Sorry, mijn fout.quote:
Waarom dan?quote:
* SuperrrTuxxx heeft ook bier.quote:Op zondag 11 april 2010 19:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Daarna lekker met wat biertjes op bed tv kijken
Met notebook toch wel?quote:Op zondag 11 april 2010 19:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Daarna lekker met wat biertjes op bed tv kijken
Anders had hij niets uit te zendenquote:Op zondag 11 april 2010 19:18 schreef teamlead het volgende:
Peter "ikveegmijnreetaanderrechtstaataf" de vries
Jij kijkt nu al serieus SBS6?quote:Op zondag 11 april 2010 19:19 schreef Civilian het volgende:
Wat is de kop van die griet volgespoten met Botox
er is altijd wel íets over Joran toch?quote:
Dat ook, maar daar heb ik geen tv.quote:
't Staat op de achtergrond aanquote:
Zonde, dat is juist relaxquote:Op zondag 11 april 2010 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat ook, maar daar heb ik geen tv.
celstraf voor Peter... kan ie er meteen een onderkofferaksie van makenquote:
Voor 15k zou ik er ook schijt aan hebbenquote:Op zondag 11 april 2010 19:18 schreef teamlead het volgende:
Peter "ikveegmijnreetaanderrechtstaataf" de vries
Moest Alberto nog de cel in?quote:Op zondag 11 april 2010 19:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
celstraf voor Peter... kan ie er meteen een onderkofferaksie van maken
waarom moet datquote:Op zondag 11 april 2010 19:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Topic gaat echt te traag, voor half 9 moeten we al in # 3 zitten!
Jouwquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 19:21 schreef henrydg het volgende:
SBS blijft benadrukken dat Peter R de Vries de beelden WEL uitzend
Denk het nietquote:Op zondag 11 april 2010 19:31 schreef teamlead het volgende:
kan het OM in Nederland eigenlijk een uitzending onderbreken?
Dat zou leuk zijn, ik laat de livestream opnemenquote:Op zondag 11 april 2010 19:31 schreef teamlead het volgende:
Denk het nietquote:Op zondag 11 april 2010 19:31 schreef teamlead het volgende:
Niet eens een glimlachje bij iemand?quote:Op zondag 11 april 2010 19:12 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout.
Hier een afbeelding van de échte Peter de Vries:
[ afbeelding ]
Ik denk het wel.quote:Op zondag 11 april 2010 19:31 schreef teamlead het volgende:
nopequote:Op zondag 11 april 2010 19:31 schreef teamlead het volgende:
dus als sbs besluit om pedo's live te castreren door Peterrrrrrrrrr vanwege het maatschappelijk belang dan kan dat?quote:Op zondag 11 april 2010 19:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nope![]()
alleen als ze een dwangbevel hebben om iets tegen te houden. Dan nemen ze de apparatuur in beslag en zo.
pedo's hebben geen rechtenquote:Op zondag 11 april 2010 19:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
dus als sbs besluit om pedo's live te castreren door Peterrrrrrrrrr vanwege het maatschappelijk belang dan kan dat?
vet... als ik later groot ben wil ik ook een eigen omroep
persvrijheid betekent niet dat je andere wetten maar kunt negerenquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 18:32 schreef Socios het volgende:
"PETER R. ZENDT UITZENDING ONDANKS VERBOD TOCH UIT"
quote:
tuurlijk kan datquote:Op zondag 11 april 2010 19:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
dus als sbs besluit om pedo's live te castreren door Peterrrrrrrrrr vanwege het maatschappelijk belang dan kan dat?
vet... als ik later groot ben wil ik ook een eigen omroep
quote:Op zondag 11 april 2010 19:32 schreef Fosfolipide het volgende:
wheeeeeeee, zal straks het opnemen en online zetten op youtube, dan krijg ik veel hits en voel ik alsof ik belangrijk ben geweest voor de samenleving
Of had ik die al eens geplaatst?quote:
in tegenstelling tot de fanclub die ze hier bij binnenkomst staat toe te juichen bedoel je ?quote:Op zondag 11 april 2010 19:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
In Amerika worden ze doodgetrapt in prison...
quote:
Spectaculair!quote:
Ik ken/zie geen Nederlandse gevangenisseriesquote:Op zondag 11 april 2010 19:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
in tegenstelling tot de fanclub die ze hier bij binnenkomst staat toe te juichen bedoel je ?
quote:
Racisme, dat is het!quote:Op zondag 11 april 2010 19:43 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik ben Turk in S-klasse en jullie nemen mijn rijbewijs in, zijn jullie gek geworden ofzo? godverdomme
Dag moederquote:
Watje.quote:
Volgende keer fiets ik naar het ouderlijke huis van Albertoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |