Vooral heel erg vermoeiend.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:19 schreef speknek het volgende:
auto-tilt? wut? Hij volgt je beweging? Creepy.
Dat ligt aan je eigen als je het zo voeltquote:Op woensdag 21 april 2010 11:34 schreef speknek het volgende:
Het is toch een beetje alsof je zo'n ding in je huis zet.
[ afbeelding ]
Verstand iig nietquote:Op woensdag 21 april 2010 13:00 schreef speknek het volgende:
m'n eigen wat?
Juh, kijk naar juh euiguh. Kom je uit Leijuh dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Verstand iig niet
Zo toch maar pre-order gedaan voor alan wake en rdr!
En wat krijgt Danny als weder dienst van je mompelt iets over glory holequote:Op woensdag 21 april 2010 13:36 schreef Rossdale het volgende:
RDR ga ik met de launch wel gewoon in de winkel halen, op kosten van Danny nog zelfs
Dat target doe gaat al helemaal nergens meer overquote:Op woensdag 21 april 2010 14:32 schreef Rossdale het volgende:
Sneaken tot je vijand hebt uitgeschakeld met de hand en daarna target je de 4 volgendeMaar je kunt hem ook als domme shooter spelen inderdaad. Al wordt dat op realistic ook wel behoorlijk pittig volgens mij
Denk dat me eigen ziek meld op 21 meiquote:Op woensdag 21 april 2010 13:36 schreef Rossdale het volgende:
RDR ga ik met de launch wel gewoon in de winkel halen, op kosten van Danny nog zelfs
Ik hoop dat jouw eigen snel weer beter is. (Heb je nou serieus nog niet door dat je 'eigen' verkeerd gebruikt? Of zit je ons gewoon allemaal te mindfucken..)quote:Op woensdag 21 april 2010 14:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk dat me eigen ziek meld op 21 mei
Zulk volk komt uit Brabant joh, kan je beter laten. Iest nederlands niet goed.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:53 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw eigen snel weer beter is. (Heb je nou serieus nog niet door dat je 'eigen' verkeerd gebruikt? Of zit je ons gewoon allemaal te mindfucken..)
Me eigen ik is nu ook een beetje ziekquote:Op woensdag 21 april 2010 14:53 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw eigen snel weer beter is. (Heb je nou serieus nog niet door dat je 'eigen' verkeerd gebruikt? Of zit je ons gewoon allemaal te mindfucken..)
Vanaf gistermiddag 15:49u.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Sinds wanneer profileren Xbox bezitters zich als zijnde een unicum als persoon binnen de gebonden grenzen van de reële wereld?
Niet allemaal, alleen jouquote:Op woensdag 21 april 2010 14:53 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |