Ik heb het idee dat WIFI meer stroom slurpt dan een data verbinding.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, ik laad hem ook dagelijks op, maar nu gebruik ik 'm ook wel intensief. Ik let wel op hoe vaak applicaties updaten, heb de schermhelderheid op automatisch staan, gebruik geen app killer, heb hem op WCDMA only staan, en als ik thuis ben zet ik WiFi aan en mobiele data uit. Dat helpt wel.
Kun je dan nog wel MMS ontvangen als GPRS uit staat?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef oinaru_isan het volgende:
als ik thuis ben zet ik WiFi aan en mobiele data uit. Dat helpt wel.
Ja, ik ook. Oke, op de Hero, maar de techniek zal wel ongeveer gelijk zijn denk ik?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:01 schreef The_stranger het volgende:
Ik heb het idee dat WIFI meer stroom slurpt dan een data verbinding.
Dat dacht ik eerst ook. Maar ik heb het idee (maar ik heb geen statistieken bijgehouden) dat dit niet het geval is.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat WIFI meer stroom slurpt dan een data verbinding.
Ik had 'm via Vodafone in 2-3 dagen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: de vodafone gebruikers moeten hem eerst nog ontvangen.
Ik word er wel moe vanquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:04 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik had 'm via Vodafone in 2-3 dagen.
Ik heb ook al een maand een pre-order lopen bij studentmobiel, echter nog steeds niks binnen ..quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik word er wel moe vanZe hebben hem in de winkel nog steeds niet binnen.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb ook al een maand een pre-order lopen bij studentmobiel, echter nog steeds niks binnen ..
Legend heeft toch ook 2.1 neem ik aan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:54 schreef lekzzz het volgende:
Irritant, m'n zwager kan met zijn Legend niet alle apps vinden die ik wel kan vinden. Hij baalt enorm
klopt, het probleem is dat hij alleen niet alle apps kan vinden in de market. Schijnt een veelvoorkomend probleem te zijn. Layar en goggles, hyves etc zijn bijvoorbeeld niet op de legend te vinden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:16 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Legend heeft toch ook 2.1 neem ik aan?
Bij de desire ligt het niet aan de camera, layar, goggles, e.d. zij n op de desire gewoon te vinden. Copy protected apps daarentegen niet (op de desire). Dat heeft te maken met de goedkeuring van google qua branding en type.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:51 schreef elfzesendertig het volgende:
De camera's van zowel de Legend en de Desire is nog niet officieel geregistreerd bij Google. Het schijnt een kwestie te zijn van 'een schakelaartje overhalen,' maar dit moet nog steeds gebeuren
ik zei ook op de Legendquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:36 schreef HAL9000S het volgende:
Idd, layar en goggles werken hier perfect.
11 euro? In elk van hun winkels in A'dam, R'dam, etc? Dat scheelt nogal wat vergeleken met ¤19,- op hun website + ¤8,- verzendkostenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Deze werkt perfect voor mij
http://crumpler.nl/?product=The_Culchie&page=details&product_line=1020
11 euro in de winkel.
Ik heb 'm gekocht bij de Phonehouse in Utrecht.quote:Op zondag 18 april 2010 18:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
11 euro? In elk van hun winkels in A'dam, R'dam, etc? Dat scheelt nogal wat vergeleken met ¤19,- op hun website + ¤8,- verzendkosten
Ik reageer ook niet op jou.quote:
ja heb er ook last van, denk je niet dat het bij iedere Desire gaat gebeuren?quote:Op zondag 18 april 2010 20:07 schreef ex het volgende:
Do'h, er zit nu al flink wat stof onder me scherm.. Heb hem woensdag opgehaald..lekker dan. Dinsdag maar even terug, en zeuren om een nieuwe.. en dan gelijk in een beter hoesje doen + een screen protector.. hoopte dat dit model er is geen last van zou hebben
Ja, denk het wel.. mijn oplossing; ruilen -> goed hoesje zoeken die dat randje om je scherm fatsoenlijk afsluit..quote:Op zondag 18 april 2010 20:46 schreef lekzzz het volgende:
[..]
ja heb er ook last van, denk je niet dat het bij iedere Desire gaat gebeuren?
Damn dat is al wel snel!quote:Op zondag 18 april 2010 20:53 schreef ex het volgende:
[..]
Ja, denk het wel.. mijn oplossing; ruilen -> goed hoesje zoeken die dat randje om je scherm fatsoenlijk afsluit..
Ik las op heel wat forums over dit probleem.. vind het erg slecht voor zo'n mooi toestel.. zo'n groot minpunt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |