Sluit me aan bij de klacht, sowieso vind ik Killzone2 voor geen meter spelen op de PS3 vanwege de controller.quote:Op zondag 11 april 2010 18:05 schreef Markster het volgende:
Beetje gefrustreerd tijdens potje killzone 2, belandde me controller ietwat hardhandig op de grond, nou rammelt dat ding dus gewoon
Het is een origineel ding, waar je dus gewoon 60 euro voor neerlegt! (met dualshock btw)
Me xbox360 controllers zijn al meerdere malen door de huiskamer geslingerd, en daar is er pas eentje van gesneuveld (na 3 jaar, ps3 heb ik nu een half jaar)
klacht:
Sony vraagt teveel geld, voor gammel spul.
antiklacht: PS3
moest ff wennen, maar na tijdje gaat het wel. Okay het is geen gears of war, maar de rankingsystem is okayquote:Op zondag 11 april 2010 18:09 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Sluit me aan bij de klacht, sowieso vind ik Killzone2 voor geen meter spelen op de PS3 vanwege de controller.
ja want dat spel is echt voor bazenquote:Op zondag 11 april 2010 18:23 schreef MASD het volgende:
Consolegamen.Nerd, je telt pas mee als je WoW speelt.
moet je maar niet gaan verliezen. sowieso waarom ga je met die controllers gooien. een xbox controller is gewoon een doos die kunnen wel wat hebben. maar zo een ps3 controller is veels te soft om mee te gooien kneusquote:Op zondag 11 april 2010 18:05 schreef Markster het volgende:
klacht:
Sony vraagt teveel geld, voor gammel spul.
antiklacht: PS3
quote:
Sowieso, Gamecube controllersquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
De Gamecube is pas eenapparaat.
...knip...
Eenschquote:
Toch vreemd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:35 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik heb de PS3 sinds 'ie uit is, 1 controller erbij (dus geen dualshock etc). Denk totaal 50 uur aan PS3 games gespeeld (), als het niet minder is. M'n controller is al half-kapot, de helft van de knoppen drukken niet meer lekker in of blijven hangen.
Best in de hand liggende controllers en had al analoge schoudertriggers in 2002, waar MS dus in 2005 en Sony pleurde het allerijl nog in hun Sixaxis en DS3, terwijl die triggers van Sony pure bagger zijn. Je vingers glijden eraf.quote:
Ik heb deze:quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Best in de hand liggende controllers en had al analoge schoudertriggers in 2002, waar MS dus in 2005 en Sony pleurde het allerijl nog in hun Sixaxis en DS3, terwijl die triggers van Sony pure bagger zijn. Je vingers glijden eraf.
Mja, ik moet ze nog eens bestellen. Ik snap niet dat Sony ze niet erbij levert voor dat bedrag wat ze vragen voor een DS3.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Op mijn controllers, zou nooit meer zonder kunnen (en heb er daarom nog 16 op voorraad.)
Gamemania, 2 euro volgens mij,quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mja, ik moet ze nog eens bestellen. Ik snap niet dat Sony ze niet erbij levert voor dat bedrag wat ze vragen voor een DS3.
Hmm, en dat terwijl de Gamemania zo duur is met tweedehands spellen.quote:
Gamecube?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:59 schreef Koko_Banana het volgende:
Gamecube controller een goede controller?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gast, ga leren editten ofzoquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gamecube?
Dat waardeloze ding?
Zelfs de WII is beter(en de Graphics daarvan zijn IETS boven PS2 niveau)
Gamecube tijd was een gouden tijd, ga ergens anders hatenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gamecube?
Dat waardeloze ding?
Zelfs de WII is beter(en de Graphics daarvan zijn IETS boven PS2 niveau)
Haha, geen van beide. Ik behandel mijn controllers altijd met respect, gooi er nooit mee etc. Ik kan je ook vertellen dat het echt zo is, als je me niet gelooft wil ik best van controller ruilenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jullie trollen gewoon, of zijn zo debiel dat je niet begrijpt dat je controller nou eenmaal niet van beton is gemaakt.
Nee daar doe ik niet aan want mijn dualshocks zijn heel hip witquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:11 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Haha, geen van beide. Ik behandel mijn controllers altijd met respect, gooi er nooit mee etc. Ik kan je ook vertellen dat het echt zo is, als je me niet gelooft wil ik best van controller ruilen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |