slayer bloodline is leuk beginners metal nummer drop dquote:Op woensdag 14 april 2010 18:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Oke, ik moet ook maar eens beginnen met metal. Ik weet niet echt waar ik moet beginnen. Noem eens een paar nummers die elke metal gitarist moet spelen.
Liefst drop d
ja dat galloping dat lukt nog net dan weer stukje niet zo moeilijk maar wat daarna komt is gewoon belachelijkquote:Op woensdag 14 april 2010 18:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die intro is vet.Maar daarna gaat het heel snel bergcliffafwaards voor mij.
ja toch wel even heel goed nakijken natuurlijk de gitaar omdat hij al een keer bij een persoon is geweest maar hij verzekerde dat hij weer is nagekeken enz anders gelijk me geld terug en sowieso 3 jaar garantiequote:
inderdaadquote:Op woensdag 14 april 2010 18:51 schreef The_Dean het volgende:
En gebruikerssporen geef je hem toch zelf ook wel
Morgen eindelijk weer eens een dag werken. Het is maar een dag, maar toch.
quote:
heb er over nagedacht maar doe hem niet weg. Omdat ik het geld toch niet nodig heb op het moment. Krijg ook nog over de 600 euro van belasting dienst terugquote:Op woensdag 14 april 2010 18:54 schreef The_Dean het volgende:
Zit nu ruim twee maanden thuis, verveel me de tering
En als je die Dean ooit weer gaat verkopen moet je het eerst even tegen mij zeggen
Anemia In Your Sheets van Still Remains heb ik als een van de eerste metalnummers leren spelen... is erg gaaf om te spelen.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Oke, ik moet ook maar eens beginnen met metal. Ik weet niet echt waar ik moet beginnen. Noem eens een paar nummers die elke metal gitarist moet spelen.
Liefst drop d
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:07 schreef The_Dean het volgende:
Gelijk heb je, maar ooit
Zeer fijne gitaar is het
quote:
Lang niet gehoord! Leuke bandquote:Op woensdag 14 april 2010 19:16 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Anemia In Your Sheets van Still Remains heb ik als een van de eerste metalnummers leren spelen... is erg gaaf om te spelen.
EDIT sorry ik bedoel The Worst Is Yet To Come (al is die andere ook vet!)
IK OOK!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar verder kan ik je een zwarte LP van harte aanraden
Yoquote:Op woensdag 14 april 2010 21:05 schreef Gitaarmat het volgende:
Oja Dean, laat je wel even weten wanneer je voor de volgende bestelling GFS gaat?
Ja, same here.quote:
Koop je zomaar een gitaar online of heb je m wel geprobeerd?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:37 schreef genakt het volgende:
Update: bestelling thoman.
Heb even gebelt voor me gitaar en bleek dat het zo'n 2 maanden zou duren
bleek er nog een b stock van gitaren te zijn. De gitaar die ik wou alleen die is terug gekomen omdat meneer niet het gewenste geluid had. Voor 4 tientjes goedkoperen geen verzondkosten meer
krijg de gitaar nu mischien vrijdag anders maandag. Wel aardige mensen en topservice daar bij thoman aan de telefoon
Erg leukquote:Op woensdag 14 april 2010 22:03 schreef guitarist het volgende:
Spam. Voor de knutselaar.
[TK] 19" rack op wielen met (Peavey) intercom versterkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |