quote:Op zondag 11 april 2010 19:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Excuses, ik heb al een TT change aangevraagd
Het waren HAAR ouders.quote:Op zondag 11 april 2010 19:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Klinkt leuk Ll![]()
En voor je ouders is zoiets met de kinderen natuurlijk helemaal super.
Heb je eiks broertjes/zusjes?![]()
Met diezelfde reden zaten wij een maandje of wat terug in Koblenz.
Je moet er af en toe wat voor over hebben
Hmm, ik zal het onthouden. Ik weet nog een paar leuke TT's, voor Dirkh, voor jou, voor saampjesquote:
Leuk, Koblenz met de schone ouders en aanhang! Met eigen auto's?quote:Op zondag 11 april 2010 19:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Klinkt leuk Ll![]()
En voor je ouders is zoiets met de kinderen natuurlijk helemaal super.
Heb je eiks broertjes/zusjes?![]()
Met diezelfde reden zaten wij een maandje of wat terug in Koblenz.
Je moet er af en toe wat voor over hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oke....quote:Op zondag 11 april 2010 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het waren HAAR ouders.
Ik heb een oudere broer, die van mij heeft niks
quote:Op zondag 11 april 2010 19:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk, Koblenz met de schone ouders en aanhang! Met eigen auto's?KrengSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Nog een keerquote:
Nee voor mezelfquote:
Die van jou was toch ook bijna jarig...of net geweest?quote:Op zondag 11 april 2010 19:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee voor mezelfmaar hij vindt het ook leuk
(of doet alsof).
Ik dacht ff dat ik heer G. zag met een hoedje opquote:Op zondag 11 april 2010 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker ding is het ook nog eens, Joshua.
[ afbeelding ]
9 maart maar we hebben dit jaar weinig gedaan.. dus vandaar nu alsnogquote:Op zondag 11 april 2010 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van jou was toch ook bijna jarig...of net geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |