Ja, een heerlijk ding. Alle knoppen zijn goed bereikbaar, de triggers en pookjes werken perfect en hij ligt gewoon heerlijk in de hand.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:59 schreef Koko_Banana het volgende:
Gamecube controller een goede controller?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want spellen draaien om graphics? Nee, gameplay is the key.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gamecube?
Dat waardeloze ding?
Zelfs de WII is beter(en de Graphics daarvan zijn IETS boven PS2 niveau)
hm...softwarehuizen weten niet hoe ze de motion controls moeten implementeren in games TBHquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Want spellen draaien om graphics? Nee, gameplay is the key.
En de Wii is gewoon kutter dan de GC.
De WII is niet eens HD..quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hm...softwarehuizen weten niet hoe ze de motion controls moeten implementeren in games TBH
de wii is een gamecube met IETSIE betere grphicx
De Wii heeft daarentegen Nintendogs. Niet leuker dan zo'n hondje opvoeden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
De WII is niet eens HD..
zelfs een PS2 is HD!
Wij hebben gewoon een echte hond.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:34 schreef MASD het volgende:
[..]
De Wii heeft daarentegen Nintendogs. Niet leuker dan zo'n hondje opvoeden.
Dan mag jij mij vertellen hoe ik mijn PS2 zover krijg dat ie HD weergeeft, terwijl de spellen gewoon in PAL res zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
De WII is niet eens HD..
zelfs een PS2 is HD!
Dat zijn consoles sowieso.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ja, een heerlijk ding. Alle knoppen zijn goed bereikbaar, de triggers en pookjes werken perfect en hij ligt gewoon heerlijk in de hand.
GC is verder een redelijk waardeloze console als het op spellen aankomt, true, maar die controller vind ik geweldig.
Want 1080p kan over composiet, toch?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:07 schreef Braddie het volgende:
Simpel.
Gran Turismo 4 is HD!.
je koop een composiet kabel, en hup 1080P.
Gran Turismo 4 is volgens mij het enige spel wat het ondersteund!
omdat een PS2 dat gewoon niet kanquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:28 schreef Braddie het volgende:
KUT, Ik bedoelde inderdaad Component!.
Maargoed, op veel gamesites staat dat GT4 HD 1080 i is dus waarom zou de ps2 dat niet kunnen?
Deze ook:quote:
Sinds de PS3, dus inclusief de PS3, PSP en PS3 Slim.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:03 schreef SinofEnvy het volgende:
Is er iets uitgekomen sinds de PS3 dan?
Neehoor, ook de dualshock 3 is een hele stevige goede controller, de sixaxis was wat minder idd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:01 schreef classpc het volgende:
[..]
Deze ook:
[ afbeelding ]
Het is helaas nogal bergafwaards gegaan met Sony sinds de PS3.
Ik vind de dualshock 3 een falende upgrade om de dualshock controller enigsinds met zijn tijd mee te laten gaan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Neehoor, ook de dualshock 3 is een hele stevige goede controller, de sixaxis was wat minder idd.
Ik ben het ermee eens dat hij te licht is, maar racespellen werken niet niet met analoge besturingquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:14 schreef classpc het volgende:
[..]
De controller is nu veel te licht in tegenstelling tot de dualshock 2 en als je de dualshock 3 zo vasthoudt als je een dualshock 2 zou vasthouden, dan kun je de gas en rem bij een racespel haast niet gebruiken zonder de controller uit je handen te duwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |