Trouwens WeO, vinden jullie (als in: de Razende Reporters) het gewoon grappig om Boréas te zeggen met de klemtoon op de e, of weten jullie gewoon echt niet dat onze vereniging Boreas heet met de klemtoon op de o?quote:Op maandag 12 april 2010 14:14 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Nee. Alleen de Heineken wordt opgenomen, de rest niet. Tenzij we met Studio Bosbaan dingen gaan doen.
Tukkerland? Even aardrijkskunde leren meneer de limbo!quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:36 schreef De_Ananas het volgende:
Mooi dat je het ff verduidelijkt, ik weet het ook nooit
Alhoewel het niet zo gek is dat ze de klemtoon op de o leggen in tukkerland
Yes een happerquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:49 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Tukkerland? Even aardrijkskunde leren meneer de limbo!
Ben er wel bij op het feest, zondag coachenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Yes een happer
Maar wie is er dit weekend aanwezig?
Feest wordt mooi, heb het vorig jaar moeten missen dus ik heb een hoop energie overquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:04 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Ben er wel bij op het feest, zondag coachen
Kan jij niet ff fixen dat de dames B4 heel laat start oid?
Ah, gezellig!quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Feest wordt mooi, heb het vorig jaar moeten missen dus ik heb een hoop energie over![]()
Ik kan dat niet fixen, ga daar niet meer over. Ik moet zelf om 12 uur er zijn op zondag om met EJZ (Leso) tijden te gaan klokken.
Boooooooooreas. Duidelijk. Zal het nooit meer doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:04 schreef C.est_Bon het volgende:
[..]
Trouwens WeO, vinden jullie (als in: de Razende Reporters) het gewoon grappig om Boréas te zeggen met de klemtoon op de e, of weten jullie gewoon echt niet dat onze vereniging Boreas heet met de klemtoon op de o?
Ik ben er dit weekend bijquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar wie is er dit weekend aanwezig?
Hahahaha, go get him! Verslag is juist moooi man. Past bij een wedstrijd zoals de Varsity. Heerlijk commentaar, soms een tikkeltje subjectief, andere keren ook ontzettend terecht.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:49 schreef WanEnOonlie het volgende:
Haha, ik kreeg dit doorgespeeld van mijn collega-reporter Frans Overkleeft (oud-Vidar).
http://www.koestraat131.nl/2010/04/uitslagen-varsity-2010
Kennelijk vond de stuur van Vidar ons niet leuk. Ik weet wel over wie ik het ga hebben op de Hollandia. Wouter "ik ben Brabants kampioen in de dames vier-met" Nuijten.
Beetje kansloos commentaar daar van Tom:quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:49 schreef WanEnOonlie het volgende:
Haha, ik kreeg dit doorgespeeld van mijn collega-reporter Frans Overkleeft (oud-Vidar).
Kennelijk vond de stuur van Vidar ons niet leuk. Ik weet wel over wie ik het ga hebben op de Hollandia. Wouter "ik ben Brabants kampioen in de dames vier-met" Nuijten.
Dat is gewoon jammer, zo'n reactiequote:Serieus, Skoll heeft het schraalste Varsityblik ooit gehaald in het LB8+ veld.
Het gat in hun vrij nieuwe Empacher is daarentegen een juweeltje:)
Vidraten zijn traditioneel slechte verliezers. Je had ze moeten horen toen we er in '07 met "hun" martiniblik vandoor gingen, Tilburg was te klein.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:37 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Beetje kansloos commentaar daar van Tom:
[..]
Dat is gewoon jammer, zo'n reactie
Ten eerste is er maar één Koestraat en dat is in Hilvarenbeekquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:49 schreef WanEnOonlie het volgende:
Of de zelfde mensen hebben meer te vertellenquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:10 schreef WanEnOonlie het volgende:
Bizar trouwens. Dit topic zit ook al weer op drie pagina's. We worden nog populair!
Ik van een Ganglion op mijn pols.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Grr wat krijg ik toch een slecht humeur van slechte trainingen!
Die site heet NLRoeiquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:28 schreef AHappelstroop het volgende:
Zie http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/11305308!
Leuk stukje over de Varsity. Ideetje om dit met Nederland op Roeien.nl te delen, Wan?
Ahh jekkes! die heb ik regelmatig op mn wijsvinger... een pols lijkt me veel lastiger!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik van een Ganglion op mijn pols.
Geen idee, hij zit er net. (peesontsteking gehad, vocht wat er uit komt etc nadat ik vandaag weer lekker in de boot heb gezeten). Ik denk dat ik hem maar Bassie ga noemen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:05 schreef huilend_komeetje het volgende:
[..]
Ahh jekkes! die heb ik regelmatig op mn wijsvinger... een pols lijkt me veel lastiger!
volgens mijn arts is een kleine chirurgische ingreep een optie om 'm weg te halen (ik heb er nl al 4 jaar 'last' van) hoe zit dat bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |