Dan is het ook van 10:00-20:00 i.p.v. van 14:00-17:00quote:
En dan een potje mens erger je niet in de autoquote:Op zondag 11 april 2010 15:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toevallig is onze tank bijna leeg, en vinden mijn moeder en broertje dat nog leuk ook![]()
Dus zij doen maar
Dan heb je kans dat je niet hoeft te wachtenquote:Op zondag 11 april 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan is het ook van 10:00-20:00 i.p.v. van 14:00-17:00
de letterlijke versiequote:Op zondag 11 april 2010 15:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan een potje mens erger je niet in de auto
Ik vind het al vervelend als ik op 1 auto moet wachtenquote:Op zondag 11 april 2010 15:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar als zij dat leuk vinden
Dan zou ik juist wel in de rij gaan staan joh!quote:Op zondag 11 april 2010 15:51 schreef Neelix het volgende:
Ik ga ook niet in de rij staan voor benzine. Maja, ik heb dan ook geen auto.
Hoe zielig zijn ze danquote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
Er waren hier zelfs ruzies ontstaan heb ik gehoord, iets met voordringen enzo
Ze komt ook naar de Zwarte Crossquote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
Moet ik naar ZwolleIk lijk wel gek, sorry ST, maar dat is een beetje ver
Gewoon tussen de autos gaan staan en langzaam doorlopen?quote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan zou ik juist wel in de rij gaan staan joh!
Den Bosch en ehm...Roermond komt ze ookquote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Als je daar dan toch bent kun je ook wel even doorgaan tot Heerenveenquote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
Da's wel weer zo jaquote:Op zondag 11 april 2010 15:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gewoon tussen de autos gaan staan en langzaam doorlopen?
Op zich wel grappig idee inderdaad, maar moet je wel een gasmasker meenemen...
Dat is voor hem helemaaaaaaaaaaaaal ver!quote:
Maar voor mij niet en ik ga er toch al naar toequote:Op zondag 11 april 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is voor hem helemaaaaaaaaaaaaal ver!
Effe laat invoegenquote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
Er waren hier zelfs ruzies ontstaan heb ik gehoord, iets met voordringen enzo
Wat was het nou ookalweer..Gouda?quote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op zondag 11 april 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Den Bosch en ehm...Roermond komt ze ook
Ik wil ook....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie profiel, fobo enzoquote:Op zondag 11 april 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat was het nou ookalweer..Gouda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |