. O.P.I. Ligt dat aan mij? Want misschien ben ik niet geduldig genoeg, maar als het rommel is wil ik ze jou natuurlijk niet aandoen!quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat heb je wel te ruilen want ik ben niet zo moeilijkIk wil ze ook wel beide ruilen voor een lakje als je iets leuks hebt.
O ik welquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen roze nude en barbie/bruidskleuren
Bij mij droogt alles behoorlijk snel, denk dat dat bij iedereen verschillend is, laat maar weten wat je allemaal hebt, mini's mogen ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga voor je kijken! Ik heb trouwens ook lakjes van de hema en de etos maar ik heb het idee dat die totaal niet droog worden in tegenstelling tot bijv. O.P.I. Ligt dat aan mij? Want misschien ben ik niet geduldig genoeg, maar als het rommel is wil ik ze jou natuurlijk niet aandoen!
Is goed, ik heb een aantal de laatste paar maanden gekocht die zoek ik wel even op! Nagellak is niet meer houdbaar na een bepaalde tijd lijkt mij?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij mij droogt alles behoorlijk snel, denk dat dat bij iedereen verschillend is, laat maar weten wat je allemaal hebt, mini's mogen ook
Ik heb nog lakjes van 2 jaar geleden die het prima doen, maar sommige kunnen wel helemaal opgedroogd zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Is goed, ik heb een aantal de laatste paar maanden gekocht die zoek ik wel even op! Nagellak is niet meer houdbaar na een bepaalde tijd lijkt mij?
Die heb ik, en daar mot ik vanafquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:54 schreef P.F het volgende:
Wil je die of heb je die?
ik vind deze cool!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:51 schreef milka82 het volgende:
Te ruil
(kan nog niet zo goed plaatjes plaatsen...)
Colorclub Twiggie
http://www.flickr.com/photos/siobhanm123/4345891408/
Nieuw!
Absolutely alice! ik willllllquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:56 schreef mirannie het volgende:
Naast de lakjes op pagina 1, heb ik nog wat lakjes die weg mogen tegen een goede deal:
CG ruby pumps
CG cowardly lyin
CG good witch?
OPI absolutely alice
Ik hou van paars, blauw, bruin, goud, zilver, glitter, holo, pastel.
Sowieso geen roze, rood en nude.
Frostbite, Emerald Sparkle en Prize winning mare heb ik al. FYI heb ik net zelf geswapt. Electronica lijkt heel erg op een lakje dat ik al heb. En secret periwinnkle vind ik niet zo mooi... Sorry...quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
Absolutely alice! ik willllll
Blauw heb ik nog GC secret peri winkle en CG frostbite in de aanbieding en de orly mini blue collar
Bruin heb ik nog CG prize winning mare en FYI
en evt Emerald sparkle.
en Paars heb ik Color club electronica
Ik heb je een pm gestuurdquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:50 schreef milka82 het volgende:
De Catricejes, allemaal gloednieuw.
Let's mauve on
Big spender wanted
Wrapped around my finger
Just Married
Lucky in Lilac
Mybest friends tiara
Princess for a day
The pinker the better
Mijn wishlist:
Essie-lollipop
Essie- mint apple candy
en verder zijn de meeste glitters wel goed
Ik vind I'm fondue of you wel leuk!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:51 schreef milka82 het volgende:
Te ruil
(kan nog niet zo goed plaatjes plaatsen...)
Opi- I'm fondue of you
http://www.scrangie.com/search?q=opi+i%27m+fondue+of+you
Nieuw!
Colorclub Twiggie
http://www.flickr.com/photos/siobhanm123/4345891408/
Nieuw! Twiggie is voor MissJ
En nog de hele stapel Catricejes
Buiten dit heb ik ook nog:quote:Op maandag 12 april 2010 09:33 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Essie Chiq Boutique
ORLY Orange Sorbet mini
Catrice Sold Out Forever
ORLY Hook Up mini
Essie Midnight Cami mini
China Glaze Fairy Dust *gereserveerd*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |