Nee niet echt, de rest was niet interessant, had de 1e match streaming gezien en toen het hele pakket gedownload maar dat was de moeite niet waard. hint: fights 4 all ..google it.quote:Op maandag 19 april 2010 00:20 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Is het de moeite waard om te downloaden? Niet teveel spoilen met je antwoord![]()
Ik ook, nondeju!quote:
Zoeken.quote:Op maandag 19 april 2010 11:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
Damn, kan het nergens vindeniemand toevallig ergens wel een kopietje kunnen vinden op een nieuwsgroep?
Bizar, zit in Binsearch, Newzbin en via Newsleecher te zoeken en kan niets vinden... Zocht op Strikeforce, Nashville en ga zo maar door... Wel veel muziek, maar verder niet.quote:Op maandag 19 april 2010 12:23 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Zoeken.Wel avi..
Geen zin om de HD te zoeken hier op werk
Graag gedaanquote:Op maandag 19 april 2010 12:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Bizar, zit in Binsearch, Newzbin en via Newsleecher te zoeken en kan niets vinden... Zocht op Strikeforce, Nashville en ga zo maar door... Wel veel muziek, maar verder niet.
Dus bedankt!
Belachelijke gasten die 2. Goed voorbeeld voor de sport hoor!quote:
Hoewel ik het gedrag ook zeker afkeur van de Diaz brothers, onderschat Nick Diaz niet hoor! Die gast heeft erg veel in zijn mars en Dana zou hem ook wel in de UFC willen hebben.quote:Op maandag 19 april 2010 20:09 schreef DanHardy het volgende:
Ervan uitgaande dat alle liefhebbers Strikforce hebben gekeken. Ik heb net de partijen van Aoki en Shields gekeken.
Aoki-Melendez
Tja, dat viel tegen. Melendez ken ik niet, Aoki wel. De "legende" is blijkbaar groter dan de man zelf, want hij kreeg niks voor elkaar.
Shields vs Henderson
Ongelooflijk hoe hij Shields de eerste ronde wist te overleven. Daarna zware dominatie op de grond. Hij moet zijn stand up wel behoorlijk verbeteren want als je de eerste rond zag dan was hij op dat gebied erg kwetsbaar. En ja dat ordinaire kroeggevecht na afloop was kansloos. Als ik president van Strikeforce was, zou ik die gasten gelijk cutten. Dana moet wel gek zijn om die Diaz naar de UFC te halen, want een dombo's.
Ja ik lees altijd dat Dana zo lyrisch is van hem. Maar ja, als je geen zelfbeheersing hebt....Zo'n grapje kan de UFC zich niet permiteren.quote:Op maandag 19 april 2010 21:25 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hoewel ik het gedrag ook zeker afkeur van de Diaz brothers, onderschat Nick Diaz niet hoor! Die gast heeft erg veel in zijn mars en Dana zou hem ook wel in de UFC willen hebben.
Referee's hebben niks met organisaties te maken.quote:Op maandag 19 april 2010 21:33 schreef Blackviper het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die scheidsrechters. Zijn die onafhankelijk van de UFC en strikeforce? Aangezien ik Mario Yamasaki zag.
Aah vandaarquote:Op maandag 19 april 2010 22:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Referee's hebben niks met organisaties te maken.
Iedere scheids kan in elke organisatie uitkomen.. van de lokale amateur fights tot KOTC tot SF tot UFC enz enz.
quote:The fight also proves why striking stats don't tell the entire story. According to Compustrike, Mousasi outlanded Lawal by over 150 strikes.
Klopt ja, ik zag onlangs Herb Dean in een aflevering van Tap Out (eerste seizoen) ook ref spelen ergens tijdens een onbeduidende partijquote:Op maandag 19 april 2010 22:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Referee's hebben niks met organisaties te maken.
Iedere scheids kan in elke organisatie uitkomen.. van de lokale amateur fights tot KOTC tot SF tot UFC enz enz.
Vooral takedowns tellen erg zwaar.quote:Op maandag 19 april 2010 22:57 schreef roepdeman het volgende:
Mousasi werd gedomineerd, dat geef ik toe, maar als je de stats van dat gevecht bekijkt heeft hij Lawal echt veel vaker geslagen en geschopt. En hoe vaak hebben we niet gezien dat judges kijken naar dit soort statistieken?
Als takedowns niet zo zwaar zouden tellen, dan was GSP geen kampioen geweest.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:06 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Vooral takedowns tellen erg zwaar.
Dus als je wil willen, zet een take down in, lay en pray 5 ronden en je hebt gewonnen.
quote:You probably know Joe Rogan as the host of the hit show FEAR FACTOR. Or it could be from his turn as Joe Garrelli on NEWS RADIO. Or as the host of the MAN SHOW. Or even more recently as the spokesperson for the UFC. What you may not know is that Joe Rogan is one of the top comedians in the country. He sells out big rooms from coast to coast on the strength of his fantastic comedy and this disc solidifies him as one of the most important voices in the country. Joe’s hard-edged, uncensored, and smart view of the world shines through on his third album. With sharp insights on evolution, pot and the insanity of everyday life, there are no taboos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |