Vet!!quote:
Je hebt een HDD nodig voor Live toch?quote:Op zondag 11 april 2010 19:54 schreef kepler het volgende:
heh, je kan beide aankopen toch gewoon ruilen/terug brengen?
En je laatste vraag snap ik niet helemaalDe goedkoopste manier is via een netwerk-kabel van 2 euro op je ADSL-modem
Nee volgens mij niet? In ieder geval niet met de laatste Arcade-unitsquote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt een HDD nodig voor Live toch?
Nee? Ik weet toen NXE gelaunched werd dat deze ook op een memstick moest passen. Lijkt me dus dan consoles zonder HDD ook gewoon op live konden en kunnen.quote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt een HDD nodig voor Live toch?
wel deel 1 vaak gedaan! Maar deeltje 2 ben ik nergens tegen gekomen :/quote:Op zondag 11 april 2010 20:00 schreef Niek. het volgende:
Iemand hier die ook The Bigs 2 speelt?
en tegenwoordig kan je ook gewoon een USB-stick gebruikenquote:Op zondag 11 april 2010 20:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee? Ik weet toen NXE gelaunched werd dat deze ook op een memstick moest passen. Lijkt me dus dan consoles zonder HDD ook gewoon op live konden en kunnen.
Is dat wel een fatsoenlijk baseball spel dan? The bigs vond ik toch af en toe een beetje kinderachtigquote:
Realistischer krijg je het niet. Beter ook niet. Mooier ook niet.quote:Op zondag 11 april 2010 20:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat wel een fatsoenlijk baseball spel dan? The bigs vond ik toch af en toe een beetje kinderachtig
The Bigs is echt heerlijk over the top, bijna een SSX van het baseball.quote:Op zondag 11 april 2010 20:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat wel een fatsoenlijk baseball spel dan? The bigs vond ik toch af en toe een beetje kinderachtig
Maar hij is/komt toch niet op de 360?quote:Op zondag 11 april 2010 20:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Realistischer krijg je het niet. Beter ook niet. Mooier ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |