Ja why? Op de agenda: NK grappling bij Budo Physicalquote:Op donderdag 15 april 2010 00:52 schreef Blackviper het volgende:
Zijn er hier nog grapplers? Die zin hebben in een toernooi?
Grappling toernooi Rotterdam 8 mei.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:07 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Ja why? Op de agenda: NK grappling bij Budo Physical
True dat!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:49 schreef roepdeman het volgende:
Charismatisch gezien wint een ieder die wel engels wilt praten voor de camera het van Anderson Silva...![]()
Al Turk, wat een deceptie. Ik heb die die hele aankoop van hem nooit begrepen. Gooi maar in Strikeforce als step up voor nieuw talent.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Matt Veach, Mostapha Al Turk & Rafaello Oliveira released from UFC contracts![]()
Opruimen die hap!
Ik vond het wel een goede addition toen der tijdquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:17 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Al Turk, wat een deceptie. Ik heb die die hele aankoop van hem nooit begrepen. Gooi maar in Strikeforce als step up voor nieuw talent.
Ik zal hem als Matyushenko met + KO power.. boy was I wrong.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:23 schreef roepdeman het volgende:
Hij was toch net 1 wedstrijd Cage Rage kampioen ofzo? En dat werd hij tegen een of andere lame dude waar hij problemen mee had tijden de wedstrijd en opeens een call van de UFC omdat ze toen ook heel graag wat meer engelse fans wilden hebben?
Wat een afschuwelijk affiche!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:30 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Grappling toernooi Rotterdam 8 mei.
[ afbeelding ]
Meer info hier.
In het contract zijn minimaal 4 fights opgenomen, dus we zien hem op z'n minst 2x per jaarquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:35 schreef Fyodor het volgende:
Mousasi heeft voor 2 jaar bijgetekend bij Strikeforce!
Denk dat hij het heeft gedaan omdat hij graag veel wil vechten dit jaar. Door zijn contract bij Strikeforce kan hij ook voor o.a. Dream in actie komen. Daarna zal het wel een contract bij de UFC worden...
Wel een goede zaak als je het mij vraagt. Er zijn nog genoeg uitdagingen in Strikeforce en Dream de komende 2 jaar en hij is ook nog jong genoeg. Daarna kan hij mooi naar de UFC toe.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:35 schreef Fyodor het volgende:
Mousasi heeft voor 2 jaar bijgetekend bij Strikeforce!
Denk dat hij het heeft gedaan omdat hij graag veel wil vechten dit jaar. Door zijn contract bij Strikeforce kan hij ook voor o.a. Dream in actie komen. Daarna zal het wel een contract bij de UFC worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat toch niet bij wie mijn held is ? Of bedoelde je het filmpje ?quote:Op zondag 18 april 2010 13:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
Gebruik even spoiler tags aub! Zijn mensen die nog niet gezien hebben zoals ik!
Nee, niet alleen voor jou, maar gewoon in het algemeen! We hebben het goede gebruik hier dat we tot een dag of 3-4 alles in spoilers doen. Jou filmpje stond wel de naam van een deelnemer. Het is gewoon fijner dat als je nog niets gezien hebt en je kijkt hier dat je kan kiezen om te kijken of nietquote:Op zondag 18 april 2010 14:08 schreef perezoso het volgende:
[..]
Staat toch niet bij wie mijn held is ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie: 3 title fights maar allemaal lackluster op een paar momenten na!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wachten op een reactie van Dana.. dat zal wel weer een hele rant worden
Edit2:
[ Bericht 24% gewijzigd door Tazmaniac op 18-04-2010 18:19:18 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Waar heb je het over?quote:Op zondag 18 april 2010 17:59 schreef Tazmaniac het volgende:
WTF gebeurd er nu zeg!!!!
Mijn god MMA op een nationale zender als CBS en dan dit?
Godverdomme jongens... schande!!!
Nee niet echt, de rest was niet interessant, had de 1e match streaming gezien en toen het hele pakket gedownload maar dat was de moeite niet waard. hint: fights 4 all ..google it.quote:Op maandag 19 april 2010 00:20 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Is het de moeite waard om te downloaden? Niet teveel spoilen met je antwoord![]()
Ik ook, nondeju!quote:
Zoeken.quote:Op maandag 19 april 2010 11:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
Damn, kan het nergens vindeniemand toevallig ergens wel een kopietje kunnen vinden op een nieuwsgroep?
Bizar, zit in Binsearch, Newzbin en via Newsleecher te zoeken en kan niets vinden... Zocht op Strikeforce, Nashville en ga zo maar door... Wel veel muziek, maar verder niet.quote:Op maandag 19 april 2010 12:23 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Zoeken.Wel avi..
Geen zin om de HD te zoeken hier op werk
Graag gedaanquote:Op maandag 19 april 2010 12:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Bizar, zit in Binsearch, Newzbin en via Newsleecher te zoeken en kan niets vinden... Zocht op Strikeforce, Nashville en ga zo maar door... Wel veel muziek, maar verder niet.
Dus bedankt!
Belachelijke gasten die 2. Goed voorbeeld voor de sport hoor!quote:
Hoewel ik het gedrag ook zeker afkeur van de Diaz brothers, onderschat Nick Diaz niet hoor! Die gast heeft erg veel in zijn mars en Dana zou hem ook wel in de UFC willen hebben.quote:Op maandag 19 april 2010 20:09 schreef DanHardy het volgende:
Ervan uitgaande dat alle liefhebbers Strikforce hebben gekeken. Ik heb net de partijen van Aoki en Shields gekeken.
Aoki-Melendez
Tja, dat viel tegen. Melendez ken ik niet, Aoki wel. De "legende" is blijkbaar groter dan de man zelf, want hij kreeg niks voor elkaar.
Shields vs Henderson
Ongelooflijk hoe hij Shields de eerste ronde wist te overleven. Daarna zware dominatie op de grond. Hij moet zijn stand up wel behoorlijk verbeteren want als je de eerste rond zag dan was hij op dat gebied erg kwetsbaar. En ja dat ordinaire kroeggevecht na afloop was kansloos. Als ik president van Strikeforce was, zou ik die gasten gelijk cutten. Dana moet wel gek zijn om die Diaz naar de UFC te halen, want een dombo's.
Ja ik lees altijd dat Dana zo lyrisch is van hem. Maar ja, als je geen zelfbeheersing hebt....Zo'n grapje kan de UFC zich niet permiteren.quote:Op maandag 19 april 2010 21:25 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hoewel ik het gedrag ook zeker afkeur van de Diaz brothers, onderschat Nick Diaz niet hoor! Die gast heeft erg veel in zijn mars en Dana zou hem ook wel in de UFC willen hebben.
Referee's hebben niks met organisaties te maken.quote:Op maandag 19 april 2010 21:33 schreef Blackviper het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die scheidsrechters. Zijn die onafhankelijk van de UFC en strikeforce? Aangezien ik Mario Yamasaki zag.
Aah vandaarquote:Op maandag 19 april 2010 22:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Referee's hebben niks met organisaties te maken.
Iedere scheids kan in elke organisatie uitkomen.. van de lokale amateur fights tot KOTC tot SF tot UFC enz enz.
quote:The fight also proves why striking stats don't tell the entire story. According to Compustrike, Mousasi outlanded Lawal by over 150 strikes.
Klopt ja, ik zag onlangs Herb Dean in een aflevering van Tap Out (eerste seizoen) ook ref spelen ergens tijdens een onbeduidende partijquote:Op maandag 19 april 2010 22:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Referee's hebben niks met organisaties te maken.
Iedere scheids kan in elke organisatie uitkomen.. van de lokale amateur fights tot KOTC tot SF tot UFC enz enz.
Vooral takedowns tellen erg zwaar.quote:Op maandag 19 april 2010 22:57 schreef roepdeman het volgende:
Mousasi werd gedomineerd, dat geef ik toe, maar als je de stats van dat gevecht bekijkt heeft hij Lawal echt veel vaker geslagen en geschopt. En hoe vaak hebben we niet gezien dat judges kijken naar dit soort statistieken?
Als takedowns niet zo zwaar zouden tellen, dan was GSP geen kampioen geweest.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:06 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Vooral takedowns tellen erg zwaar.
Dus als je wil willen, zet een take down in, lay en pray 5 ronden en je hebt gewonnen.
quote:You probably know Joe Rogan as the host of the hit show FEAR FACTOR. Or it could be from his turn as Joe Garrelli on NEWS RADIO. Or as the host of the MAN SHOW. Or even more recently as the spokesperson for the UFC. What you may not know is that Joe Rogan is one of the top comedians in the country. He sells out big rooms from coast to coast on the strength of his fantastic comedy and this disc solidifies him as one of the most important voices in the country. Joe’s hard-edged, uncensored, and smart view of the world shines through on his third album. With sharp insights on evolution, pot and the insanity of everyday life, there are no taboos.
WEC en UFC zijn van dezelfde eigenaar Zuffa maar in de WEC vechten alleen de echte lichte jongens.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef DanHardy het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar de organisatie WEC staat? Zijn dat alleen lichtgevecht klasses die bij de UFC niet aan bod komen? Heeft de organisatie banden met de UFC? Enlighten me please
Ok thanx, zoiets dacht ik al. WEC is pas sinds kort bij mij in het vizier terecht gekomen. Zal binnenkort een checken of het wat is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
WEC en UFC zijn van dezelfde eigenaar Zuffa maar in de WEC vechten alleen de echte lichte jongens.
Het is wel vreemd, want Gerard was wel dominant in stoten en trappen. Mo wist niet wat te doen en dan ging ie maar weer voor een take-down terwijl Gerard zich juist in die positie op zijn gemak voelt... In mijn ogen was het meer een gelijkspel, maar wel heel saai...quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:06 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Vooral takedowns tellen erg zwaar.
Dus als je wil willen, zet een take down in, lay en pray 5 ronden en je hebt gewonnen.
Volgens de regels heeft Mo duidelijk gewonnen, maar er zijn denk ik maar weinig mensen die het een leuke partij vonden, ja, de Amerikaanse worstelfans.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het is wel vreemd, want Gerard was wel dominant in stoten en trappen. Mo wist niet wat te doen en dan ging ie maar weer voor een take-down terwijl Gerard zich juist in die positie op zijn gemak voelt... In mijn ogen was het meer een gelijkspel, maar wel heel saai...
Ik vond het persoonlijk wel spectaculair om die harde klappen vanuit groundposition van Gegard te zien.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:32 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Volgens de regels heeft Mo duidelijk gewonnen, maar er zijn denk ik maar weinig mensen die het een leuke partij vonden, ja, de Amerikaanse worstelfans.
Ze zouden de puntentelling gewoon aan moeten passen om het boeiender te maken.
Nou nou, trieste vertoning, iets milder mag ook wel hequote:Op dinsdag 20 april 2010 17:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik zou niet weten waarom je Mousasi met die puntensysteem zou moeten laten winnen?
Trieste vertoning was het gewoon, zeker als je die skills hebt die hij heeft.
Edit:
Edgar vs. Penn rematch @ UFC 118
Hoop toch sterk dat we dit keer de echte BJ krijgen te zien.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik zou niet weten waarom je Mousasi met die puntensysteem zou moeten laten winnen?
Trieste vertoning was het gewoon, zeker als je die skills hebt die hij heeft.
Edit:
Edgar vs. Penn rematch @ UFC 118
Hoop toch sterk dat we dit keer de echte BJ krijgen te zien.
Puur kijkend naar de statistieken, zou ik niet inzien waarom er een nieuwe champ zou zijn.quote:
Omdat takedowns en dominante posities nou eenmaal duidelijker zichtbaar zijn vanuit een jury standpunt. Vraag mij af of de jury deze stats op dat moment ook zo voor zich hebben. Het gaat volgens mij puur om de belevenis van dominantie. Men zegt niet voor niets "don't leave it to the jury"quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Puur kijkend naar de statistieken, zou ik niet inzien waarom er een nieuwe champ zou zijn.
9 takedowns, 3 dominate posities. Iedereen kan slaan, hij lag alleen maar op ze rug en sloeg vanaf daar, bereik je weinig mee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Puur kijkend naar de statistieken, zou ik niet inzien waarom er een nieuwe champ zou zijn.
Dan moet ik toch de legendarische pot van Bas Rutten vs Kevin Randleman denken voor de UFC Championship belt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
9 takedowns, 3 dominate posities. Iedereen kan slaan, hij lag alleen maar op ze rug en sloeg vanaf daar, bereik je weinig mee.
(niet dat Mo veel heeft gedaan verder, maar goed)
Denk dat dit gewerkt zou hebbenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:13 schreef perezoso het volgende:
Misschien had ie juist Mo naar de grond moeten werken dmv een double leg takedown of zoiets,had niemand verwacht. Weet niet of ie dat zou kunnen maar hij heeft het niet geprobeerd.
Hij belande toch wel op z'n rug dus tis niet zo'n gek idee om te proberen in de laatste ronde als toch niks lukt.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Denk dat dit gewerkt zou hebben![]()
King Mo is één van de betere worstelaars in het MMA. Die pak je niet in zijn eigen spelletje. King Mo zou sprawlen en Mousasi zou op zijn rug belanden.
Mee eens.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:59 schreef perezoso het volgende:
[..]
Hij belande toch wel op z'n rug dus tis niet zo'n gek idee om te proberen in de laatste ronde als toch niks lukt.
quote:Bellator Fighting Championships made its FOX Sports Net debut April 8th as FSN’s highest-rated national program on both Thursday and Sunday night. The Thursday premiere lifted the network’s prime time ratings by an impressive 60 percent compared to the same time period average in the 2nd Quarter of 2009.
Boksen hierquote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Wie zit er hier trouwens zelf op een vechtsport? Ik doe zelfs sinds 3 maanden kickboxen.
Jaar boxen gedaan, en klein beetje kickboxen. Ook beetje takedowns/jiu-jitsu gedaan, maar niet echt noemswaardig.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Wie zit er hier trouwens zelf op een vechtsport? Ik doe zelfs sinds 3 maanden kickboxen.
Krav maga, BJJ en op zijn tijd beetje grappling en MMAquote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Waarom wil je niet meer op blote voeten rondlopen?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:59 schreef n00cL30n het volgende:
Midi Shaolin, maar ik zit weer ernstig te twijfelen om of weer op Kyokushin karate te gaan, of misschien toch Krav Maga te gaan volgen.
(Heel eerlijk gezegd wil ik niet meer een martial art waar je op blote voeten moet rondlopen)
Ik heb vorig jaar aan kickboksen gedaan voor een half jaar en ook een paar freefight lessen gevolgd. Ik hoop het na een tijdje weer op te pakken.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef Johan_Haas_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, gelukkig hebben we hier geen micha's en jamila's.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:33 schreef Dacide het volgende:
moderator @ mixfight.nl (vaak vermoeiender dan real life mma :p )
Mja, juist door deze 2 personen zijn er zoveel gasten die er altijd op in gaan, omdat het vaak vervelend is.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:50 schreef Dacide het volgende:
Ik zal me daar niet over uitlaten.. Kan je wel zeggen dat ik de anti-micha's en anti-jamilla's vaak vervelender vind dan deze twee personen zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bla Bla Bla :P
Naast de vaak voorkomende voetklachten van weer starten, krijg ik snel last van kapotte voeten, eelt en voetschimmel, wil nou eens een art zonder poeder/zalf kunnen beoefenen.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Waarom wil je niet meer op blote voeten rondlopen?
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Naast de vaak voorkomende voetklachten van weer starten, krijg ik snel last van kapotte voeten, eelt en voetschimmel, wil nou eens een art zonder poeder/zalf kunnen beoefenen.
Voor eelt kun je zo'n rasp kopen die haalt het er meteen weer vanaf. Gewoon 1 keer per week bij houden en je kan vooruitquote:Op donderdag 22 april 2010 18:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Naast de vaak voorkomende voetklachten van weer starten, krijg ik snel last van kapotte voeten, eelt en voetschimmel, wil nou eens een art zonder poeder/zalf kunnen beoefenen.
Hiel weet ik niet.. Ik had het altijd aan de zijkant en bovenop mijn voet en grote teen. Daar heb ik geen last meer van..quote:Op donderdag 22 april 2010 19:47 schreef n00cL30n het volgende:
Bij mij zijn de probleemvlakken de grote teen en de hiel, deze---^ helpen hier ook goed bij?
Ik hoop dat hij eerst Shields destroyed en daarna Nick Diaz een ongenadig pak slaag geeft. Ben sowieso fan van Miller dus hoop echt dat hij iets mag terug doen. An sich is dit goed voor StrikeForce want hier praten mensen over.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:15 schreef n00cL30n het volgende:
+1. Ik hoop echt dat Miller ze allemaal gaat straffen in de ring!
Ik vind het ronduit belachelijk.... Laat BJ eerst maar eens een partij tegen Maynard knokken (en winnen) en ondertussen kan Edgar tegen Florian ofzo...quote:Op vrijdag 23 april 2010 03:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Goed nieuws, dat was de UFC toch aan het publiek verplicht.
Niet helemaal met je eens...quote:Op donderdag 22 april 2010 23:12 schreef Paxlie het volgende:
Afgezien van dat die idioterie niet hoort bij een main event vond ik het bruut slecht dat ze Miller de schuld geven van dit alles. Hij kwam gewoon even zeggen dat hij graag een rematch wilde op een Miller manier.
Eens, maar beledig Miller dan door gewoon te roepen dat hij de rematch in jouw ogen nog lang niet verdiend heeft en dat hij eerst zelf maar eens wint van Hendo. Sowieso hadden de StrikeForce officials Miller nooit in de kooi moeten laten, daar ging het in eerste instantie al fout. Overigens is dit alweer het 2e massa gevecht van het Diaz kampquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:43 schreef Dacide het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens...
Dat Shields kamp er direct op losslaat is gewoon fout... PUNT!
Maar denk je eens in... Shields heeft net de allergrootste winst uit zijn leven behaald. Werd totaal overrompeld door Hendy in de eerste ronde en dan toch gewonnen (en dik).. en dan krijgt ie eff 1 minuutje airplay en dan komt Miller er weer met zijn kop tussen om ook wat airplay weg te pikken voor die kutrematch waar ie al een jaar over loopt te huilen.
Komop zeg...
Maar Shields kamp reactie was gewoon fout.. dat is zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |