abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80372380
dan moet ik mijn nokia maar als wekker blijven gebruiken gelukkig werkt die ook gewoon zonder simkaart
  vrijdag 16 april 2010 @ 08:57:49 #227
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_80372632
Telfort ziet mijn telefoon overigens wel als een Samsung SGH-E758
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  vrijdag 16 april 2010 @ 08:59:08 #228
87334 lekzzz
pi_80372663
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 08:45 schreef Salatrel het volgende:
dan moet ik mijn nokia maar als wekker blijven gebruiken gelukkig werkt die ook gewoon zonder simkaart
je kan hem toch gewoon aan hebben staan en dan op stil, ik denk dat de wekker dan ook evengoed gaat.
  vrijdag 16 april 2010 @ 09:49:33 #229
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_80373980
Ik doe 's nachts enkel de 'gsm' functie uit; als ik mijn telefoon op 'stil' zet, zal het alarm ook niet afgaan
pi_80374219
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Ik doe 's nachts enkel de 'gsm' functie uit; als ik mijn telefoon op 'stil' zet, zal het alarm ook niet afgaan
ik heb wel een instelling gevonden dat alarm afgaat als de telefoon op stil staat maar nog niet als ie uit staat
pi_80376055
Nadeel waar ik tegenaan loop; bij contactpersonen worden ook mijn gmail-contacten getoond. Echt van alles geprobeerd, maar die krengen krijg ik er maar niet uit.
Daarnaast zijn mijn contact-namen vernacheld bij het lezen vanuit de SIM. Nu kan ik +200 aanpassingen gaan doen. Wilde dat vanaf mijn PC doen, maar dat kan helaas niet. Weet iemand misschien een tooltje om contactpersoon-namen snel te kunnen aanpassen?
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_80376303
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:51 schreef webbyplus het volgende:
Nadeel waar ik tegenaan loop; bij contactpersonen worden ook mijn gmail-contacten getoond. Echt van alles geprobeerd, maar die krengen krijg ik er maar niet uit.
Daarnaast zijn mijn contact-namen vernacheld bij het lezen vanuit de SIM. Nu kan ik +200 aanpassingen gaan doen. Wilde dat vanaf mijn PC doen, maar dat kan helaas niet. Weet iemand misschien een tooltje om contactpersoon-namen snel te kunnen aanpassen?
in je Gmail je contacten orderen en sim contacten niet weergeven. zo heb ik het gedaan in ieder geval.
pi_80377485
Tvp want abbo loopt over een tijdje af en de Legend heeft geen apart topic .
pi_80377808
Valt me op dat de nabijheids-sensor tijdens het bellen veel beter/handiger werkt dan bij de Hero .

Bij de Hero ging 't scherm uit als je de telefoon aan je oor hield, maar het ging niet automatisch aan als je de telefoon weer van je oor haalde om bijvoorbeeld iets in te toetsen voor een keuzemenu.

De Desire doet dat wel .
pi_80377934
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:51 schreef webbyplus het volgende:

Nog meer proberen dus , dit is echt de nummer 1 vraag in de Androidfoon-topics .
Kwestie van het goede vinkje zetten: Contacts - menu - Weergeven.
quote:
Komen de contactpersonen vanaf je SIM niet automatisch ook in je Google-contacts bij Gmail te staan? Dan is het een kwestie van naar http://contacts.google.com gaan en daar op je gemak wat editten, en dubbele contacts samenvoegen (doet ie suggesties voor).
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:13:34 #236
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_80379247
Ik gebruik mijn Desire ook als wekker. Wat ik altijd doe, is de telefoon 's avonds op de flightmode zetten. Hou de aan/uitknop ingedrukt voor een paar sec. Nu komt er een menuutje tevoorschijn waar je de telefoon o.a. mee kunt uitschakelen. Kies hier flightmode (o.i.d.) en dan schakelt ie alle externe communicatie, zoals GSM, UMTS en Wifi uit, zodat je telefoon nauwelijks stroom verbruikt en hij niet kan overgaan door smsjes, email of een inkomend gesprek
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:19:45 #237
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_80379436
Wat ik wel jammer vind van de Desire op dit moment, is dat ik de LED flash van de camera niet kan gebruiken als zaklamp. Op dit moment is daar nog root toegang voor nodig..
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_80379597
En ik mis m'n trackball toch wel een beetje, zoals ie zo mooi wit kon gloeien... .
Mooier dan zo'n klein ledje.
pi_80380588
Vriend van mij heeft hem sinds gisteren, schitterend telefoontje! Ik wil hem ook

Zonder handleiding direct te snappen, logische besturing, snel, innovatief, compleet, alleen jammer van TomTom
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_80380671
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:54 schreef Adolecens het volgende:
alleen jammer van TomTom
tja daar kan je de gekraakte google navigation voor gebruiken of 1 van de betaalde alternatieven.
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:00:28 #241
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_80380773
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:13 schreef Devolution het volgende:
Ik gebruik mijn Desire ook als wekker. Wat ik altijd doe, is de telefoon 's avonds op de flightmode zetten. Hou de aan/uitknop ingedrukt voor een paar sec. Nu komt er een menuutje tevoorschijn waar je de telefoon o.a. mee kunt uitschakelen. Kies hier flightmode (o.i.d.) en dan schakelt ie alle externe communicatie, zoals GSM, UMTS en Wifi uit, zodat je telefoon nauwelijks stroom verbruikt en hij niet kan overgaan door smsjes, email of een inkomend gesprek
Dat is dus ook precies wat ik op mijn TyTN-2 doe. Dan werkt de wekker nog steeds, maar wordt ik niet wakker gebeld/gesmst tijdens de slaap..
pi_80386413
Ik heb vandaag mijn Desire binnen en ben nu effe op zoek naar wat bescherming voor dit geweldige apparaat.

Ik wil niet zo'n zakje, dat vind ik te onhandig. Ik heb gewoon liever bescherming eromheen zitten dat je ook gewoon kunt laten zitten terwijl je het toestel gebruikt.

Ik heb bijvoorbeeld deze gevonden: http://www.proporta.com/F02/PPF02P05.php?t_id=4963&t_mode=des
Ziet er goed uit, beetje prijzig alleen.

Iemand anders nog ideeen?
pi_80391655
Ik heb reeds twee keer een probleem gehad in eenzelfde situatie die ik niet kan verklaren. Het gebeurde steeds als ik muziek aanzet, en daarna op de powerknop druk om de toetsen te vergrendelen, als ik dan ook probeer iets uit te halen lukt dat verder niet. Als ik de telefoon vervolgens echter in mijn jaszak doe haalt hij onverklaarbaar rare toeren uit, variërend van nummers doorskippen, doorspoelen tot zelf het laatst gekozen nummer bellen. Dat gaat allemaal heel mal door elkaar, alsof de boel op hol slaat.
Ik doe voor mijn gevoel verder niets vreemds, ik heb geprobeerd of er iets met dat optische knopje gebeurt ofzo, maar als ik het moedwillig probeer met de toetsenvergrendeling erop lukt het me niet. Ook geeft hij een koptelefoon icoontje met een microfoontje aan, terwijl die er niet eens in zit.
Doe ik iets verkeerd? Want zo kan ik hem dus niet fatsoenlijk als mp3speler gebruiken.
HÆLP.
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:23:28 #244
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_80391699
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:16 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb vandaag mijn Desire binnen en ben nu effe op zoek naar wat bescherming voor dit geweldige apparaat.

Ik wil niet zo'n zakje, dat vind ik te onhandig. Ik heb gewoon liever bescherming eromheen zitten dat je ook gewoon kunt laten zitten terwijl je het toestel gebruikt.

Ik heb bijvoorbeeld deze gevonden: http://www.proporta.com/F02/PPF02P05.php?t_id=4963&t_mode=des
Ziet er goed uit, beetje prijzig alleen.

Iemand anders nog ideeen?
Deze werkt perfect voor mij

http://crumpler.nl/?product=The_Culchie&page=details&product_line=1020

11 euro in de winkel.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_80391720
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:23 schreef HAL9000S het volgende:
Deze werkt perfect voor mij

http://crumpler.nl/?product=The_Culchie&page=details&product_line=1020

11 euro in de winkel.
Kun je die laten zitten als je belt?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_80391820
Wat is dat voor een surf's up kloffie.
HÆLP.
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:30:38 #247
87334 lekzzz
pi_80391932
Zeg ik denk er ook aan om een hoesje aan te schaffen, ik zie dat er inmiddels na ruim een week al stof tussen zit en dat er dus niet tussenuit kan
pi_80391967
Overigens wel kekker (meer kek?) dan de meeste hoesjes. Alleen de praktische waarde is wat aan de karige kant.
HÆLP.
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:36:49 #249
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_80392103
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Kun je die laten zitten als je belt?
Nope, gaat me er meer om dat het scherm niet beschadigd raakt als ie in m'n tas zit, je kan 'm er heel makkelijk uit halen dmv dat lintje.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_80392765
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:36 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Nope, gaat me er meer om dat het scherm niet beschadigd raakt als ie in m'n tas zit, je kan 'm er heel makkelijk uit halen dmv dat lintje.
Dan sta je met 2 dingen in je hand. En wat nou als je al iets in je andere hand vast hebt en de telefoon gaat? Nee, doe mij maar iets praktischer dan zo'n sokje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')