Ik ga normaal een keer in het jaar. Maar da's wat te weinig van het goeie.quote:
Ik weet nooit wat ik er mee moet. Ik ga eigenlijk alleen maar vanwege de dooie puntjesquote:Op zondag 11 april 2010 20:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Laatste x is een halfjaar geleden voor mij, maar toen is er ook te weinig afgehaald
Ja ik ook. Laat m;n haar sowieso weer groeienquote:Op zondag 11 april 2010 20:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik er mee moet. Ik ga eigenlijk alleen maar vanwege de dooie puntjes
Ik wil weer een pony en ik wil donkerbruin.. maar ik moet het denk ik weer wat laten groeien en dan het blonde er af knippen. Anders komt het niet goed denk ikquote:Op zondag 11 april 2010 20:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ik ook. Laat m;n haar sowieso weer groeien
Dat is toch niet goed voor je haar.. twee keer verven?quote:Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom moetj e ;t blonde eraf laten knippen?
Kom je nu meequote:Op zondag 11 april 2010 20:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is toch niet goed voor je haar.. twee keer verven?
Ja, dat weet ik ook niet hoor, dat zeggen ze altijdquote:Op zondag 11 april 2010 20:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom je nu meeHad je me dat niet 5 jaar geleden kunnen vertellen?
Valt wel mee, tijd lang elke 2 weken ongeveer mn haar geverfd, en het ging niet afbreken ofzo.quote:Op zondag 11 april 2010 20:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet hoor, dat zeggen ze altijd
quote:
Oke, maar het blonde gedeelte klit wel bij mij altijdquote:Op zondag 11 april 2010 20:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Valt wel mee, tijd lang elke 2 weken ongeveer mn haar geverfd, en het ging niet afbreken ofzo.
Nee, want ik ben verliefd op jouuuuuquote:Op zondag 11 april 2010 20:54 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Waarschijnlijk herinneren de meeste mensen mij als de lapo-hunter
Ohjaquote:Op zondag 11 april 2010 20:54 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
nou zoverzijn we nog nietquote:Op zondag 11 april 2010 20:54 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Het haar van de 1 kan ook veel meer hebben dan het haar van de anderquote:Op zondag 11 april 2010 20:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Valt wel mee, tijd lang elke 2 weken ongeveer mn haar geverfd, en het ging niet afbreken ofzo.
Dus? Cremespoeling of antiklitspray gebruiken.quote:Op zondag 11 april 2010 20:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke, maar het blonde gedeelte klit wel bij mij altijd
Wil je met me tro..quote:Op zondag 11 april 2010 20:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, want ik ben verliefd op jouuuuu
btw die stem die je hoorde op msn was porsche1quote:Op zondag 11 april 2010 20:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, want ik ben verliefd op jouuuuu
Hoj jasper.quote:Op zondag 11 april 2010 20:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou zoverzijn we nog niet![]()
heb wel de 80.000.000 miljoenst post id gewonnen. helaas is dit niet in euros uit gegeven, anders was ik nu rijk
Dan had je vast wel een paar euro's weggegeven aan wat lieve FOK!kertjesquote:Op zondag 11 april 2010 20:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou zoverzijn we nog niet![]()
heb wel de 80.000.000 miljoenst post id gewonnen. helaas is dit niet in euros uit gegeven, anders was ik nu rijk
JAquote:Op zondag 11 april 2010 20:55 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Wil je met me tro..
Oh, dat gingen we al doenMet Stoep erbij
En jip-en-janneke-champagne
Ja maar jou heb ik gezien.quote:Op zondag 11 april 2010 20:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
btw die stem die je hoorde op msn was porsche1
misschien maar eerder aan het kankerfondsquote:Op zondag 11 april 2010 20:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan had je vast wel een paar euro's weggegeven aan wat lieve FOK!kertjes
Dat is waarquote:
Met smirnoff ice.quote:Op zondag 11 april 2010 20:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
misschien maar eerder aan het kankerfonds![]()
[..]
Dat is waar
nee moet dat dan?quote:Op zondag 11 april 2010 20:58 schreef murp het volgende:
huptelmuts? gebruik jij FOK!headers en banners?
quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 20:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
misschien maar eerder aan het kankerfonds![]()
[..]
Dat is waar
quote:Op zondag 11 april 2010 21:00 schreef Saaaaab het volgende:
[..]Yeaaaa! Laten we heel FOK! uitnodigen.
Maar wat heb ik eraan? Wat voor toegevoegde waarde hebben die headers en banners dan.quote:
Voor de bruiloft of ;t picknicken?quote:Op zondag 11 april 2010 21:00 schreef Saaaaab het volgende:
[..]Yeaaaa! Laten we heel FOK! uitnodigen.
Dat mag je zelf invullenquote:Op zondag 11 april 2010 21:01 schreef Saaaaab het volgende:
Wat gebeurde er eigenlijk voor speciaals toen Stoeprand binnenkwam?
Eh, de bruiloft. Het picnicken moet in besloten kring gebeuren, ghiihi. hi. hi.quote:Op zondag 11 april 2010 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor de bruiloft of ;t picknicken?
Ik vind dat ze te weinig gebruikt worden heb ik zo het gevoelquote:Op zondag 11 april 2010 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar wat heb ik eraan? Wat voor toegevoegde waarde hebben die headers en banners dan.
En dan moet ik zeker headers en banners gebruiken die jij hebt gemaakt?
Doe eens niet insinueren dat ik die 45-jarige schuinsmarcheerder benquote:Op zondag 11 april 2010 21:01 schreef murp het volgende:
huppelmuts
Show hier je zelfgemaakte banners - Deel 3
hup(t) hup(t) intellen die handel.. je heb niets voor niets een abbo
Komt omdat ik echt geen idee heb wat de toegevoegde waarde is van die dingen en het dus niet nodig vind om me erin te verdiepen.quote:Op zondag 11 april 2010 21:02 schreef murp het volgende:
[..]
Ik vind dat ze te weinig gebruikt worden heb ik zo het gevoel
dit is trouwens mijn charme offensief
En op onze bruiloft schenken we alleen maar jip en janneke bubbelsquote:Op zondag 11 april 2010 21:02 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Eh, de bruiloft. Het picnicken moet in besloten kring gebeuren, ghiihi. hi. hi.
SWJquote:Op zondag 11 april 2010 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat ik echt geen idee heb wat de toegevoegde waarde is van die dingen en het dus niet nodig vind om me erin te verdiepen.
Boos kijken en H_h grapjes maken is je charme-offensief? Komen er nieuwe verkiezingen en wil jij dat SWJ gaat winnen?
Is limonadequote:
Er zitten wel een paar hele mooie tussenquote:Op zondag 11 april 2010 21:08 schreef murp het volgende:
[..]
SWJ
maar verder: Hoe had ik het ook kunnen vragen aan jou.. wat dom van mijJe bent met hele andere belangrijkere dingen bezig..
Succes
Doen!quote:Op zondag 11 april 2010 21:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb zin om heel lang in een warm bad te liggen en daarna te gaan slapen.
Ik heb vandaag al gedoucht en gebadderdquote:
Ik kan je wel een paar psd files toesturen, dan hoef je eigenlijk alleen maar een plaatje tussen te plakken..quote:Op zondag 11 april 2010 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar hele mooie tussen![]()
Hoe moet je die dingen maken dan? Zijn er bepaalde eisen aan het formaat enz?
Ohquote:Op zondag 11 april 2010 21:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al gedoucht en gebadderd
Om nou nog een x te gaan..quote:
Neequote:Op zondag 11 april 2010 21:16 schreef murp het volgende:
[..]
Ik kan je wel een paar psd files toesturen, dan hoef je eigenlijk alleen maar een plaatje tussen te plakken..
Je heb toch wel photoshop he?
Ik durf niet.quote:Op zondag 11 april 2010 21:18 schreef murp het volgende:
http://jump.fm/CNXXN
http://jump.fm/IEFHK
en dan staat er in het klein: Save file to your PC: click here
Gewoon niet doen danquote:
Gelukkig niet zegquote:
Mijn moeder vindt het al kut als ik thuis douche en zwem op 1 dag.quote:Op zondag 11 april 2010 21:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Om nou nog een x te gaan..Zullen m;n ouders leuk vinden
quote:Op zondag 11 april 2010 21:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt het al kut als ik thuis douche en zwem op 1 dag.
quote:Op zondag 11 april 2010 21:25 schreef cablegunmaster het volgende:
ben echt levenloos vandaag -_- iets met 8 uur slaap op 2 dagen![]()
Dat is niet veel neequote:Op zondag 11 april 2010 21:25 schreef cablegunmaster het volgende:
ben echt levenloos vandaag -_- iets met 8 uur slaap op 2 dagen![]()
nee k ga nu niet slapen over een uur pasquote:
Uitgaan ontzettend gezellig!!! De rest van de tijd lannen en beetje fokken.quote:Op zondag 11 april 2010 21:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is niet veel neeWeekend is toch om uit te rusten?
Ik zwooide gewoon ffquote:Op zondag 11 april 2010 21:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee k ga nu niet slapen over een uur paseerst Stargate
Wanneer kunnen we jou terug zien in M S&G?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |