raar getalquote:
goed zo Juup, je leert het wel, dat was idd 8quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed zo Juup, je leert het wel, dat was idd 8
ik ben geboren op de enige dag per jaar waarvan de datum uit 2 perfecte getallen bestaat, must be a signquote:
Sja... zou kunnen.quote:Op zondag 11 april 2010 22:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben geboren op de enige dag per jaar waarvan de datum uit 2 perfecte getallen bestaat, must be a sign
Hoe was je verjaardag?quote:
en een boormachine van SQquote:Op zondag 11 april 2010 22:31 schreef bleiblei het volgende:
Leuk! En ik heb geen lego gekregen.
Wel een aantal dvd's, een lijmklem, wat bonnen en bijdrages voor een mooie lamp boven de eettafel.
Alfaquote:Op maandag 12 april 2010 09:38 schreef ArTiC het volgende:
Volgende x gewoon weer een Honda of Alfa dus
quote:Op maandag 12 april 2010 10:48 schreef Inu het volgende:
Vandaag laatste dag voor mn kamergenoot met zwangerschapsverlof gaat en dan zit ik 3 maanden alleen
quote:Valkuilen: je kunt verdrinken in je ideeën, en teveel tijd aan onzinnige dingen besteden.
Ik weet zeker dat die stelling voor al onze topicbewoners geldtquote:Op maandag 12 april 2010 10:56 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een of andere test zitten doen (moest voor die workshop van vrijdag). De uitkomst is wel aardig, vooral de valkuilen:
[..]yes, that's me.
![]()
Er zitten puntjes in je post...quote:
Sterker nog, heel Fok! ontleent haar bestaansrecht aan dat er zoveel van mijn soort mensen zijn!quote:Op maandag 12 april 2010 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat die stelling voor al onze topicbewoners geldt
zie het als een tvp, me is druk vandaag..quote:
iddquote:Op maandag 12 april 2010 11:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sterker nog, heel Fok! ontleent haar bestaansrecht aan dat er zoveel van mijn soort mensen zijn!
Ziet er uit als paaseitjes van de AH.quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 11:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ziet er uit als paaseitjes van de AH.
(waar het hart van vol is...)
Ze waren nu met 50% korting bij AH, V heeft de halve kar volgegooid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op maandag 12 april 2010 11:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ze waren nu met 50% korting bij AH, V heeft de halve kar volgegooid.bij de super was alle paasspul 50 centSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
bij de super de b. was alles 50%.quote:Op maandag 12 april 2010 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij de super was alle paasspul 50 cent
Alle huismerk, of echt alles alles?quote:Op maandag 12 april 2010 11:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
bij de super de b. was alles 50%.
vrouw heeft voor 200 ingeladen en 100 afgerekend..
volgende week zijn ze verjumboot.
Ze wonen in the middle of friggin nowhere tussen Maas en Waal. Dus ruimte zatquote:Op maandag 12 april 2010 12:23 schreef Levitation het volgende:
Tof, wonen ze zo ruim, of is het gewoon een drukke bende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |