Ik ga normaal een keer in het jaar. Maar da's wat te weinig van het goeie.quote:
Ik weet nooit wat ik er mee moet. Ik ga eigenlijk alleen maar vanwege de dooie puntjesquote:Op zondag 11 april 2010 20:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Laatste x is een halfjaar geleden voor mij, maar toen is er ook te weinig afgehaald
Ja ik ook. Laat m;n haar sowieso weer groeienquote:Op zondag 11 april 2010 20:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik er mee moet. Ik ga eigenlijk alleen maar vanwege de dooie puntjes
Ik wil weer een pony en ik wil donkerbruin.. maar ik moet het denk ik weer wat laten groeien en dan het blonde er af knippen. Anders komt het niet goed denk ikquote:Op zondag 11 april 2010 20:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ik ook. Laat m;n haar sowieso weer groeien
Dat is toch niet goed voor je haar.. twee keer verven?quote:Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom moetj e ;t blonde eraf laten knippen?
Kom je nu meequote:Op zondag 11 april 2010 20:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is toch niet goed voor je haar.. twee keer verven?
Ja, dat weet ik ook niet hoor, dat zeggen ze altijdquote:Op zondag 11 april 2010 20:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom je nu meeHad je me dat niet 5 jaar geleden kunnen vertellen?
Valt wel mee, tijd lang elke 2 weken ongeveer mn haar geverfd, en het ging niet afbreken ofzo.quote:Op zondag 11 april 2010 20:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet hoor, dat zeggen ze altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |