raar getalquote:
goed zo Juup, je leert het wel, dat was idd 8quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed zo Juup, je leert het wel, dat was idd 8
ik ben geboren op de enige dag per jaar waarvan de datum uit 2 perfecte getallen bestaat, must be a signquote:
Sja... zou kunnen.quote:Op zondag 11 april 2010 22:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben geboren op de enige dag per jaar waarvan de datum uit 2 perfecte getallen bestaat, must be a sign
Hoe was je verjaardag?quote:
en een boormachine van SQquote:Op zondag 11 april 2010 22:31 schreef bleiblei het volgende:
Leuk! En ik heb geen lego gekregen.
Wel een aantal dvd's, een lijmklem, wat bonnen en bijdrages voor een mooie lamp boven de eettafel.
Alfaquote:Op maandag 12 april 2010 09:38 schreef ArTiC het volgende:
Volgende x gewoon weer een Honda of Alfa dus
quote:Op maandag 12 april 2010 10:48 schreef Inu het volgende:
Vandaag laatste dag voor mn kamergenoot met zwangerschapsverlof gaat en dan zit ik 3 maanden alleen
quote:Valkuilen: je kunt verdrinken in je ideeën, en teveel tijd aan onzinnige dingen besteden.
Ik weet zeker dat die stelling voor al onze topicbewoners geldtquote:Op maandag 12 april 2010 10:56 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een of andere test zitten doen (moest voor die workshop van vrijdag). De uitkomst is wel aardig, vooral de valkuilen:
[..]yes, that's me.
![]()
Er zitten puntjes in je post...quote:
Sterker nog, heel Fok! ontleent haar bestaansrecht aan dat er zoveel van mijn soort mensen zijn!quote:Op maandag 12 april 2010 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat die stelling voor al onze topicbewoners geldt
zie het als een tvp, me is druk vandaag..quote:
iddquote:Op maandag 12 april 2010 11:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sterker nog, heel Fok! ontleent haar bestaansrecht aan dat er zoveel van mijn soort mensen zijn!
Ziet er uit als paaseitjes van de AH.quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 11:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ziet er uit als paaseitjes van de AH.
(waar het hart van vol is...)
Ze waren nu met 50% korting bij AH, V heeft de halve kar volgegooid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op maandag 12 april 2010 11:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ze waren nu met 50% korting bij AH, V heeft de halve kar volgegooid.bij de super was alle paasspul 50 centSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
bij de super de b. was alles 50%.quote:Op maandag 12 april 2010 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij de super was alle paasspul 50 cent
Alle huismerk, of echt alles alles?quote:Op maandag 12 april 2010 11:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
bij de super de b. was alles 50%.
vrouw heeft voor 200 ingeladen en 100 afgerekend..
volgende week zijn ze verjumboot.
Ze wonen in the middle of friggin nowhere tussen Maas en Waal. Dus ruimte zatquote:Op maandag 12 april 2010 12:23 schreef Levitation het volgende:
Tof, wonen ze zo ruim, of is het gewoon een drukke bende?
quote:Op maandag 12 april 2010 11:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ziet er uit als paaseitjes van de AH.
(waar het hart van vol is...)
quote:Op maandag 12 april 2010 11:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ze waren nu met 50% korting bij AH, V heeft de halve kar volgegooid.Bedankt voor de tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook de luiers? Dat is me en ritje naar de ab wel waard namelijk.quote:Op maandag 12 april 2010 11:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
bij de super de b. was alles 50%.
vrouw heeft voor 200 ingeladen en 100 afgerekend..
volgende week zijn ze verjumboot.
dat ze maar wat dichtebij een jumbo makenquote:Op maandag 12 april 2010 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alle huismerk, of echt alles alles?
Onze SdB verjumboot volgende maand
breien is hip tegenwoordig....nagellakken is uitquote:
jij hebt een auto, jij kan nog ergens anders heen voor je boodschappen. Ik heb geen keuze. En jumbo vind ik stom.quote:Op maandag 12 april 2010 12:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
nie zeiken, jumbo heeft lekkere pakken met snoep,en is goejkoop
alles!quote:Op maandag 12 april 2010 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alle huismerk, of echt alles alles?
Onze SdB verjumboot volgende maand
alles!quote:Op maandag 12 april 2010 12:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
ook de luiers? Dat is me en ritje naar de ab wel waard namelijk.
beter een jumbo dan een super de B.quote:Op maandag 12 april 2010 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil helemaal geen jumbo, dammit!
Autistjequote:Op maandag 12 april 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah. Ik haat verandering.
Tenzij ze d'r een Appie van maken natuurlijk
albertheijn is voor de nouveau riche ofzoietsquote:Op maandag 12 april 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach nee joh, vroeger misschien.quote:Op maandag 12 april 2010 12:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
albertheijn is voor de nouveau riche ofzoiets
Albert Heijn is goedkoper dan SdB hoorquote:Op maandag 12 april 2010 12:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
albertheijn is voor de nouveau riche ofzoiets
teveel prikkels?quote:Op maandag 12 april 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goedkoopst is voor mij nooit de doorslaggevende factor, dat weet je onderhand ook welquote:Op maandag 12 april 2010 13:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
teveel prikkels?
Jumbo is beduidend goedbilliger dan AH of SdB
hier gaan alle tokkies (en blueman) naar de emtequote:Op maandag 12 april 2010 12:58 schreef -moppie- het volgende:
De Emte is zo kut nog niet eigenlijk. Het is meer de ruimte die de winkel (die in Veldhoven dan he) zo klote maakt.
Je woont in helmond, dudequote:Op maandag 12 april 2010 13:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hier gaan alle tokkies (en blueman) naar de emte
dat zou het wel moeten zijnquote:Op maandag 12 april 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goedkoopst is voor mij nooit de doorslaggevende factor, dat weet je onderhand ook wel
daar wonen alleen maar tokkies!quote:
Nee, natuurlijk niet. Als dat zo was hadden we alleen nog maar Aldi's en schleckers in nederlandquote:
oh, wistikniequote:
ik ben nog nooit in een schlicker geweest...quote:Op maandag 12 april 2010 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Als dat zo was hadden we alleen nog maar Aldi's en schleckers in nederland
Die dan vanwege hun monopoliepositie heel duur zouden worden...dus de maatschappij moet je dankbaar zijnquote:Op maandag 12 april 2010 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Als dat zo was hadden we alleen nog maar Aldi's en schleckers in nederland
Naja, ook zo'n goedkope kutwinkelquote:Op maandag 12 april 2010 13:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben nog nooit in een schlicker geweest...
OMG, burgertrut!quote:Op maandag 12 april 2010 13:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ben deze aan het maken![]()
[ afbeelding ]
Maar dan met andere kleuren en grote en grovere vissen
O'Lacy's?quote:Op maandag 12 april 2010 13:08 schreef FUFR het volgende:
ik ben ook geen fan van het huismerk van jumbo....lays, laya, layo bushwacka. of hoe het ook heet.
OMG de vertrutting slaat echt toe, de een doet nagels, de ander is al oma in dr twentiesquote:Op maandag 12 april 2010 13:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ben deze aan het maken![]()
[ afbeelding ]
Maar dan met andere kleuren en grote en grovere vissen
JAH!quote:
Wat is er in godsnaam truttig aan groene chroomlak op je nagels?quote:Op maandag 12 april 2010 13:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
OMG de vertrutting slaat echt toe, de een doet nagels, de ander is al oma in dr twenties
Is de aldi onder de drogisten. In NL totaal mislukt door de concurrentie van de Kruidvat en Trekpleister. Verdwijnt ook uit NL, na jaaaren verlies gemaakt te hebben.quote:Op maandag 12 april 2010 13:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben nog nooit in een schlicker geweest...
Oh, valt wel meequote:Op maandag 12 april 2010 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG, burgertrut!
Hoeveel jarenplan?
ja ik heb weer een subtiele bui.quote:
nou. het groene en de chroomquote:Op maandag 12 april 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam truttig aan groene chroomlak op je nagels?
humpf. Jesoes had er maar 1 nodigquote:Op maandag 12 april 2010 13:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, valt wel meeHeb nu 15 vissen ofzo en ik doe ongeveer 3 kwartier over een vis. En mijn vissen zijn dusdanig groot dat je al snel best een grote deken hebt
Wilde gaan voor 4x6 en kijken of ik dan nog zin en wol heb
Ach, ws bereik ik met haken en breien hetzelfde effect als jij doet met draaien en dat is het hele idee van een hobby toch?quote:Op maandag 12 april 2010 13:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
OMG de vertrutting slaat echt toe, de een doet nagels, de ander is al oma in dr twenties
Leuk, wel een pic als het klaar is he?quote:Op maandag 12 april 2010 13:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, valt wel meeHeb nu 15 vissen ofzo en ik doe ongeveer 3 kwartier over een vis. En mijn vissen zijn dusdanig groot dat je al snel best een grote deken hebt
Wilde gaan voor 4x6 en kijken of ik dan nog zin en wol heb
Of curzquote:Op maandag 12 april 2010 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk, wel een pic als het klaar is he?
quote:Op maandag 12 april 2010 13:15 schreef Levitation het volgende:
Ik vind de aldi trouwens ook niets. Lidl vind ik prima, is al een stuk netter dan de aldi en de producten zijn prima. Maar het liefste ga ik naar de AH, is gewoon fijn shoppen.
quote:Op maandag 12 april 2010 13:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja ik heb weer een subtiele bui.
en nee, nog geen eensluidend antwoord van Frau, behalve: je kunt dit weekend niet, lul, dan moet je draaien op een party
het maakt iig minder lawaai dan ikkequote:Op maandag 12 april 2010 13:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Ach, ws bereik ik met haken en breien hetzelfde effect als jij doet met draaien en dat is het hele idee van een hobby toch?
ik heb er anders wel op zitten wachten heur!quote:
das dan jammer for youquote:Op maandag 12 april 2010 13:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb er anders wel op zitten wachten heur!
quote:
Heb je meteen geen last meer van 'psssst maisje' negersquote:Op maandag 12 april 2010 13:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Doe jij dat serieus in het openbaar?
tjongejonge zeg!quote:
ja maar waarvan bedoel je?quote:Op maandag 12 april 2010 13:50 schreef febster het volgende:
Net brandoefening, ook heel fijn. Fufr, heb jij kaartjes?
En zo wel, dan rag je gewoon een breinaald in hun bruine oogquote:Op maandag 12 april 2010 13:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je meteen geen last meer van 'psssst maisje' negers
Awakefest natuurlijkquote:
uhuhquote:Op maandag 12 april 2010 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En zo wel, dan rag je gewoon een breinaald in hun bruine oog
ik haat mijn besluiteloze vrouwquote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef febster het volgende:
[..]
Awakefest natuurlijkIz uitverkocht sinds vorige week enzo.
Ik ken die mensen toch nietquote:Op maandag 12 april 2010 13:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Doe jij dat serieus in het openbaar?
Oh, die vallen niet op gezette donkerharige meisjes die hun heel pissed aankijken omdat ze kutmuziek op hebben staan die veel te hard staatquote:Op maandag 12 april 2010 13:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je meteen geen last meer van 'psssst maisje' negers
Hmmmatig. Het is de 10 jaars versie manquote:
gezet?quote:Op maandag 12 april 2010 14:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ken die mensen toch nietEn ik zit elke dag 80 min in de trein, moet toch iets doen....
[..]
Oh, die vallen niet op gezette donkerharige meisjes die hun heel pissed aankijken omdat ze kutmuziek op hebben staan die veel te hard staat
Al zat er vanochtend eentje tegenover me die opera op had staan
Vast rap-opera. Die negers coveren allesquote:Op maandag 12 april 2010 14:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ken die mensen toch nietEn ik zit elke dag 80 min in de trein, moet toch iets doen....
[..]
Oh, die vallen niet op gezette donkerharige meisjes die hun heel pissed aankijken omdat ze kutmuziek op hebben staan die veel te hard staat
Al zat er vanochtend eentje tegenover me die opera op had staan
vanavond krijgt ze zequote:Op maandag 12 april 2010 14:02 schreef febster het volgende:
[..]
Hmmmatig. Het is de 10 jaars versie man.
tja...vrouwen met maat 40+ zijn idd wel ranzige dikke zwijnenquote:Op maandag 12 april 2010 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jeweetz, ze heeft wel maat 38 hoor
*kras*quote:Op maandag 12 april 2010 14:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...vrouwen met maat 40+ zijn idd wel ranzige dikke zwijnen
In vergelijking met die stokjesmeisjes waar ze het liefst mee lopen wel jaquote:
Zou ik willenquote:Op maandag 12 april 2010 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jeweetz, ze heeft wel maat 38 hoor
Heerlijk dat soort namenquote:Op maandag 12 april 2010 14:05 schreef ArTiC het volgende:
Kees Koek![]()
Niemand die je nog serieus neemt...al neem je 15 tanks mee
Kan hij ook Kapitein worden? Dan is hetquote:Op maandag 12 april 2010 14:05 schreef ArTiC het volgende:
Kees Koek![]()
Niemand die je nog serieus neemt...al neem je 15 tanks mee
Hopelijk wordt ie ooit kapitein...Kapitein Koekquote:
stom dik wijf...mijn grap voor mijn neus wegmaaienquote:Op maandag 12 april 2010 14:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Kan hij ook Kapitein worden? Dan is het
[ afbeelding ]
40 dan. Hooguit.quote:Op maandag 12 april 2010 14:06 schreef Inu het volgende:
[..]
In vergelijking met die stokjesmeisjes waar ze het liefst mee lopen wel jaAlhoewel ben ik misschien voor negers wel een goed formaatje, maar voor Turken en Marokkanen echt niet
[..]
Zou ik willen
Hij is Luitenant-Kolonel... dan issie al Kapitein geweestquote:Op maandag 12 april 2010 14:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stom dik wijf...mijn grap voor mijn neus wegmaaien
oh...heb daar geen verstand vanquote:Op maandag 12 april 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij is Luitenant-Kolonel... dan issie al Kapitein geweest
En ik heb ook al alle koekjes opgegetenquote:Op maandag 12 april 2010 14:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stom dik wijf...mijn grap voor mijn neus wegmaaien
Ja, van bovenkleding, broeken nietquote:
De Jumbo is Veldhoven is een kutwinkel.quote:Op maandag 12 april 2010 12:58 schreef -moppie- het volgende:
De Emte is zo kut nog niet eigenlijk. Het is meer de ruimte die de winkel (die in Veldhoven dan he) zo klote maakt.
kras in zijn autoquote:
jij bent toch geen lang dik mormel?quote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef Inu het volgende:
[..]
En ik heb ook al alle koekjes opgegeten
[..]
Ja, van bovenkleding, broeken nietIk ben lang, daardoor valt het gewoon minder op
vanmorgen stond mijn spiegel wel naar buiten omgeklapt...terwijl mijn auto op de binnenplaatst stond...wat weet jij daar van?quote:
sloeriequote:
S&B is een kutdorp.quote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
De Jumbo is Veldhoven is een kutwinkel.
toen lag ik nog op bed?quote:Op maandag 12 april 2010 14:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vanmorgen stond mijn spiegel wel naar buiten omgeklapt...terwijl mijn auto op de binnenplaatst stond...wat weet jij daar van?
en je hebt mijn rem gesaboteerd he?quote:Op maandag 12 april 2010 14:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
toen lag ik nog op bed?
ja! dat was het!
Oh yeh! Vooral negerts en mocro's (op leeftijd) vallen op gezette brunettes!quote:Op maandag 12 april 2010 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vast rap-opera. Die negers coveren alles
Overigens vallen die negers vooral op donkerharige gezette meisjes, ik ben het levende bewijs
Ey, pssst!quote:Op maandag 12 april 2010 14:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oh yeh! Vooral negerts en mocro's (op leeftijd) vallen op gezette brunettes!![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 14:16 schreef febster het volgende:
Ging gisteren bij mijn vader eten, had hij het gerucht gehoord dat hij wethouder in Eindhoven zou worden.
Mijn pa, wethouder
Dat is natuurlijk onzin hequote:Op maandag 12 april 2010 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
Inu, lange meisjes kunnen geen maat 34 hebben, dan zijn het stokpoppetjes. De meeste lange slanke meiden die ik ken hebben minimaal maat 40. Als het kleiner wordt, worden het lijken :')
Tov!quote:Op maandag 12 april 2010 14:03 schreef ArTiC het volgende:
Leviplaystation:
Konvooi tanks over de A2 op oefening
door Rob Burg. maandag 12 april 2010 | 12:14 | Laatst bijgewerkt op: maandag 12 april 2010 | 13:29
Tekstgrootte
OIRSCHOT - Het B-eskadron van het 11e tankbataljon van 13 Mechbrig is maandagochtend met 15 tanks en 8 rupsvoertuigen vanuit Oirschot vertrokken voor een oefening in het Belgische Beverlo. De loodzware tanks reden via de A58 en de A2 naar Valkenswaard, om via de Luikerweg door te rijden naar Beverlo.
Volgens luitenant-kolonel Kees Koek hoort ook het rijden over de openbare weg tot de oefening. "Tijdens de huidige missies, in Afghanistan bijvoorbeeld, rijden de tanks meer over de weg en door dorpjes dan in het terrein. Dat moet je wel kunnen en dus moet het ook geoefend worden. Je moet leren dat zo'n tank hartstikke breed en lang is en dat je niet alle stoepen kapotrijdt."
Door het konvooi, dat onder begeleiding van politie en marechausee 60 à 70 over de snelweg reed, ontstond enige filevorming.
[ afbeelding ]
Vind je?quote:
Ja, ik ben op het moment echt niet de dunste en dan heb ik het nog over broekmaat 38!quote:Op maandag 12 april 2010 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vind je?
Een meisje met maat 36 en lengte 1.60 ziet er ztukken gezonder uit dan een meisje van 1.85 met dezelfde maat
Ja, maar jij hebt wel een iets andere kijk op "slank" dan vrouwen zoals ik.quote:Op maandag 12 april 2010 14:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja, ik ben op het moment echt niet de dunste en dan heb ik het nog over broekmaat 38!
Da's meer je eigen issue dan. De dunste is naar mijn mening geen vereiste, broekmaat 38 is hartstikke gezond.quote:Op maandag 12 april 2010 14:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja, ik ben op het moment echt niet de dunste en dan heb ik het nog over broekmaat 38!
Ik zeg ook niet dat het niet gezond is maar dun is anders hoor. Vooral als je je kleren uittrekt.quote:Op maandag 12 april 2010 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's meer je eigen issue dan. De dunste is naar mijn mening geen vereiste, broekmaat 38 is hartstikke gezond.
ik zou niet weten hoe, je aanklacht zou geen stand houden in de rechtbankquote:
zover komt het niet...ik neem gewoon wraakquote:Op maandag 12 april 2010 14:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe, je aanklacht zou geen stand houden in de rechtbank
Dun is in mijn ogen iets anders dan bottenmager inderdaadquote:Op maandag 12 april 2010 14:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet gezond is maar dun is anders hoor. Vooral als je je kleren uittrekt.![]()
Maar goed, ik denk er inderdaad anders over dan jullie.
valt reuze mee in vergelijks met mij..quote:Op maandag 12 april 2010 14:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
revens is a dish best served Coltquote:Op maandag 12 april 2010 14:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zover komt het niet...ik neem gewoon wraak
Hier, Levi noemt me ook gezetquote:Op maandag 12 april 2010 14:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oh yeh! Vooral negerts en mocro's (op leeftijd) vallen op gezette brunettes!![]()
Als jij dat fijn vindt, mag je dat zo lezen.quote:
slaat nergens op...je bent niet gezetquote:
Ja, ranzig vark!quote:Op maandag 12 april 2010 14:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
slaat nergens op...je bent niet gezet
gewoon dik
ik zou mijn hond er nog vanaf schoppenquote:
quote:
Het hangt wel nogal van je bouw af, als je heel smal bent van jezelf kan het wel, maar als je wat breder bent, krijg je bij die lengte wel een probleem met dat gewicht.quote:Op maandag 12 april 2010 14:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar ik ben het wel eens met je hoor, iemand met mijn lengte die 60 kilo weegt is echt te dun... En dan mag hetallemaal wel strak zijn, ik vind dat bovenboven tegen elkaar aan moeten komen als je rechtop staat, want zo'n ruimte tussen van die knokige benen is echt lelijk
Al zouden mijn bovenbenen wel wat dunner mogen, wat volgens mij niet echt kan, aangezien ze altijd zo zijn geweest
Dat zijn stootkussens voor Jobquote:Op maandag 12 april 2010 14:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar ik ben het wel eens met je hoor, iemand met mijn lengte die 60 kilo weegt is echt te dun... En dan mag hetallemaal wel strak zijn, ik vind dat bovenboven tegen elkaar aan moeten komen als je rechtop staat, want zo'n ruimte tussen van die knokige benen is echt lelijk
Al zouden mijn bovenbenen wel wat dunner mogen, wat volgens mij niet echt kan, aangezien ze altijd zo zijn geweest
Nee, geen idee!quote:Op maandag 12 april 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zijn stootkussens voor JobWeet je hoe pijnlijk seksen is als je overal van die botten hebt
heeeel klein... ongeveer zo groot als een theelepeltje.quote:
mijn hond zou me er nog vanaf schoppen!quote:Op maandag 12 april 2010 14:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou mijn hond er nog vanaf schoppen
Jij bent echt raarquote:Op maandag 12 april 2010 14:42 schreef -moppie- het volgende:
bovenbenen die tegen elkaar moeten komen en die dan zo lekker incl. geluid langs elkaar schuren.
nou, smaken verschillen zullen we maar zeggen.
overigens stokjes als benen zijn ook niet mooi.
Die hond hamster van jou wel jaquote:Op maandag 12 april 2010 14:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijn hond zou me er nog vanaf schoppen!
Nee, ik ook niet eigenlijk, hoewel ik wel es met een mannelijke bottenbaal gedingest heb en da's al best pijnlijk, laat staan als je allebei zo bentquote:
Valt wel mee. Je moet alleen uitkijken dat je niet met heupbot heupbot stoot, das wel minder fijnquote:Op maandag 12 april 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zijn stootkussens voor JobWeet je hoe pijnlijk seksen is als je overal van die botten hebt
Gezonde bovenbenen raken elkaar nou eenmaal... als er ruimte tussen zit ben je of te dun, of heb je enorme O-pootjesquote:Op maandag 12 april 2010 14:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat jij wil.
maar figuur Doutzen Krous enzo vind ik mooi en volgens mij, velen met mij!
Idd, auwauwauwquote:Op maandag 12 april 2010 14:46 schreef febster het volgende:
[..]
Valt wel mee. Je moet alleen uitkijken dat je niet met heupbot heupbot stoot, das wel minder fijn/
Wij gaan hier niet uitkomen hoor SQ, gezonde bovenbenen moeten tegen elkaar aankomen.quote:Op maandag 12 april 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gezonde bovenbenen raken elkaar nou eenmaal... als er ruimte tussen zit ben je of te dun, of heb je enorme O-pootjes
Okee, dan niet. Jij jouw mening, ik de mijnequote:Op maandag 12 april 2010 14:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wij gaan hier niet uitkomen hoor SQ, gezonde bovenbenen moeten tegen elkaar aankomen.
Valt wel mee, is ook een gevalletje "bouw", sommige mensen (zoals ik) hebben daar vetkussentjes en anderen niet.quote:Op maandag 12 april 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gezonde bovenbenen raken elkaar nou eenmaal... als er ruimte tussen zit ben je of te dun, of heb je enorme O-pootjes
dan heb je een brugkut!quote:Op maandag 12 april 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb geen brugkut maar een smal bekken, al zou ik 43 kilo wegen raakten ze elkaar nog, maar als je idd een brugkut hebt zou het wel kunnen dan...quote:Op maandag 12 april 2010 14:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Valt wel mee, is ook een gevalletje "bouw", sommige mensen (zoals ik) hebben daar vetkussentjes en anderen niet.
like you hef heupbotsquote:
mwah, mag wel iets flinker en een wat minder semi-zwoel kijkende kop op.quote:Op maandag 12 april 2010 14:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat jij wil.
hij heeft idd nu even gene hoektanden.quote:
een brugkut noemden wij maisjes waarbij de bovenbeens idd elkaar niet raaktenquote:Op maandag 12 april 2010 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb geen brugkut maar een smal bekken, al zou ik 43 kilo wegen raakten ze elkaar nog, maar als je idd een brugkut hebt zou het wel kunnen dan...
quote:Op maandag 12 april 2010 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik schijn ze te hebben...
Was overigens 32 kilo geleden FYI
Ik heb een heel breed bekken en als ik die kussentjes zou laten wegsnijden zouden mijn benen elkaar niet raken, gok ik.quote:Op maandag 12 april 2010 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb geen brugkut maar een smal bekken, al zou ik 43 kilo wegen raakten ze elkaar nog, maar als je idd een brugkut hebt zou het wel kunnen dan...
ik niet...dat is een Friesquote:Op maandag 12 april 2010 14:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat jij wil.
Is wel fijn, hoor, als je benen elkaar niet raken. Ik zou veeeeeeel langer met mijn broeken doen.quote:Op maandag 12 april 2010 14:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
een brugkut noemden wij maisjes waarbij de bovenbeens idd elkaar niet raakten
Dat zeg ik toch?quote:Op maandag 12 april 2010 14:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb een heel breed bekken en als ik die kussentjes zou laten wegsnijden zouden mijn benen elkaar niet raken, gok ik.Zeker niet als ik nog 15 kg zou afvallen. Kwestie van bouw dus.
quote:
Dat wel ja!quote:Op maandag 12 april 2010 14:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is wel fijn, hoor, als je benen elkaar niet raken. Ik zou veeeeeeel langer met mijn broeken doen.
Bij mij 10 kilo geleden, nu zijn ze verdwenen.quote:Op maandag 12 april 2010 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik schijn ze te hebben...
Was overigens 32 kilo geleden FYI
gift niks, zolang je maar zacht bentquote:Op maandag 12 april 2010 14:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lees ik weer niet goed? Sorry, ben een waardeloze multitasker.
Ik mag zeker niet zeggen dat ze niet zo ver horen uit te steken he?quote:Op maandag 12 april 2010 14:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Bij mij 10 kilo geleden, nu zijn ze verdwenen.
Doet overigens wel zeer als je dan net als ik vaak doe, de bochten te kort neemt.
Sjesus dan kwam je weer met die dingen tegen de deurpost aan
das niet te kort door de bocht, dan ben je gewoon een lomp boerinnekequote:Op maandag 12 april 2010 14:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Bij mij 10 kilo geleden, nu zijn ze verdwenen.
Doet overigens wel zeer als je dan net als ik vaak doe, de bochten te kort neemt.
Sjesus dan kwam je weer met die dingen tegen de deurpost aan
Is dat jouw privé-sub-forum?quote:Op maandag 12 april 2010 14:55 schreef FUFR het volgende:
stelletje vette mormels![]()
misschien kan een modje het topic verzetten naar FAT?
quote:Op maandag 12 april 2010 14:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
das niet te kort door de bocht, dan ben je gewoon een lomp boerinneke
Volgens mij zit er 15 kilo speling in een ideaal gewicht toch?quote:Op maandag 12 april 2010 14:57 schreef Inu het volgende:
Ik vind Job idd al veel te knokerig vaak, vooral zn knieen
Ik vind van die dunne meisjes met skinny broeken aan waarbij er 20 cm tussen de benen zit het er echt niet uitzien. Ik zou dan wijdere broeken dragen als ik zo'n figuur/bouw had![]()
Ik ben 1.80 en volgens de Wii moet ik 8 kilo afvallen om een perfect gewicht te hebben
Nja, de Wii is nogal rigoreus in zn uitsprakenquote:Op maandag 12 april 2010 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij zit er 15 kilo speling in een ideaal gewicht toch?
quote:Op maandag 12 april 2010 14:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, de Wii is nogal rigoreus in zn uitsprakenJob moest 10 kilo aankomen volgens mij en mn vaders poppetje is een ballon
quote:HELMOND/NUENEN
De politie heeft zaterdagavond vier rijbewijzen ingenomen voor te hard rijden. De grootste overtreding was van een 23-jarige automobilist uit Eindhoven die 201 km/u reed over de Schootsendreef in Helmond waar 70 km/u is toegestaan.
ohnoesquote:Op maandag 12 april 2010 14:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ben niet bang, ik weet bijna wel zeker dat je haar nooit zult opvallen.
Ongeveer ja. Ik mag tussen de 80 en 100 kilo wegen.quote:Op maandag 12 april 2010 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, is een beetje afhankelijk van je lengte, hoe langer je bent hoe meer speling je hebtquote:Op maandag 12 april 2010 15:02 schreef febster het volgende:
[..]
Ongeveer ja. Ik mag tussen de 80 en 100 kilo wegen.
Dat sowieso iddquote:Op maandag 12 april 2010 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, is een beetje afhankelijk van je lengte, hoe langer je bent hoe meer speling je hebt
was ik maar weer 23quote:Op maandag 12 april 2010 15:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen ideeZal wel een leaserijder in een golf geweest zijn.
Chorizoquote:Op maandag 12 april 2010 15:04 schreef Levitation het volgende:
Ik vind dat ik 80kg mag wegen. Wat anderen daarvan vinden zal me chorizo wezen.
Whehe!quote:Op maandag 12 april 2010 15:03 schreef febster het volgende:
[..]
Dat sowieso idd. Ik heb een groter 'oppervlak' waarover het vet zich kan verdelen
Mijn MTB is gemaakt op een gewicht van 80kg...helaas weeg ik 98kg tegenwoordigquote:Op maandag 12 april 2010 15:04 schreef Levitation het volgende:
Ik vind dat ik 80kg mag wegen. Wat anderen daarvan vinden zal me chorizo wezen.
Ik mag max 72 wegen, ondergrens heb ik in mijn leven nog niet naar gekeken.quote:Op maandag 12 april 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet tussen de 55 en 70 kilo wegen volgens Quetelet
ik heb ook het vermoeden dat die ondergrens minimaal terminale kanker vergt bij mijquote:Op maandag 12 april 2010 15:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik mag max 72 wegen, ondergrens heb ik in mijn leven nog niet naar gekeken.![]()
nee dat hebben ze jou wijsgemaaktquote:Op maandag 12 april 2010 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of een mooie lintworm. Nomnomnomquote:Op maandag 12 april 2010 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook het vermoeden dat die ondergrens minimaal terminale kanker vergt bij mij
hoe lang ben je?quote:Op maandag 12 april 2010 15:11 schreef -moppie- het volgende:
mijn minimaal gezond gewicht is 58.6 kg.
Zoek maar eens op wiki ofzo naar lintworm, sommigen worden huge!quote:Op maandag 12 april 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat moet dan zoeen verrekte hongerige worm zijn
quote:Op maandag 12 april 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet tussen de 55 en 70 kilo wegen volgens Quetelet
quote:Uw QI is 31.97
U heeft een zeer hoog lichaamsgewicht, ook wel Obesitas genaamd. Door uw gewicht heeft u een hoger risico op het krijgen van bijvoorbeeld hoge bloeddruk, diabetes mellitus, een te hoog cholesterolgehalte of gewrichtsklachten.Behandeling door arts/dietist wordt dringend aangeraden.
ik niet, dit hier.quote:Op maandag 12 april 2010 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan neem je een BMI van 18,5 als ondergrens dus?
Wat weeg je nu dan?
Oh okee, ja ieder instituut rekent anders namelijk. Meestal gaat men uit van een BMI tussen de 20 en 25quote:Op maandag 12 april 2010 15:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik niet, dit hier.
http://www.voedingswaardetabel.nl/bereken/bmi/
Ben jij nu vetter dan ik?quote:Op maandag 12 april 2010 15:16 schreef Levitation het volgende:
Ik zit op 'n BMI/QI van 35.3 momenteel.
Ik ben officieel dikker!quote:
JAAAAquote:Op maandag 12 april 2010 15:18 schreef Levitation het volgende:
Durf je nu wel met me te gaan zwemmen?
quote:
Iddquote:Op maandag 12 april 2010 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hey, vergeleken met je oude BMI van 72 ben je er al stukken op vooruit gegaan
quote:Op maandag 12 april 2010 15:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Ik ben momenteel een soort barbapapa, maar dan zonder de handige gedaantewisselingen.![]()
*kras*kras*quote:
4 weken op water en broodquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 15:23 schreef ArTiC het volgende:
ik kan wel met mijn buik het volumeknopje van mijn laptop bedienen
met zijn plofkopquote:Op maandag 12 april 2010 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
en iedereen die roept dat bb zo vadsig is, die heeft een BMI van 26,5 dus dat valt heel erg mee
dan heeft hij vast hele lichte botten.quote:Op maandag 12 april 2010 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
en iedereen die roept dat bb zo vadsig is, die heeft een BMI van 26,5 dus dat valt heel erg mee
V heeft ook zoietsquote:Op maandag 12 april 2010 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, joh, van Montignac mag je toch geen brood? Of mocht je alleen geen aardappelen?quote:
Hij zaagt zijn duim eraf om af te vallenquote:Op maandag 12 april 2010 15:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan heeft hij vast hele lichte botten.
Helpt wel, ik denk dat ik al een heel eind richting een gezond gewicht zit als ik een been bij de heup laat afzetten.quote:Op maandag 12 april 2010 15:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij zaagt zijn duim eraf om af te vallen
Ja da's zijn pech... hij lijkt vet maar is het niet, ik ben vet maar lijk het niet. Vanaf de schouders omhoog hequote:
Je mag wel brood maar je mag er geen kaas op.quote:Op maandag 12 april 2010 15:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, joh, van Montignac mag je toch geen brood? Of mocht je alleen geen aardappelen?
stel het voor bij je dietistquote:Op maandag 12 april 2010 15:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Helpt wel, ik denk dat ik al een heel eind richting een gezond gewicht zit als ik een been bij de heup laat afzetten.
Wel 1tje dan he, anders verkloot je je lengte weer...quote:Op maandag 12 april 2010 15:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Helpt wel, ik denk dat ik al een heel eind richting een gezond gewicht zit als ik een been bij de heup laat afzetten.
Dan doe ik een combi van die 2!quote:Op maandag 12 april 2010 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je mag wel brood maar je mag er geen kaas op.
Van atkins mag je geen brood
Barbabobquote:Op maandag 12 april 2010 15:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Ik ben momenteel een soort barbapapa, maar dan zonder de handige gedaantewisselingen.![]()
bb heeft gewoon een stevig figuur...staat echt niet verkeerdquote:Op maandag 12 april 2010 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja da's zijn pech... hij lijkt vet maar is het niet, ik ben vet maar lijk het niet. Vanaf de schouders omhoog he
ze heeft nu ineens zoon "pittig kort moederkapsel'quote:Op maandag 12 april 2010 15:25 schreef ArTiC het volgende:
ik zag sonja bakker weer op tv trouwens...wie heeft die weer opgegraven?
quote:Op maandag 12 april 2010 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel 1tje dan he, anders verkloot je je lengte weer...
Gezonde hollandse boerquote:Op maandag 12 april 2010 15:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bb heeft gewoon een stevig figuur...staat echt niet verkeerd
Scheelt weer 300 gramquote:Op maandag 12 april 2010 15:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze heeft nu ineens zoon "pittig kort moederkapsel'
je hebt echt een vriendin nodig. en snel ook..quote:Op maandag 12 april 2010 15:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bb heeft gewoon een stevig figuur...staat echt niet verkeerd
Nee, ik durf het gewoon te zeggen als een man er goed uitziet...homofoob gedoequote:Op maandag 12 april 2010 15:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hebt echt een vriendin nodig. en snel ook..
Ik ga het ff painten!quote:Op maandag 12 april 2010 15:30 schreef ArTiC het volgende:
ik ben gewoon uit prportie...
dikke kop, smalle schouders, dunne armen, buikje, flinke benen![]()
ja...dat kan natuurlijk niet...je moet minimaal een halve dag thuis zittenquote:Op maandag 12 april 2010 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ze zeiden dat mijn ambitie te hoog lag trouwens... terwijl mijn enige ambitie is om niet meer de hele dag thuis te zitten
halpquote:
quote:
hij is tofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |