Vet!!quote:
Je hebt een HDD nodig voor Live toch?quote:Op zondag 11 april 2010 19:54 schreef kepler het volgende:
heh, je kan beide aankopen toch gewoon ruilen/terug brengen?
En je laatste vraag snap ik niet helemaalDe goedkoopste manier is via een netwerk-kabel van 2 euro op je ADSL-modem
Nee volgens mij niet? In ieder geval niet met de laatste Arcade-unitsquote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt een HDD nodig voor Live toch?
Nee? Ik weet toen NXE gelaunched werd dat deze ook op een memstick moest passen. Lijkt me dus dan consoles zonder HDD ook gewoon op live konden en kunnen.quote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt een HDD nodig voor Live toch?
wel deel 1 vaak gedaan! Maar deeltje 2 ben ik nergens tegen gekomen :/quote:Op zondag 11 april 2010 20:00 schreef Niek. het volgende:
Iemand hier die ook The Bigs 2 speelt?
en tegenwoordig kan je ook gewoon een USB-stick gebruikenquote:Op zondag 11 april 2010 20:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee? Ik weet toen NXE gelaunched werd dat deze ook op een memstick moest passen. Lijkt me dus dan consoles zonder HDD ook gewoon op live konden en kunnen.
Is dat wel een fatsoenlijk baseball spel dan? The bigs vond ik toch af en toe een beetje kinderachtigquote:
Realistischer krijg je het niet. Beter ook niet. Mooier ook niet.quote:Op zondag 11 april 2010 20:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat wel een fatsoenlijk baseball spel dan? The bigs vond ik toch af en toe een beetje kinderachtig
The Bigs is echt heerlijk over the top, bijna een SSX van het baseball.quote:Op zondag 11 april 2010 20:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat wel een fatsoenlijk baseball spel dan? The bigs vond ik toch af en toe een beetje kinderachtig
Maar hij is/komt toch niet op de 360?quote:Op zondag 11 april 2010 20:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Realistischer krijg je het niet. Beter ook niet. Mooier ook niet.
Gruwelijk nep toch? Dat vond ik juist de meest slechte stukken in het spel, op de flashbacks na dan... Tunnels zien er echt prachtig uit, bovengronds echt butt...quote:Op zondag 11 april 2010 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
Metro 2033 is echt zenuwslopend![]()
Zelfs die stukjes boven de grond zijn gruwelijk
Ja maar normaal ben je altijd blij als je weer even buiten komt maar hier hebben ze dat ook weer ongemakkelijk voelend gemaakt door dat gasmasker. En dat stukje straks was echt lijp met die nazi's en die vliegbeesten ik eerst sluipen en toen rennenquote:Op zondag 11 april 2010 20:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gruwelijk nep toch? Dat vond ik juist de meest slechte stukken in het spel, op de flashbacks na dan... Tunnels zien er echt prachtig uit, bovengronds echt butt...
Dus geen reden om het hier te zeggen dusquote:
Yeah het gasmasker is wel echt awesome, enorm beklemmend als die gast zo raspend gaat ademen! Alsof er continu allemaal stukjes loskomen ofzo, klinkt goed vies!quote:Op zondag 11 april 2010 20:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar normaal ben je altijd blij als je weer even buiten komt maar hier hebben ze dat ook weer ongemakkelijk voelend gemaakt door dat gasmasker. En dat stukje straks was echt lijp met die nazi's en die vliegbeesten ik eerst sluipen en toen rennen
dat mag niet hequote:
Nee inderdaad!quote:
Krijg je gratis alle alts in SSF4.quote:
YAY!! NIEUWE KOSTUUMS VOOR CHARACTERS EN DAT VOOR MAAR 59,95 !!1quote:Op maandag 12 april 2010 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Krijg je gratis alle alts in SSF4.
(en die kun je voor 25 euro nieuw kopen)
XDquote:
Dan niet jongeh.quote:Op maandag 12 april 2010 13:45 schreef jpg97 het volgende:
[..]
YAY!! NIEUWE KOSTUUMS VOOR CHARACTERS EN DAT VOOR MAAR 59,95 !!1![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |