BEFEHL IST BEFEHL!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 april 2010 20:14 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Respect hebben voor de rechtspraak
Ze hebben de beelden niet eens gezienquote:Op zondag 11 april 2010 20:18 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waarom negeer je steeds maar weer dat de rechter ruimte heeft gelaten om de informatie gewoon te gebruiken?
Alles wat Peter R te weten is gekomen kan die delen met de rest van Nederland. Die beelden zijn GEEN extra toevoeging daarop.
Ja, gefeliciteerd. Het zou echter toch handig zijn om het eerst even te bekijken imo.quote:Op zondag 11 april 2010 20:24 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Peter R heeft op prive terrein ongevraagd beelden gemaakt van een prive persoon. Dat mag gewoon niet zomaar uitgezonden worden.
De rechter hoeft dergelijke beelden niet te bekijken om daar een oordeel over te kunnen geven.
hoezo? wat is er niet duidelijk aan die regel dan?quote:Op zondag 11 april 2010 20:25 schreef bascross het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd. Het zou echter toch handig zijn om het eerst even te bekijken imo.
De mening van de rechter is belangrijker dan die van ons.quote:Op zondag 11 april 2010 20:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben de beelden niet eens gezien.
Wie negeert er nou dingen hier, ik of de oh zo alwetende rechter? Waarom kan JIJ niet inzien dat ook die gasten fouten maken? En dat die fouten best aan de kaak gesteld kunnen worden.
En jeteksten als " het is niet aan jou op een forum en, niet beter dan een crimineel" geven alweer aan dat jij dezelfde oogkleppen ophebt>
Hoofdletters aub.quote:Op zondag 11 april 2010 20:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoezo? wat is er niet duidelijk aan die regel dan?
Waarom zou de rechter die beelden moeten zien?quote:Op zondag 11 april 2010 20:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie negeert er nou dingen hier, ik of de oh zo alwetende rechter? Waarom kan JIJ niet inzien dat ook die gasten fouten maken? En dat die fouten best aan de kaak gesteld kunnen worden.
En jeteksten als " het is niet aan jou op een forum en, niet beter dan een crimineel" geven alweer aan dat jij dezelfde oogkleppen ophebt>
Jij.quote:Op zondag 11 april 2010 20:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, en dat zal hij dan ook wel braaf doenquote:Op zondag 11 april 2010 20:26 schreef Maverick_tfd het volgende:
Natuurlijk staat het iemand geheel vrij om een uitspraak aan zijn laars te lappen maar dan krijg je de gevolgen wel te verwerken. de Vries zal dus ook die boete moeten betalen (en dat zal hij ongetwijfeld ook doen).
Want?quote:Op zondag 11 april 2010 20:25 schreef bascross het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd. Het zou echter toch handig zijn om het eerst even te bekijken imo.
HOEZO? WAT IS ER NIET DUIDELIJK AAN DIE REGEL DAN??quote:
Misschien niet, maar misschien komt de rechter dan WEL tot inzicht dat de kleine overtreding toch wel gerechtvaardigd is, wie weet wat er op te zien is.quote:Op zondag 11 april 2010 20:28 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Want?
Door die beelden te bekijken worden ze ineens legaal ofzo?
Geen capslock aub.quote:Op zondag 11 april 2010 20:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
HOEZO? WAT IS ER NIET DUIDELIJK AAN DIE REGEL DAN??
zo beter spellingsnazi?
Die rechter heeft bepaald dat alle informatie die verkregen is uit die opnames gebruikt mogen worden.quote:Op zondag 11 april 2010 20:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien niet, maar misschien komt de rechter dan WEL tot inzicht dat de kleine overtreding toch wel gerechtvaardigd is, wie weet wat er op te zien is.
Ik heb geen idee, dat is vanavond te zienquote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Die rechter heeft bepaald dat alle informatie die verkregen is uit die opnames gebruikt mogen worden.
Leg nou eens 1 keer uit waarom die beelden dan perse uitgezonden moeten worden.
Wat is er amateuristisch aanquote:Op zondag 11 april 2010 20:29 schreef bascross het volgende:
[..]
Geen capslock aub.
De regel is vrij duidelijk, het is echter nogal amateuristisch naar mijn mening.
He?quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dat is vanavond te zien.
De rechter hoeft de beelden niet te zien om tot een uitspraak te kunnen komen....quote:Op zondag 11 april 2010 20:32 schreef Geleerde het volgende:
Er staat te lezen in de telegraaf dat de rechter niet eens de beelden heeft gezien voor er een uitspraak over werdt gedaan! Ik moet nog zien waar de Vries voor veroordeeld gaat worden? Want ook de rechters hier in dit land zitten vanavond allemaal voor de buis gekluisterd tijdens deze uitzending van Koos H!! Ik kan niet wachten tot half 10.![]()
![]()
![]()
Zodat iedereen kan zien en horen wat deze Koos H allemaal uitgespookt heeft!! En zonder beelden kunnen of kan je geen goede beoordeling geven!!quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Die rechter heeft bepaald dat alle informatie die verkregen is uit die opnames gebruikt mogen worden.
Leg nou eens 1 keer uit waarom die beelden dan perse uitgezonden moeten worden.
Ja, want PdV is dat van mening en wil er dus een boete voor riskeren en zijn hele carriere, dus ik geloof wel dat het nut heeft, waarom zou hij het anders doen. Als er straks niets te zien is staat ie toch voor lul?quote:Op zondag 11 april 2010 20:32 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
He?
Je hebt geen idee wat de toevoeging is, maar je loopt nu wel al te gillen dat die beelden perse uitgezonden moeten worden
Echt he, wat een campingzendervolk.quote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
De rechter hoeft de beelden niet te zien om tot een uitspraak te kunnen komen....
Wat een stel dombo's lopen hier toch rond. Ga je eens verdiepen in de wet voordat je uitspraken komt doen die nergens op slaan...
Waarom niet? Alles wat er gezegd is mocht gewoon gebruikt worden!quote:Op zondag 11 april 2010 20:34 schreef Geleerde het volgende:
[..]
Zodat iedereen kan zien en horen wat deze Koos H allemaal uitgespookt heeft!! En zonder beelden kunnen of kan je geen goede beoordeling geven!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |