Ja, eigenlijk kan je het zo wel zien. Een GOTY edition. Er zijn wat nieuwe pakjes, nieuwe personages en een betere balans. Super Street Fighter IV. Net als dat er op de SNES ook tig Street Fighter II games verschenen.quote:Op maandag 12 april 2010 17:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat is er nieuw in de nieuwe SF4 dan? Goty editie ofzo?
Morgen?quote:
AZ-Twente. Denk je dat wij het over games hebben ofzo, ben je niet goed, nerd met je games.quote:
Dat weet ik dwaas. Maar morgen is er nog niets beslist. Wat de uitslag ook isquote:Op maandag 12 april 2010 18:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
AZ-Twente. Denk je dat wij het over games hebben ofzo, ben je niet goed, nerd met je games.
Als Twente van AZ wint is er voor mij geen hoop meer.quote:Op maandag 12 april 2010 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weet ik dwaas. Maar morgen is er nog niets beslist. Wat de uitslag ook is
quote:Op maandag 12 april 2010 18:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als Twente van AZ wint is er voor mij geen hoop meer.
Bij winst kan Twente de titel niet meer ontgaan. Geen discussie meer mogelijk.quote:Op maandag 12 april 2010 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weet ik dwaas. Maar morgen is er nog niets beslist. Wat de uitslag ook is
Europa League powerrrrrr.quote:Op maandag 12 april 2010 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij winst kan Twente de titel niet meer ontgaan. Geen discussie meer mogelijk.
Ajax moet doen wat het de laatste maanden met aanzienlijk mindere moeite doet.
En PSV, tsja..
Die mogen volgend jaar schitteren in de Europa League!
Ga nou maar verder met de speurtocht naar de 3de sterquote:Op maandag 12 april 2010 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij winst kan Twente de titel niet meer ontgaan. Geen discussie meer mogelijk.
Ajax moet doen wat het de laatste maanden met aanzienlijk mindere moeite doet.
En PSV, tsja..
Die mogen volgend jaar schitteren in de Europa League!
quote:Op maandag 12 april 2010 18:49 schreef Wessiej het volgende:
SA 36 square km.
Oblivion 41 square km.
RDR approximately 72 square km.
Just Cause 2 1000 square km.
Jezus RDR heeft een grote map
En die van gta 4 dan? Of fallout 3? Zijn misschien niet groot, maar was wel benieuwdquote:Op maandag 12 april 2010 18:49 schreef Wessiej het volgende:
SA 36 square km.
Oblivion 41 square km.
GTA is ook ong. 36 km. zo'n 40.quote:Op maandag 12 april 2010 19:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En die van gta 4 dan? Of fallout 3? Zijn misschien niet groot, maar was wel benieuwdJC2 tja dat is ziek idd
Nee, Just Cause 2 heeft een grote mapquote:Op maandag 12 april 2010 18:49 schreef Wessiej het volgende:
SA 36 square km.
Oblivion 41 square km.
Die heeft een belachelijke map.quote:Op maandag 12 april 2010 19:58 schreef kepler het volgende:
[..]
Nee, Just Cause 2 heeft een grote map
Niet afstaren op de url. Alle content, op de recensies na, is gewoon identiek. Alleen het feit dat nu alles wat door elkaar heenloopt zorgt voor wat verwarring.quote:Op maandag 12 april 2010 18:42 schreef Ash het volgende:
Hola, misschien is dit al een x gevraagd, maar ik post niet meer zo vaak.
Ik krijg bij IGN elke x de UK edition als ik ign.com bezoek, is er een mogelijkheid om nog steeds de USA variant te bezoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |