je kan hem toch gewoon aan hebben staan en dan op stil, ik denk dat de wekker dan ook evengoed gaat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:45 schreef Salatrel het volgende:
dan moet ik mijn nokia maar als wekker blijven gebruikengelukkig werkt die ook gewoon zonder simkaart
ik heb wel een instelling gevonden dat alarm afgaat als de telefoon op stil staat maar nog niet als ie uit staatquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Ik doe 's nachts enkel de 'gsm' functie uit; als ik mijn telefoon op 'stil' zet, zal het alarm ook niet afgaan
in je Gmail je contacten orderen en sim contacten niet weergeven. zo heb ik het gedaan in ieder geval.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:51 schreef webbyplus het volgende:
Nadeel waar ik tegenaan loop; bij contactpersonen worden ook mijn gmail-contacten getoond. Echt van alles geprobeerd, maar die krengen krijg ik er maar niet uit.
Daarnaast zijn mijn contact-namen vernacheld bij het lezen vanuit de SIM. Nu kan ik +200 aanpassingen gaan doen. Wilde dat vanaf mijn PC doen, maar dat kan helaas niet. Weet iemand misschien een tooltje om contactpersoon-namen snel te kunnen aanpassen?
Nog meer proberen dusquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:51 schreef webbyplus het volgende:
Nadeel waar ik tegenaan loop; bij contactpersonen worden ook mijn gmail-contacten getoond. Echt van alles geprobeerd, maar die krengen krijg ik er maar niet uit.
Komen de contactpersonen vanaf je SIM niet automatisch ook in je Google-contacts bij Gmail te staan? Dan is het een kwestie van naar http://contacts.google.com gaan en daar op je gemak wat editten, en dubbele contacts samenvoegen (doet ie suggesties voor).quote:Daarnaast zijn mijn contact-namen vernacheld bij het lezen vanuit de SIM. Nu kan ik +200 aanpassingen gaan doen. Wilde dat vanaf mijn PC doen, maar dat kan helaas niet. Weet iemand misschien een tooltje om contactpersoon-namen snel te kunnen aanpassen?
tja daar kan je de gekraakte google navigation voor gebruiken of 1 van de betaalde alternatieven.quote:
Dat is dus ook precies wat ik op mijn TyTN-2 doe. Dan werkt de wekker nog steeds, maar wordt ik niet wakker gebeld/gesmst tijdens de slaap..quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:13 schreef Devolution het volgende:
Ik gebruik mijn Desire ook als wekker. Wat ik altijd doe, is de telefoon 's avonds op de flightmode zetten. Hou de aan/uitknop ingedrukt voor een paar sec. Nu komt er een menuutje tevoorschijn waar je de telefoon o.a. mee kunt uitschakelen. Kies hier flightmode (o.i.d.) en dan schakelt ie alle externe communicatie, zoals GSM, UMTS en Wifi uit, zodat je telefoon nauwelijks stroom verbruikt en hij niet kan overgaan door smsjes, email of een inkomend gesprek
Deze werkt perfect voor mijquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:16 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb vandaag mijn Desire binnen en ben nu effe op zoek naar wat bescherming voor dit geweldige apparaat.
Ik wil niet zo'n zakje, dat vind ik te onhandig. Ik heb gewoon liever bescherming eromheen zitten dat je ook gewoon kunt laten zitten terwijl je het toestel gebruikt.
Ik heb bijvoorbeeld deze gevonden: http://www.proporta.com/F02/PPF02P05.php?t_id=4963&t_mode=des
Ziet er goed uit, beetje prijzig alleen.
Iemand anders nog ideeen?
Kun je die laten zitten als je belt?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:23 schreef HAL9000S het volgende:
Deze werkt perfect voor mij
http://crumpler.nl/?product=The_Culchie&page=details&product_line=1020
11 euro in de winkel.
Nope, gaat me er meer om dat het scherm niet beschadigd raakt als ie in m'n tas zit, je kan 'm er heel makkelijk uit halen dmv dat lintje.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kun je die laten zitten als je belt?
Dan sta je met 2 dingen in je hand. En wat nou als je al iets in je andere hand vast hebt en de telefoon gaat? Nee, doe mij maar iets praktischer dan zo'n sokje.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:36 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nope, gaat me er meer om dat het scherm niet beschadigd raakt als ie in m'n tas zit, je kan 'm er heel makkelijk uit halen dmv dat lintje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |