ah dan heb ik jullie gezien denk ik, met de recordtijd over de 2k langzaam roeien! Ik begreep al niet waarom jullie aan t tubben warenquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:18 schreef Staal_ het volgende:
Wat een klotezooi, na 400 meter brak de kraag van de riem van nummer 3 er af. Daarna lekker 13 minuten over de 2k gedaan, toptijd.
Toen maar lekker gaan verbranden met bier erbij, en zometeen barbecueen en naar het feest
Ik moet vanmiddag pas maar gisteren klonk het wel goed jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:59 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Ik hoorde goede verhalen over het commentaar!
Jack en Rik waren inderdaad vorig jaar 3e jaars. Menno en ik 2e jaars. Beetje flauw voor de rest, aangezien ik ook al langer roei dan wat mensen denken. Maarja, het mag volgens de reglementen van Development Klassement, en zó goed waren we op het begin ook nog niet hoor. Die groei is later pas gekomen. Je had onze eerste halen moeten zien, pff haha!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:08 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Die Rick & Jack, waren die niet al heel wat jaartjes aan het roeien? Volgens mij heb ik daar namelijk in 2007 ook al tegen mogen roeien, en toen waren ze al geen sjaars meer dacht ik...
Ja we waren ook aan het tubben, was echt onmogelijk om normale halen te maken met die riem. Toen die kraag brak sloeg nummer 3 ook een snoek en toen vloog de riem door de dol heen waardoor we nog maar met drie riemen zaten. De volgboot moest onze riem uit het water vissen zodat we 'verder konden'. Opnieuw starten zat er ook niet in, dus volgende week beter op de mooiste compo wedstrijd van het jaarquote:Op zondag 18 april 2010 00:44 schreef huilend_komeetje het volgende:
[..]
ah dan heb ik jullie gezien denk ik, met de recordtijd over de 2k langzaam roeien! Ik begreep al niet waarom jullie aan t tubben warenzo zag t eruit namelijk. Flink balen zeg! Hopelijk gaat t de volgende keer beter!!
Whehehe. Je voorzitter moest lachen toen ik het over hem had namens jou.quote:Op zondag 18 april 2010 00:41 schreef huilend_komeetje het volgende:
zeg je morgen wel iets liefs over de booooreas preases? Ze roeit hopelijk als een fris hertje in de (volgens zeggen: ) brakke skiff 't hertje!
Dan denk ik dat ik een fout heb gemaaktquote:Op zondag 18 april 2010 23:06 schreef huilend_komeetje het volgende:
Wow staal dat is echt tof!!! Misschien nog een plekje over in de dames boot :p?
en ocf ook knap dat resultaat zeg!! Succes met trainen op de verbeterpuntjes! K hoop dat t z'n vruchten afwerpt!
En ik heb helaas zelf jouw commentaar over de praeses niet gehoord ik moest m'n vader aanmoedigen in Hilversum en was er alleen vanochtend! Maar ik zal om een ervaringsverhaal vragen bij haartof iig dat je eraan gedacht hebt
Damn, da's netjesquote:Op zondag 18 april 2010 22:56 schreef Staal_ het volgende:
Mijn dames zijn 3e in de a-finale geworden van de Dames 1 poule
Hmm mannen met halve baardjes.... dat zegt me dus niets. We hebben alleen een EJL'10 boeg met een snorquote:Op maandag 19 april 2010 10:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik een fout heb gemaakt![]()
Ik dacht dat jullie voorzitter een man was, die ene knul met dat halve baardje. Hij moest in ieder geval wel lachen. En Booooooooooooreas had ik goed uitgesproken
Snor? Hebben jullie een agent binnen de gelederen?quote:Op maandag 19 april 2010 11:13 schreef huilend_komeetje het volgende:
[..]
Hmm mannen met halve baardjes.... dat zegt me dus niets. We hebben alleen een EJL'10 boeg met een snorRoeide deze man met het halve baardje wel in een Boooreas boot?
Dank jequote:
ik ben 'm van het weekend niet tegen gekomen, maar zou het niet jullie fiscus kunnen zijn, bij de head of heineken had 'ie nog wel wat je als een half baardje zou kunnen typeren.quote:Op maandag 19 april 2010 11:13 schreef huilend_komeetje het volgende:
[..]
Hmm mannen met halve baardjes.... dat zegt me dus niets. We hebben alleen een EJL'10 boeg met een snorRoeide deze man met het halve baardje wel in een Boooreas boot?
zoiets...quote:Op maandag 19 april 2010 11:57 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Snor? Hebben jullie een agent binnen de gelederen?
Hmmm, misschien de commissaris materiaal... blond, scheert zich af en toe niet en was gisteren te zien in ontbloot bovenlijf met gilet en dasquote:Op maandag 19 april 2010 12:32 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
ik ben 'm van het weekend niet tegen gekomen, maar zou het niet jullie fiscus kunnen zijn, bij de head of heineken had 'ie nog wel wat je als een half baardje zou kunnen typeren.
Breng 'm nu niet op ideeën.....quote:Op maandag 19 april 2010 15:06 schreef huilend_komeetje het volgende:
[..]
Hmmm, misschien de commissaris materiaal... blond, scheert zich af en toe niet en was gisteren te zien in ontbloot bovenlijf met gilet en das
quote:
Hebben ze bij Boreas giletjes?quote:Op maandag 19 april 2010 15:06 schreef huilend_komeetje het volgende:
[..]
Hmmm, misschien de commissaris materiaal... blond, scheert zich af en toe niet en was gisteren te zien in ontbloot bovenlijf met gilet en das
Misschien had onze fiscus zich gewoon niet geschoren? Een bril en big-smile doen wel vermoeden dat hij het was.quote:Op maandag 19 april 2010 18:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]!
Maar Komeet ik bedoel denk ik dan die fiscus. Kerel met bril die altijd moet lachen en een Boooooooooooreas sjaal heeft
Ik wist niet dat vrouwen geaccepteerd werden als voorzitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |