Ja je doet zelf maar een beetje research. Niet alles wordt hier voorgekauwd he.quote:
Doe niet zo acciosliaal jonge, je kan het toch gewoon zeggen jonge sukkel.quote:Op zondag 11 april 2010 19:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja je doet zelf maar een beetje research. Niet alles wordt hier voorgekauwd he.
quote:Op zondag 11 april 2010 19:55 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Doe niet zo acciosliaal jonge, je kan het toch gewoon zeggen jonge sukkel.
Dat ze het uberhaupt kunnen schrijven...(!)quote:Op zondag 11 april 2010 20:00 schreef Spanky78 het volgende:
Haha, VMBO.... dat ze dat met hoofdletters schrijven...
Jezus, hoe heb jij VMBO kunnen halenquote:Op zondag 11 april 2010 19:55 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Wie is er hier nou de sukkel?quote:Op zondag 11 april 2010 19:55 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Jij doet ook alleen maar stoer omdat jij op de frontpage allemaal stoer doet. Ben maar blij dat ik mijn VMBO heb gehaald of voel jij je nu beledigd omdat jij ook VMBO hebt gehaald? Dan erbij ben ik geen schele junk zoals jou.quote:Op zondag 11 april 2010 20:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat ze het uberhaupt kunnen schrijven...(!)
Ik krijg spontaan oogkanker van je posts.quote:Op zondag 11 april 2010 20:05 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Jij doet ook alleen maar stoer omdat jij op de frontpage allemaal stoer doet. Ben maar blij dat ik mijn VMBO heb gehaald of voel jij je nu beledigd omdat jij ook VMBO hebt gehaald? Dan erbij ben ik geen schele junk zoals jou.
quote:Op zondag 11 april 2010 20:05 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Jij doet ook alleen maar stoer omdat jij op de frontpage allemaal stoer doet. Ben maar blij dat ik mijn VMBO heb gehaald of voel jij je nu beledigd omdat jij ook VMBO hebt gehaald? Dan erbij ben ik geen schele junk zoals jou.
Geen idee waarom. Je hebt meer aan je strikdiploma.quote:Op zondag 11 april 2010 20:08 schreef Brerius het volgende:
Delen ze op het VMBO nu ook al diploma's uit
het isquote:Op zondag 11 april 2010 20:05 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
zoals jij.quote:Op zondag 11 april 2010 20:05 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 april 2010 20:12 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
In de tuin jonge en het is jouW diploma met een W.
quote:
Jonge, klapjosti jonge, wie zou je diploma nou in een archief kast hebben liggen hé jonge sukkel.quote:Op zondag 11 april 2010 19:55 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Als ik het foute voorbeeld geef door mijn hevige vorm van dyslexi vind ik het ongepast dat andere daar de spot mee drijven, en ook zelf ook nog fout doen en mij daarop wijzen. Dit vind ik niet leuk.quote:
Ik heb ook dyslexie, en ik kan normaal spellen. En nu?quote:Op zondag 11 april 2010 20:15 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Als ik het foute voorbeeld geef door mijn hevige vorm van dyslexi vind ik het ongepast dat andere daar de spot mee drijven, en ook zelf ook nog fout doen en mij daarop wijzen. Dit vind ik niet leuk.
Activeer die grijze massa daarboven eens, misschien zou je dan tot de conclusie kunnen komen dat mijn fout opzettelijk was.quote:Op zondag 11 april 2010 20:15 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Als ik het foute voorbeeld geef door mijn hevige vorm van dyslexi vind ik het ongepast dat andere daar de spot mee drijven, en ook zelf ook nog fout doen en mij daarop wijzen. Dit vind ik niet leuk.
quote:Op zondag 11 april 2010 20:14 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Jonge, klapjosti jonge, wie zou je diploma nou in een archief kast hebben liggen hé jonge sukkel.
je school. juist ja
en als die niet meer bestaat of ze hebben hem niet meer kan je naar de DUO, de dienst uitvoering onderwijs vroeger ook wel ibgroep. daar kan je voor 72 euro een nieuwe krijgen
http://www.ib-groep.nl/pa(...)jt/diploma_kwijt.asp
En nu komen de andere dyslectici achter je aan omdat je hebt laten zien dat je ondanks je dyslexie wel fatsoenlijk kan spellen als je wat extra moeite doetquote:Op zondag 11 april 2010 20:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb ook dyslexie, en ik kan normaal spellen. En nu?
Precies, je hebt het weer helemaal verneukt o.us.quote:Op zondag 11 april 2010 20:19 schreef Ra-z het volgende:
[..]
En nu komen de andere dyslectici achter je aan omdat je hebt laten zien dat je ondanks je dyslexie wel fatsoenlijk kan spellen als je wat extra moeite doet![]()
ze komen je halen!
Sowieso mensen die dyslexie de schuld geven van al hun faalactiesquote:Op zondag 11 april 2010 20:19 schreef Ra-z het volgende:
[..]
En nu komen de andere dyslectici achter je aan omdat je hebt laten zien dat je ondanks je dyslexie wel fatsoenlijk kan spellen als je wat extra moeite doet![]()
ze komen je halen!
quote:Op zondag 11 april 2010 20:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Sowieso mensen die dyslexie de schuld geven met al hun faalactiesAls ik aids heb geef ik dan toch ook niet de schuld als ik verkeerd spel of mijn diploma in de fik steek?
OMG OMG VWO?quote:Op zondag 11 april 2010 20:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
Whaha, wat voel ik me ineens slim als VWO'er
Dat licht eraan of het hersenaids is of niet?quote:Op zondag 11 april 2010 20:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Sowieso mensen die dyslexie de schuld geven van al hun faalactiesAls ik aids heb geef ik dat dan toch ook niet de schuld als ik verkeerd spel of mijn diploma in de fik steek?
Z0MG JIJ BENT EEN BAASCH ZECHquote:Op zondag 11 april 2010 20:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
quote:Op zondag 11 april 2010 20:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
Dan ook, als je nog normaal kan ademen en voedsel verteren kan je alles.quote:Op zondag 11 april 2010 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat licht eraan of het hersenaids is of niet?
Door een rietje ja.quote:Op zondag 11 april 2010 20:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan ook, als je nog normaal kan ademen en voedsel verteren kan je alles.
Gymnasium hier.quote:Op zondag 11 april 2010 20:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |