Dan is het ook van 10:00-20:00 i.p.v. van 14:00-17:00quote:
En dan een potje mens erger je niet in de autoquote:Op zondag 11 april 2010 15:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toevallig is onze tank bijna leeg, en vinden mijn moeder en broertje dat nog leuk ook![]()
Dus zij doen maar
Dan heb je kans dat je niet hoeft te wachtenquote:Op zondag 11 april 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan is het ook van 10:00-20:00 i.p.v. van 14:00-17:00
de letterlijke versiequote:Op zondag 11 april 2010 15:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan een potje mens erger je niet in de auto
Ik vind het al vervelend als ik op 1 auto moet wachtenquote:Op zondag 11 april 2010 15:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar als zij dat leuk vinden
Dan zou ik juist wel in de rij gaan staan joh!quote:Op zondag 11 april 2010 15:51 schreef Neelix het volgende:
Ik ga ook niet in de rij staan voor benzine. Maja, ik heb dan ook geen auto.
Hoe zielig zijn ze danquote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
Er waren hier zelfs ruzies ontstaan heb ik gehoord, iets met voordringen enzo
Ze komt ook naar de Zwarte Crossquote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
Moet ik naar ZwolleIk lijk wel gek, sorry ST, maar dat is een beetje ver
Gewoon tussen de autos gaan staan en langzaam doorlopen?quote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan zou ik juist wel in de rij gaan staan joh!
Den Bosch en ehm...Roermond komt ze ookquote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Als je daar dan toch bent kun je ook wel even doorgaan tot Heerenveenquote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
Da's wel weer zo jaquote:Op zondag 11 april 2010 15:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gewoon tussen de autos gaan staan en langzaam doorlopen?
Op zich wel grappig idee inderdaad, maar moet je wel een gasmasker meenemen...
Dat is voor hem helemaaaaaaaaaaaaal ver!quote:
Maar voor mij niet en ik ga er toch al naar toequote:Op zondag 11 april 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is voor hem helemaaaaaaaaaaaaal ver!
Effe laat invoegenquote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
Er waren hier zelfs ruzies ontstaan heb ik gehoord, iets met voordringen enzo
Wat was het nou ookalweer..Gouda?quote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op zondag 11 april 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Den Bosch en ehm...Roermond komt ze ook
Ik wil ook....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie profiel, fobo enzoquote:Op zondag 11 april 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat was het nou ookalweer..Gouda?
Ja hier ook een Tango in de buurt. De auto's stonden rijen dik te wachten. Wat mensen niet over hebben voor een paar eurocenten. Stel je nou voor je staat 4 uur te wachten ben je eindelijk aan de beurt is de benzine opquote:Op zondag 11 april 2010 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oke, maar in ieder geval, ik ga niet 3 uur wachten op wat benzine
En waarom weet jij dat?quote:Op zondag 11 april 2010 16:01 schreef 8108139dpths het volgende:
Nemo![]()
![]()
... één grote kinderspeeltuin...
Veel leuker dat de actie afgelopen is en je tank al vol hebtquote:Op zondag 11 april 2010 16:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hier ook een Tango in de buurt. De auto's stonden rijen dik te wachten. Wat mensen niet over hebben voor een paar eurocenten. Stel je nou voor je staat 4 uur te wachten ben je eindelijk aan de beurt is de benzine op
Idd 5 euro kortingquote:Op zondag 11 april 2010 16:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hier ook een Tango in de buurt. De auto's stonden rijen dik te wachten. Wat mensen niet over hebben voor een paar eurocenten. Stel je nou voor je staat 4 uur te wachten ben je eindelijk aan de beurt is de benzine op
trevquote:
Klopt! Maar tijdens Discovery is het dan wel weer leukquote:Op zondag 11 april 2010 16:01 schreef 8108139dpths het volgende:
Nemo![]()
![]()
Dat doen ze ook tijdens de 3 doldwaze dagen bij de Bijenkorf. Mensen zijn bereid elkaar de haren uit elkaars hoofd te trekken voor een koopjequote:
Neelixquote:Op zondag 11 april 2010 16:04 schreef Neelix het volgende:
Hey Erwin!
[..]
Klopt! Maar tijdens Discovery is het dan wel weer leuk![]()
Dus dat ook nooit meerquote:Op zondag 11 april 2010 16:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
trev![]()
![]()
Ben er vandaag naar toe geweest, museumweekend, gratis toegang... waarom ook niet. Maar damn, wat een tegenvaller.
Ik ga kleren kopen zodra het heel rustig is, dan kan ik met 15 min ook weer buiten staanquote:Op zondag 11 april 2010 16:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat doen ze ook tijdens de 3 doldwaze dagen bij de Bijenkorf. Mensen zijn bereid elkaar de haren uit elkaars hoofd te trekken voor een koopje
ja duh dat is algemeen bekendquote:Op zondag 11 april 2010 16:01 schreef 8108139dpths het volgende:
Nemo![]()
![]()
En je had er zoveel zin inquote:Op zondag 11 april 2010 16:01 schreef 8108139dpths het volgende:
Nemo![]()
![]()
nou ja zeg, ik weet het gewoon uit mijn hoofd, doe eens wat aardiger danquote:
Ik houd ook niet van die drukte verschrikkelijk al dat gedrangquote:Op zondag 11 april 2010 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga kleren kopen zodra het heel rustig is, dan kan ik met 15 min ook weer buiten staan
Ja...mensenquote:Op zondag 11 april 2010 16:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat doen ze ook tijdens de 3 doldwaze dagen bij de Bijenkorf. Mensen zijn bereid elkaar de haren uit elkaars hoofd te trekken voor een koopje
Bahquote:Op zondag 11 april 2010 16:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Gister heb ik 17 again gezien.. Zac Efron ofzoiets
en dan ook nog lang wachten voordat je het kan passenquote:Op zondag 11 april 2010 16:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van die drukte verschrikkelijk al dat gedrang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |