En je bent 1.80 he?quote:Op maandag 12 april 2010 15:42 schreef Inu het volgende:
Mijn minimum gewicht is 60 kiloEn een BMI van 27, dus net te hoog
geluktquote:Op maandag 12 april 2010 15:40 schreef ArTiC het volgende:
ik probeerde hem als webicon in te stellen
Ja, ik weets... maar vind ik al teveel werkquote:Op maandag 12 april 2010 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je bent 1.80 he?
Het scheelt, dan hoef je maar tussen de zes en acht kilo kwijt
Krachttraining is goed.quote:Op maandag 12 april 2010 15:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik weets... maar vind ik al teveel werkMaar moet nu verplicht 2x per week sporten van de fysio, alleen is dat alleen krachttraining.. moet mezelf nog zo ver krijgen om ook cardio te gaan doen
das natuurlijk allemaal theoretische kennis van Leviquote:Op maandag 12 april 2010 15:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Krachttraining is goed.Spieren hebben een hoge verbranding en meer spier zorgt dus voor een beter verbranding.
Mijn overbuuf zit bij WeightWatchers en volgens haar moest ik niet gaan sporten want daar werd ik niet slanker van. Vet zette zich immers om in spieren. Ik lollerdequote:Op maandag 12 april 2010 15:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Krachttraining is goed.Spieren hebben een hoge verbranding en meer spier zorgt dus voor een beter verbranding.
Ja, maar ik ben zo slap dat ik de meeste oefeningen doe met 10 kilo, dus het gaat niet heel erg hardquote:Op maandag 12 april 2010 15:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
En die is beroemd om haar accuratesse.quote:Op maandag 12 april 2010 15:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
das natuurlijk allemaal theoretische kennis van Levi
10 kilo is zat vur een meisje.quote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben zo slap dat ik de meeste oefeningen doe met 10 kilo, dus het gaat niet heel erg hard
Ik denk dat overbuuf het allemaal niet zo goed begreep.quote:Op maandag 12 april 2010 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn overbuuf zit bij WeightWatchers en volgens haar moest ik niet gaan sporten want daar werd ik niet slanker van. Vet zette zich immers om in spieren. Ik lollerde
Mijn lachspieren worden idd ook getraind daarquote:
quote:Rasti Rostelli in Partycentrum de Wilgenplas!!!
Wilde U altijd al eens een show van Rasti Rostelli bij wonen?
Grijp dan nu U kans want Rasti Rostelli komt bij U in de buurt!!
Vrijdag 16 April aanvang 20.30 uur (zaal open 19.00 uur) komt hij een geweldige show geven in Partycentrum de Wilgenplas.
Na de Show hebben wij voor U een leuke live zanger die U de rest van de avond zal vermaken.
Dus grijp nu U kans en bestel snel U kaarten via
Tel.nr. 06-53868105 Gerard van Beek of haal deze af bij:
Tabaksspeciaalzaak Jo
Doctor Plesmanlaan 168 Maarssen
Er zijn maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar dus wees er snel bij want op=op!! Kaarten ? 23,- pp
daar verdwijnen maisjes toch?quote:
Geef je daar 23 euro aan uit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |