Post pics danquote:Op maandag 13 juni 2011 15:58 schreef Zkills het volgende:
Dit topic laat maar weer het kuddegedrag van de mensheid zien. Ik zie liever 10 dikke wijven op een rij, dan jullie kuddedieren in één ruimte.
quote:Op zondag 11 april 2010 17:24 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat gaat te ver, gewoon terugduwen in zee
quote:
Een meester, verlies je een argument tegen een vrouw? Begin dan over haar gewicht. Overigens zulke mensen moet je compleet negeren..quote:
Wat is er tegenwoordig dan nog wel op tv wat het kijken waard is?quote:
Ga weg man met je heuploze wijfquote:Op maandag 13 juni 2011 16:45 schreef Alonso123 het volgende:
Terechte klacht.
[ afbeelding ]
Elke vrouw zou zo'n lichaam moeten hebben
quote:
en elke man zo:quote:Op maandag 13 juni 2011 16:45 schreef Alonso123 het volgende:
Terechte klacht.
[ afbeelding ]
Elke vrouw zou zo'n lichaam moeten hebben
Vrouwen horen heupen te hebben. Het zijn toch geen mannen.. Volgens mij ben jij zo'n kutpubertje die van alles een harde plassert krijgt.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:14 schreef Alonso123 het volgende:
Arme kinderen kunnen het niet hebben dat hun vriendin "een maatje meer" heeft
Prima ga jij voor een maatje meerquote:Op maandag 13 juni 2011 17:03 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Vrouwen horen heupen te hebben. Het zijn toch geen mannen.. Volgens mij ben jij zo'n kutpubertje die van alles een harde plassert krijgt.
als je daarvoor gaat zal je ook wel forever alone blijven.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:21 schreef honda1990 het volgende:
Prima ga jij voor een maatje meerGa ik wel voor de Adriana Lima's van deze wereld.
Liever forever alone dan met een dikke zeug.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je daarvoor gaat zal je ook wel forever alone blijven.
Beter dan de lat laag leggen en nog steeds vurčvor aloon zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je daarvoor gaat zal je ook wel forever alone blijven.
d'r is ook een middenweg ehquote:Op maandag 13 juni 2011 17:36 schreef Alonso123 het volgende:
[..]
Liever forever alone dan met een dikke zeug.
42-44. Ik dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:53 schreef linpunt het volgende:
Wat zien we dan als een maatje meer? 36? Of gelijk 52?
Damz en hij heeft nog gelijk over alles ook.quote:
quote:The first thing I think when I meet a new woman is, I wonder how often this broad goes to the gym. The answer I arrive at each time is, Not enough.
Women mostly look like wet rag dolls of flab and boobs all wrapped in a fabric casing that cost ten times more than it should. How the fuck is a flannel shirt $89 at American Apparel? Since when did lumberjacks and lesbians spend more than a steak dinner on their work clothes? I dont know, but its happening.
The point is, women wouldnt know physical definition if it was staring them in the face even if it had only 3% body fat like Nicolas Cage in Con Air. Thats because men are better than women at going to the gym.
The best looking women in history lived in the 60s and starred in spy movies opposite Sean Connery. Then in the 80s, low calories were invented and every woman in the free world turned into a hippopotamus. That trend continues because women suck at going to the gym.
Geil.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:18 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Trol dat je bent.
42-44 is de gemiddelde maat in NL van vrouwen.
schuldig..quote:Op maandag 13 juni 2011 17:03 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Vrouwen horen heupen te hebben. Het zijn toch geen mannen.. Volgens mij ben jij zo'n kutpubertje die van alles een harde plassert krijgt.
niks mis mee!quote:Op zondag 11 april 2010 21:51 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit ook wel in de buurt komt van een kilo of 85/90
Soms valt het best mee, en de mensen die het snelst oordelen, durven hun kop en lijf toch niet te laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |